Testa brauciens
Hyundai Santa Fe pirmie iespaidi
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Hyundai Ioniq 5 sākumcena ir nedaudz zemāka nekā radniecīgajam Kia EV6. Mēs uzskatām, ka ar 77 kWh akumulatoru pietiks lielākajai daļai braucēju. Priecē, ka maksimālais uzlādes ātrums ir 260 kW, tātad teorētiski 10-80% uzlādi var veikt 18 minūtēs. Tik jaudīgu staciju Latvijā ir gaužām maz, tāpēc svarīgāk būs tas, cik ātri var veikt uzlādi, uzmantojot 50-100 kW stacijas. Šādā gadījumā 10-80% uzlāde ilgs aptuveni 60-70 minūtes.
Ioniq 5 salons neapšaubāmi izskatās mūsdienīgi, lepojoties arī ar labu ergonomiku, taču tam neatbilst materiālu kvalitāte. Dažas plastmasas virsmas, tostarp tās, kas izmantotas pasažieru pusē un durvju apakšējās daļās, nav taustei patīkamas, un dažas detaļas pat sakustas, kad tām pieskaraties. Kia EV6 un Tesla Model Y ir kvalitatīvāks interjers.
Hyundai zīmols demonstrē lieliskus uzticamības rādītājus, tāpēc Ioniq 5 nevajadzētu jūs pievilt. Mūsu 2023. gada “What Car?” uzticamības aptaujā Dienvidkorejas zīmols ierindojās septītajā vietā no 32 ražotājiem.
Pircējiem tiek nodrošināta 5 gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, bet Hyundai augstsprieguma akumulatora garantija ir spēkā astoņus gadus ar 160 000 km nobraukuma ierobežojumu.
Pēc veiktajiem Euro NCAP drošības testiem Ioniq 5 tika piešķirtas piecas zvaigznes no piecām - arī tāpēc, ka tam ir daudz aktīvā drošības aprīkojuma, kas palīdz izvairīties no negadījumiem.
Visos modeļos ir pieejama automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma (AEB), kas spēj atpazīt gan gājējus un velosipēdistus, gan automašīnas, kā arī joslas saglabāšanas palīgsistēma, inteliģentā ātruma ierobežošanas palīgsistēma, aklās zonas palīgsistēma, aizmugurējās šķērseniskās satiksmes brīdinājuma sistēma un sistēma, kas uzrauga vadītāja uzmanības līmeni.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Testa brauciens
Jaunā Hyundai Kona pieejama kā 100% elektromobilis vai benzīna hibrīds. Jaunā Hyundai Kona praktiskajam …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad pirmoreiz ieraugāt jauno Hyundai Ioniq 6 ar tā izstieptajām, izliektajām līnijām un …
Testa brauciens
Futūristiskas gaismas, ultramoderna platforma un ambiciozs salons izvirza Ioniq 5 bezizmešu šova priekšplānā. Vai …
Testa brauciens
Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Hyundai Tucson atkal ir nedaudz lielāks par iepriekšējo, taču pastiprinātu uzmanību …
Testa brauciens
Ne tik sen atpakaļ teksts „sportisks ģimenes krosovers” dažiem varētu izraisīt smīnu, taču tagad teju …
Testa brauciens
Kā jau liecina šī modeļa nosaukums, tas nav ne hečbeks, ne universālis. Tas ir fāstbeks, jeb kaut kas pa vidu …
Testa brauciens
Šis ir pats lielākais Hyundai, kādu var nopirkt Latvijā un fakts, ka tas ir pieejams ar septiņām sēdvietām, …
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
|
||
Lexus UX300e |
|
|
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
Auto tests
Nissan Ariya ir labi aprīkots un praktisks elektriskais SUV, kas pieejams ar divu kapacitāšu akumulatoriem. Jāatzīst, ka daudzi konkurenti ir labāk vadāmi un spēj ātrāk tikt uzlādēti. Sākuma līmeņa 63 kWh Engage šķiet …
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …