Testa brauciens

Hyundai Santa Fe pirmie iespaidi
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Hyundai Inster būs lētāks nekā Fiat 500e un Opel Corsa Electric, vienlaikus maksājot vairāk par Citroën ë-C3 un stipri dārgāk par Dacia Spring. Paredzamais vērtības kritums ir lēnāks nekā Corsa Electric un nedaudz nesteidzīgāks nekā Spring, bet straujāks nekā ë-C3.
Inster maksimālais uzlādes ātrums ir 73 kW bāzes modelim un 85 kW In versijai. Ātrās uzlādes stacijā no 10 līdz 80% varēs uzlādēt bateriju aptuveni pusstundas laikā. Savukārt uzlāde no 0-100% ar 11kW mājas “Wallbox” ilgst aptuveni četras stundas.
Inster salons ir diezgan patīkama vieta, kur atrasties, taču tajā dominē cieta plastmasa. Tas ir apmēram tāds pats kā Citroën ë-C3 interjers, bet daudz labāks nekā tas, ko atradīsiet Dacia Spring. Šķiet, ka arī montāžas kvalitāte ir augstāka nekā Spring, un salonā esošās virsmas ir tādas, kurām vajadzētu izturēt laika pārbaudi.
Inster bija pārāk jauns, lai to iekļautu mūsu 2024. gada žurnālā “What Car? uzticamības aptaujā, taču Hyundai kā ražotājs uzrādīja diezgan labus rezultātus, ierindojoties 10. vietā no 31 iekļautā zīmola. Tas ir zemāk par Dacia un Citroen, bet augstāk par citiem konkurentiem. Vēl labāk ir tas, ka Inster tiek piedāvāts ar piecu gadu garantiju bez ierobežota nobraukuma un astoņu gadu garantiju akumulatoram vai 160 000 km.
Euro NCAP eksperti vēl nav pārbaudījuši Inster drošību, taču tam ir bagātīgs standarta drošības aprīkojums. Tas ietver priekšējos, priekšējos sānu un aizkaru drošības spilvenus, frontālās sadursmes asistentu (kas spēj atpazīt automašīnas, gājējus un velosipēdus), aklās zonas monitoringu, joslu saglabāšanas asistentu, joslu ievērošanas asistentu un vadītāja uzraudzības sistēmu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Testa brauciens
Jaunā Hyundai Kona pieejama kā 100% elektromobilis vai benzīna hibrīds. Jaunā Hyundai Kona praktiskajam …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad pirmoreiz ieraugāt jauno Hyundai Ioniq 6 ar tā izstieptajām, izliektajām līnijām un …
Testa brauciens
Futūristiskas gaismas, ultramoderna platforma un ambiciozs salons izvirza Ioniq 5 bezizmešu šova priekšplānā. Vai …
Testa brauciens
Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Hyundai Tucson atkal ir nedaudz lielāks par iepriekšējo, taču pastiprinātu uzmanību …
Testa brauciens
Ne tik sen atpakaļ teksts „sportisks ģimenes krosovers” dažiem varētu izraisīt smīnu, taču tagad teju …
Testa brauciens
Kā jau liecina šī modeļa nosaukums, tas nav ne hečbeks, ne universālis. Tas ir fāstbeks, jeb kaut kas pa vidu …
Testa brauciens
Šis ir pats lielākais Hyundai, kādu var nopirkt Latvijā un fakts, ka tas ir pieejams ar septiņām sēdvietām, …
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
Auto tests
BYD Seal ir vērts apsvērt, ja ir nepieciešamība iegādāties elektrisku sedanu un nevēlaties Tesla. Tam ir patiesi grezns salons, dāsns aprīkojums un liela sniedzamība ar vienu uzlādi. Tiesa, Model 3 būs lētāka izvēle. …
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Auto tests
CUPRA Tavascan piedāvā bagātīgu aprīkojumu un lielisku drošības līmeni, turklāt tam ir asāka braukšanas maniere nekā radniecīgajam Volkswagen ID.5. Tomēr tam ir nekonsekventa bremžu darbība, savukārt labākie elektriskie …
Auto tests
Škoda Elroq ir fantastisks ģimenes SUV. Tas brauc precīzāk un dzīvīgāk nekā cenas ziņā līdzīgais Kia EV3 un iznāk mazliet pieejamāks nekā Renault Scenic. Mēs uzskatām, ka izdevīgākais variants ir 85 Edition, jo tas …