Testa brauciens

Honda e: pirmie iespaidi
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Šobrīd Honda Civic pircējiem pieejami divi benzīna motori – trīscilindru 129 ZS 1,0 litra tilpuma turbomotors, kā arī četrcilindru 182 ZS 1,5 litru tilpuma motors. Daļai pircēju pilnībā pietiks ar 1,0 litra motora veiktspēju – paātrinājums no 0-100 km/h ir pilnībā adekvātas 10,5 sekundes. Tiesa gan, par spīti faktam, ka šī tilpuma motors ir jaudīgāks, nekā ekvivalenti dzinēji konkurentu modeļos, Honda Civic ir smagāks, tāpēc ir arī nedaudz lēnāks. Protams, 1,5 litru motora izvēle par dinamiku neliks sūdzēties – tam ir vairāk jaudas arī zemākā apgriezienu diapazonā. Abi motori pieejami gan ar manuālo, gan CVT transmisiju.
Līdzīgi kā daudziem citiem auto šajā klasē, arī Honda Civic gaitas komforts nav tik vienmērīgs, kā VW Golf. Lētākajos aprīkojuma līmeņos Honda Civic ir pasīvā balstiekārta, kas nodrošina pieņemamu gaitas komfortu, taču mēs tik un tā iesakām atteikties no kārdinājuma izvēlēties lielāka izmēra riteņu diskus no papildaprīkojuma saraksta. Executive, Sport Plus un Prestige aprīkojumā ietilpst adaptīvā balstiekārta, kas ļauj vadītājam pašam izvēlēties braukšanas režīmu, attiecīgi padarot gaitu cietāku vai komfortablāku. Vadāmība ir atbilstoša ģimenes auto standartiem – tā nav tik laba kā VW Golf vai Audi A3 tāpēc, ka stūres reakcija ir vieglāka, taču tā ir precīza un arī asākās virāžās virsbūves sasvere nav jūtama.
Lai arī 1,0 litru motoram piemīt daudz labu īpašību, klusa darbība nav viena no tām – straujākā paātrinājumā tas ir salīdzinoši skaļš, arī tā vibrācijas nav tik labi apslāpētas kā VW Golf. 1,5 litru tilpuma motors ir manāmi klusāks un vienmērīgāks. Vēl viena pozīcija ir ceļa un pretvēja radītie trokšņi, kurus VW Golf un pat Ford Focus ir izdevies labāk apslāpēt.
€
Testa brauciens
Honda pirmais 100% elektriskais automobilis ir kā iPhone uz riteņiem. Tas apvieno …
Testa brauciens
Ir pagājuši 23 gadi kopš tirgū parādījās pirmās paaudzes Honda CR-V. Ar savu …
Testa brauciens
Evolūcija vai revolūcija? Kas atteicas uz auto dizainu, par labu nāk gan viens, gan otrs. Bet, ja runa ir par …
Testa brauciens
Honda Civic Tourer ir simpātiskā Civic hečbeka …
Testa brauciens
Honda CR-V ir viens no Baltijas tirgus līderiem krosoveru …
Testa brauciens
Kas tas ir ? Honda CR-V ir viens no Latvijā …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Honda Civic piesaista uzmanību ar savu vizuālo tēlu, …
Testa brauciens
Lai gan Honda inženieri bija pirmie, kas izgatavoja sērijveida auto ar hibrīddzinēju, turklāt kompānija jau …
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
![]() |
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Peugeot 208 |
€ 20 500 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
![]() |
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
![]() |
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
![]() |
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
![]() |
Auto tests
Kia Cee'd ir nopietns konkurents labākajiem paraugiem šajā klasē, tāpēc pilnīgi noteikti ir apsvēršanas vērts variants. …
Auto tests
Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to …
Auto tests
Ja Audi A3 sedanu uztver kā ļoti kompaktu biznesa klases auto, tad 3.sērijas BMW salīdzinoši izskatās ļoti dārgs. Tomēr A3 Sportback būs praktiskāks, nekā sedans. …
Auto tests
Jaunākās paaudzes Corolla paaudze sniedz daudz vairāk, kā to jebkad ir spējis Auris. Tas nav perfekts auto, taču demonstrē pārsteidzoši labas gaitas un vadāmības īpašības, kā arī patiešām pieklājīgu interjeru, kurā ir …