Tikai pārvietošanās līdzeklis. Braukšanas prieku gūt nevar. Katrā niansē saskatāms fakts, Hyundai ir ar mazu pieredzi auto būvē. Pozitīvais ir tas, ka var aizkļūt ar tā palīdzību uz punktu B. Kā negatīvo varu minēt, piemēram, neērto pozīciju pie stūres, sēdekļus un vietu kājām pie pedāļiem- ja kurpju izmērs lielāks par 43.
Tāpat korejieši taupa uz dubultu gumiju blīvējumu durvīm, kā rezultātā durvju ailes ir netīras, dubļainas, putekļainas. Cits stāsts par kruīza kontroles reakciju, nospiežot "resume" taustiņu- paies vesela mūžība, kamēr auto uzņems iestatīto auto- ļoti kaitinoša lieta. Arī reakcija uz akseleratora pedāli notiek ar ievērojamu aizturi, tos 178 zirgus nejūtu- vai nu guļ, vai Korejā viņi tādi nīki. Vēl nobeigumā- līdz auto nobraucu 7 tūkstošus km, tas bija garantijas servisā 3 reizes- rūpnīcas defekts pēc defekta. Katrā ziņā ļoti ceru, ka šī ir mana pirmā un pēdējā Hyundai automašīna. Ar Hyundai domāts Korejiešu izstrādājums. Divas zvaigznītes pievilktas aiz matiem. Un tas ir augstākās komplektācijas auto ar "ādas" salonu utt.
Kristaps Brizga, 14/08/2015