Auto tests
Alfa Romeo
Giulietta hečbeks
Interesanta alternatīva populārākajiem šīs klases modeļiem, bažas rada ne pārāk labā Alfa Romeo uzticamības reputācija …
Motoru paletē izvēle ir ļoti vienkārša, jo Jazz pieejams tikai ar 1,5 litru i-MMD e-CVT hibrīda dzinēju. Tas attīsta 109 ZS un līdz 100 km/h paātrinās 9,4 sekundēs, kas ir ātrāk nekā Volkswagen Polo 1,0 l TSI 95 ZS.
Kalpojot kā standarta hibrīda sistēma, to nav nepieciešams pievienot enerģijas avotam un atsevišķi uzlādēt. Elektriskajā režīmā nebūs iespējams veikt pārlieku garu distanci, taču ekoloģiskā tehnoloģija itin labi sabalansē iekšdedzes un elektriskā motora darbību. Tas nozīmē, ka pilsētvidē bieži varēs braukt bezizmešu režīmā, bet uz šosejas varēs izmantot abu motoru tandēmu.
Daži no konkurentu modeļiem, piemēram, Ford Fiesta 1,0 l Ecoboost ar 140 ZS vai Peugeot 208 Puretech ar 130 ZS šķitīs naskāki uz veiklu paātrināšanos, taču arī Jazz demonstrē pietiekami labu dinamiku. Vienīgais brīdis, kad akseleratora pedāli nāksies stiprāk nospiest, būs uz lielceļa. Citkārt Jazz viegli iekļausies kopējā satiksmes plūsmā.
Brauciens ar Jazz nebūs tik aizraujošs kā atrodoties pie Ford Fiesta vai Seat Ibiza stūres, taču Honda vadās paredzami un droši. Stūres izsvarojums ir mazāk intuitīvs kā varētu vēlēties, tomēr pietiekami akurāts. Tā rezultātā vēlamās trajektorijas iegūšanai stūri nāksies piekoriģēt retāk nekā tas ir svārstīgajā Citroen C3.
Asākos pagriezienos virsbūve sasveras vairāk nekā atlētiskajam Ford Fiesta un Seat Ibiza, taču tas ne brīdi nerada satraukumu. Bezceļiem paredzētajai Crosstar versijai ir mīkstāka amortizācija un augstāks klīrenss, tāpēc strauju manevru gadījumā dažbrīd sāks trūkt stabilitāte.
Gaitas komforts ir atkarīgs no izvēlētā seguma un aprīkojuma versijas. Standarta modifikācijā bedres un citi ceļa negludumi būs jūtami vairāk nekā Peugeot 208 vai VW Polo, taču uz lielceļa tas jutīsies pārliecinošāk nekā Citroen C3.
Turpretī par 30 mm paaugstinātā Crosstar versija ir pilnīgs pretstats. Balstiekārta veiksmīgāk neitralizē nelīdzenumus, savukārt uz šosejas vairāk jūtama virsbūves šūpošanās.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Interesanta alternatīva populārākajiem šīs klases modeļiem, bažas rada ne pārāk labā Alfa Romeo uzticamības reputācija …
Auto tests
Optimāls ģimenes auto - labi aprīkots, laba cena, laba vadāmība …
Auto tests
Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to …
Auto tests
Honda Civic sniedz patīkamas braukšanas sajūtas, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un plašs drošības pamataprīkojums. Žēl, bet infosistēma joprojām ir tikpat sarežģīta, kā iepriekšējā modelī. …