Auto tests
Volkswagen
Up hečbeks
Par spīti dažiem sīkiem mīnusiem, šis ir viens no šībrīža labākajiem pilsētas auto …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Vērtējums par jauno piecu durvju Hyundai i20 2013. gada 1,1 CRDi. Nav Whatcar vēl šo modeli ielicis iekšā. Pagājušo gadu bija Volkswagen Polo 1,2 TDi 2012. gada. Salīdzinājums ar Polo. i20 ir par 5 cm augstāks un nedaudz garāks. Salonā diezgan paskaļi rūc motors. Salons visai labs un tajā ir vieglāk ielikt iekšā slēpes. Visas durvis automātiski aizslēdzās pēc 5m brauciena un no ārpuses neviens iekšā netiek. Iekšā zils apgaismojums uz rādītājiem un pogām - man patīk. Pa vidu panelim, neliels ekrāns ar rādītājiem par patēriņu utt. Pie katras degvielas uzpildes vidējo degvielas patēriņu sāk rādīt no sākuma. ZS vienāds ar Polo 75 ZS, bet uzrāviens nav tik labs. Cik stipri spiež pedāli, tik pakāpeniski arī paātrinās kustība. Polo bija uzrāviens no aptuveni 1900 apgriezieniem, bet tas bija krietni labāks. i20 ir pretizslīdēšana sistēma, tādejādi, braucot uz 50 km/h, nevar pa nobraukātu sniega ceļu dabūt viņu sāniski. Pie lielāka ātrumu gan, izvairoties no stirnas, tā pretslīdes sistēma nekam neder - bamperu sadragāju pret sniega valni. Plastmasa ir švaka, jo plaisā. Labai plastmasai būtu jālokās. Braukt nav tik pārliecinoši kā ar Polo vai Škoda Fabia. Jo ātrāk brauc, jo stūre paliek cietāka. Pie 160 km/h dzenot, ļoti stingri jāgriež stūre. Degvielas patēriņu dabūju 4,0 litri uz 100 km. Tad bija jānobrauc 50 km ar ātrumu ap 80 km/h, nevienu nedzenot. Tas bija grūti izdarāms. Braucot pa pilsētu un iekļaujoties plūsmā, patēriņš bija aptuveni 6,0 l . Bet, ja gribēsi paskrieties, tad labāk nevajag, jo patēriņš būs kā labam džipam. Pa sniegotiem lauku ceļiem arī labi tērējās. Labāk ņemt 1,4 CRDi.
Andris Stepe, 14/02/2013
Neslikts auto, bet salons ir pārāk maziņš lieliem cilvēkiem.
Oskars Ž, 15/11/2011
Pārvietojoties ar šo automašīnu ikdienā, jāsecina ir viens, man nav kauns pateikt, ka es esmu iegādājies Hyundai i20. Tas ir lēts, ekonomisks (protams, nav tas ekonomiskākais), bāzes komplektācija ir pietiekama, lai ik dienā pārvietotos pa Rīgu, brauktu uz darbu un mājās. Arī uz šosejas var braukt un pat apdzīt, kad ir 3 pasažieri. Nav tas klusākais auto, kaut kas nedaudz patrīc no plastmasas, bet, likam, vairāk dreb tie diski, kas ir cietajā bardačokā, tāpēc iesaku diskus uzglabāt tiem speciāli paredzētā maciņā.
Aigars Saukums, 04/11/2011
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Par spīti dažiem sīkiem mīnusiem, šis ir viens no šībrīža labākajiem pilsētas auto …
Auto tests
Mazda 2 demonstrē cienīgu dinamiku, un tas ir labi aprīkots. Diemžēl, nedaudz par dārgu. …
Auto tests
Renault Twingo apvieno retro stilu ar patiešām slavējamu praktiskumu. Tiesa gan tam nav tik laba trokšņu izolācija un komforts kā līderiem pilsētas auto klasē. …
Auto tests
Seat Mii ir viens no labākajiem pilsētas auto - ar to ir patīkami braukt, tam ir laba kvalitāte un tas ir pārsteidzoši ietilpīgs. Tomēr ilgtermiņā Volkswagen Up būs labāka izvēle. …