Honda CR-V Izvērsts vērtējums
SALONĀ
Interjers un apdare
Pie stūres
Apsēžoties pie CR-V stūres, sajūta ir kā lielā apvidus auto - sēdpozīcija ir augsta un nodrošina labu pārredzamību visos virzienos. Diez vai kādam varētu rasties problēmas ar ērtu iekārtošanos vadītāja krēslā – gan sēdekļus, gan stūri var pieregulēt visai plašā diapazonā. Mūsu testa auto bija aprīkots ar Honda Connect 7,0 infosistēmu, kas ietver Apple CarPlay opciju - un šeit ir vērts atzīmēt, ka CR-V ir viens no retajiem modeļiem, kuram tajā jau no rūpnīcas ir integrēta Latvijā populārā aplikācija Waze. Tā ir laba ziņa, jo Honda infosistēma nav lietošanas ērtuma paraugs, it īpaši, ja salīdzina ar BMW iDrive, turklāt tā ir diezgan gausa, kas laiku pa laikam var novērst uzmanību no ceļa. Paneļa iekārtojums ir tāds pats kā jaunākās paaudzes Civic – tas nozīmē, ka visa svarīgākā informācija vienmēr ir acu priekšā. Arī lukturu, klimata kontroles un citu biežāk lietoto funkciju slēdži ir ērti sagrupēti. Dārgākajās modifikācijās pieejams arī head-up displejs. Manevrēšanu stāvvietās atvieglos atpakaļskata kamera un distances sensori.
Praktiskums
Šis ir lielākais jaunā Honda CR-V pluss. Otrajā sēdekļu rindā var sasēsties trīs pieaugušie, bet maksimālais bagāžas nodalījuma tilpums - 1648 litri - ir lielāks, nekā Ford Kuga vai Nissan Qashqai un pietiekoši labs, lai būtu konkurētspējīgs ar Kodiaq un Santa Fe. Par pasažieriem - priekšā sēdošajiem nevajadzētu būt nekādām sūdzībām par vietas trūkumu – un pat modifikācijās ar jumta lūku (kurās griestu augstums ir mazāks) tava matu želeja jumta apdari nesaķēpās. Ja mums būtu jānovērtē tikai piecvietīgie CR-V, mēs droši šajā pozīcijā piešķirtu augstāko, piecu zvaigžņu vērtējumu, jo vietas kājām un galvai arī otrajā sēdekļu rindā netrūkst. Turklāt tur mierīgi var sasēsties arī trīs cilvēki. Taču septiņvietīgajās CR-V modifikācijās abu pēdējo sēdekļu rindu tandēms nav tik perfekts, kā, piemēram, iepriekšminētajā Santa Fe, vai arī – Kia Sorento, un pasažieriem būs jārēķinās ar dažādiem kompromisiem , turklāt divas papildvietas pašā aizmugurē ir tik nelielas, ka reāli tās varēs izmantot tikai mazi bērni. Peugeot 5008 šajā ziņā var piedāvāt vairāk.
Aprīkojums
CR-V ir ļoti plašs modifikāciju klāsts, kas ļauj kombinēt priekšpiedziņu, pilnpiedziņu un automātisko transmisiju atbilstoši nospraustajam budžetam, attiecīgs ir arī komforta aprīkojuma saraksts, kas gan jau bāzes versijās ir salīdzinoši plašs.
Lapa 4 no 4
CENA:
€