Testa brauciens

Hyundai Santa Fe pirmie iespaidi
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Hyundai Inster var izvēlēties vienu no divām akumulatora kapacitātēm - standarta diapazona un garā diapazona - un, kā jau varēja gaidīt, attālums, ko tie nobrauks starp uzlādēšanas reizēm, ir atkarīgs no tā, kuru akumulatoru izvēlaties.
Mazākā akumulatora ietilpība ir 42 kWh, un tā oficiālais nobraukums ir 327 km. Tas ir vislabāk piemērots tiem, kas savu laiku pavada, pārvietojoties pa līkumotām pilsētas ielām. Savukārt 49 kWh versija ir diezgan iespaidīga šādam nelielam automobilim, kas oficiāli spēj nobraukt līdz 370 km.
Tas varbūt nešķiet tik daudz, bet salīdzinājumam - Dacia Spring oficiāli nobrauc tikai 220 km, bet Citroën ë-C3 un Fiat 500e – 320 km.
Papildus lielākai sniedzamībai Inster Long Range modelim ir arī lielāka jauda - 115 ZS salīdzinājumā ar 97 ZS standarta modelim. Mēs vēl neesam braukuši ar standarta versiju, taču Long Range ir pietiekami dinamisks pilsētā.
Ar jaudīgāko versiju ir pietiekami viegli sasniegt arī automaģistrālēm raksturīgu ātrumu, taču, pārsniedzot 100 km/h, tas sāk kļūt nedaudz apātisks. Nepārprotiet, jūs varat pietiekami viegli iekļauties šosejas satiksmē, tikai tas nav tik atsaucīgs kā daži konkurenti.
Inster gaita ir ļoti laba. Salīdzinoši mīkstā balstiekārta nodrošina komfortablu braukšanu pa pilsētu, diezgan labi absorbējot nelīdzenumus un tikai dažas bedres spēs satricināt salonā valdošo mieru.
Jāatzīmē, ka mūsu testa automašīnai bija uzstādīti lielākie 17 collu riteņu diski. Sākumlīmeņa versijas ar mazākiem 15 collu riteņiem braukšanas komfortu varētu uzlabot vēl vairāk. Tomēr Inster gaita ir daudz labāka nekā Dacia Spring, kas, pārsniedzot pilsētas ātrumu, zaudē komfortu.
Jāatzīst, ka Inster nav tik labs kā ar mīksto gaitu apveltītais Citroën ë-C3, taču tas neatpaliek tālu, un uz viļņaina ceļa tas ir labāk kontrolējams. Patiešām, ja ë-C3 var justies mazliet ļodzīgs, šūpojoties no vienas puses uz otru, tad Inster ir pietiekami stingrs, lai palīdzētu tam saglabāt daudz lielāku stabilitāti.
Inster nav visinteresantākais auto pasaulē, ko vadīt, taču tas nedaudz labāk nekā ë-C3 spēj noturēties pret virsbūves svārstībām un ir viegli kontrolējams līkumotā lauku ceļu posmā. To palīdz panākt labi nosvērta stūres iekārta, kas ļauj sajust, ko dara priekšējās riepas.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Testa brauciens
Jaunā Hyundai Kona pieejama kā 100% elektromobilis vai benzīna hibrīds. Jaunā Hyundai Kona praktiskajam …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad pirmoreiz ieraugāt jauno Hyundai Ioniq 6 ar tā izstieptajām, izliektajām līnijām un …
Testa brauciens
Futūristiskas gaismas, ultramoderna platforma un ambiciozs salons izvirza Ioniq 5 bezizmešu šova priekšplānā. Vai …
Testa brauciens
Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Hyundai Tucson atkal ir nedaudz lielāks par iepriekšējo, taču pastiprinātu uzmanību …
Testa brauciens
Ne tik sen atpakaļ teksts „sportisks ģimenes krosovers” dažiem varētu izraisīt smīnu, taču tagad teju …
Testa brauciens
Kā jau liecina šī modeļa nosaukums, tas nav ne hečbeks, ne universālis. Tas ir fāstbeks, jeb kaut kas pa vidu …
Testa brauciens
Šis ir pats lielākais Hyundai, kādu var nopirkt Latvijā un fakts, ka tas ir pieejams ar septiņām sēdvietām, …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Auto tests
CUPRA Tavascan piedāvā bagātīgu aprīkojumu un lielisku drošības līmeni, turklāt tam ir asāka braukšanas maniere nekā radniecīgajam Volkswagen ID.5. Tomēr tam ir nekonsekventa bremžu darbība, savukārt labākie elektriskie …
Auto tests
BYD Sealion 7 nav tik labi vadāms kā izcilākie savā klasē, taču citādi tas ir pārliecinošs elektriskais SUV. Tam ir pārdomāts un praktisks interjers, klusas braukšanas manieres, konkurētspējīga cena un bagātīgs aprīkojuma …