Tiem, kuriem patīk pie auto stūres atrasties augstu, Jazz būs lieliski piemērots. Sajūta ir kā atrasties mazā minivenā nevis kompaktā hečbekā. Stūrei un sēdeklim ir plašas regulācijas iespējas, lai vadītājs varētu justies ērti savā sēdpozīcijā.
Stūres, sēdekļa un pedāļu izvietojums ir pateicīgs komfortablam un ilgākam braucienam. Jāņem gan vērā, ka garākiem braucējiem varētu traucēt īsā sēdekļa pamatne, savukārt starp priekšējiem sēdekļiem esošo roku balsta pozīciju nav iespējams mainīt. Tāpat sēdekļiem iztrūkst arī jostas daļas regulācija iespēja.
Atšķirībā no citiem Honda modeļiem, piemēram, Civic un CR-V, šeit vairāk uzmanības veltīts ergonomikai. Pogu izvietojums ir parocīgs, savukārt klimata kontroles vadībai paredzēti apjomīgi fiziskie slēdži ērtākai vadībai. Aiz stūres esošais digitālais instrumentu panelis sākotnēji var šķist grūti uztverams, taču ar laiku pie tā izdosies pierast. Tas ietver plašu informācijas klāstu – navigāciju, braukšanas režīmus, borta datoru un citas funkcijas.
Pavadot ilgāko brauciena daļu pilsētā un ievērojot nesteidzīgu braukšanas ritmu, Jazz būs kluss ikdienas sabiedrotais. Elektriskais motors ir pietiekami jaudīgs, lai uz saviem pleciem varētu nodrošināt Jazz kustību bez iekšdedzes motora iesaistes. Pat brīdī, kad nepieciešama 1,5 litru motora līdzdalība, zemos apgriezienos tas būs patiesi rāms.
Sasniedzot lielāku braukšanas ātrumu, CVT automātiskā transmisija pēc paātrināšanās visai ilgi noturēs augstus motora apgriezienus, radot iespaidu, ka esam iesprūduši pirmajā pārnesumā. Tas būs izteikti dzirdams arī salonā sēdošajiem, satricinot citkārt tik mierīgo brauciena atmosfēru.
Tāpat nedaudz būs dzirdama arī vēja šņākoņa no sānu spoguļiem un sīki trokšņi no balstiekārtas puses. Reģeneratīvā bremžu sistēma ir progresīvāka nekā Toyota Yaris hibrīda modelī, ļaujot samazināt ātrumu līganāk un patīkamāk.
Ja auto novietošana stāvvietā līdz šim sagādājusi grūtības, Jazz ļaus šīs problēmas aizmirst. Hečbeka virsbūve veidota tā, lai radītu lielisku apkārtējo pārskatāmību. Vienīgās aklās zonas, līdzīgi kā konkurentiem, rada aizmugurējās statnes. Standarta aprīkojumā iekļauti priekšējie un aizmugurējie distances sensori, bet dārgākās versijās pieejama arī atpakaļskata kamera.