Testa brauciens
![](https://www.whatcar.lv/news/large/9a09d02ea07fa992e134a84bc94fd5de.jpg)
Hyundai Santa Fe pirmie iespaidi
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Hyundai Ioniq 5 nav veidots kā tradicionāls SUV, taču braukšanas sēdpozīcija ir paaugstināta, nevis zema un sportiska. Patīkami, ka vadītāja sēdeklis ir aprīkots ar elektrisko jostasvietas regulēšanu standarta aprīkojumā.
Vienīgais reālais trūkums ir digitālais vadītāja displejs aiz stūres. Tas izskatās pietiekami eleganti, taču mēs konstatējām, ka atkarībā no braukšanas pozīcijas stūres augšdaļa var aizklāt daļu grafikas.
Klimata kontroles ierīces ir skārienjutīgas, prasot lielāku uzmanību braukšanas laikā nekā dažos konkurentos. Tomēr tās nav pavisam sliktas ziņas. Temperatūras iestatījumi atrodas atsevišķā panelī zem skārienekrāna, nevis paslēpti apakšizvēlnēs (kā Tesla automobiļu modeļos), tāpēc vienmēr būs redzami.
Hyundai Ioniq 5 priekšējos sēdekļos ir daudz vietas. Jums vajadzētu būt neticami garam, lai rastos problēmas ar vietu kājām. Arī galvai būs pietiekami daudz vietas pat divmetrīgiem braucējiem.
To pašu var teikt par aizmuguri. Otrajā rindā ir ārkārtīgi daudz vietas kājām - vietas ir tik daudz, cik varētu gaidīt no limuzīna, pārspējot Tesla Model Y un Škoda Enyaq Coupé. Pat tad, ja pie stūres sēž basketbolists, aizmugurē var sēdēt tāda paša auguma pasažieris.
Ioniq 5 aizmugurējie sēdekļi ir nolokāmi 60/40 dalījumā, nevis praktiskākajā - 40/20/40, kas ļauj nolocīt katru sēdekļa atzveltni atsevišķi. Turklāt tos var pabīdīt uz priekšu un atpakaļ.
Plašā pasažieru telpa nav samazināta uz bagāžnieka rēķina. 520 litru ietilpīgais bagāžnieks ir aptuveni vienāds ar EV6. Zem kravas nodalījuma pāklāja mums izdevās ievietot septiņus rokas koferus, salīdzinot ar deviņiem VW ID.4. Zem Ioniq 5 motora pārsega ir iekārtota ļoti pieticīga uzglabāšanas vieta, bet četru riteņu piedziņas versijās telpa ir vēl mazāka.
Mēs iesakām izvēlēties Premium aprīkojuma līmeni, kas papildina bāzes versiju ar prožektoru tipa dubultajiem LED lutkuriem, bīdāmu centrālo konsoli, regulējamu salona noskaņas apgaismojumu, ventilējamiem priekšējiem sēdekļiem, BOSE Premium audiosistēmu, paplašinātās realitātes vējstikla displeju un citām ekstrām.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Lai pieblīvētajā SUV tirgū ienāktu ar …
Testa brauciens
Jaunā Hyundai Kona pieejama kā 100% elektromobilis vai benzīna hibrīds. Jaunā Hyundai Kona praktiskajam …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kad pirmoreiz ieraugāt jauno Hyundai Ioniq 6 ar tā izstieptajām, izliektajām līnijām un …
Testa brauciens
Futūristiskas gaismas, ultramoderna platforma un ambiciozs salons izvirza Ioniq 5 bezizmešu šova priekšplānā. Vai …
Testa brauciens
Jaunā Tucson tehnika arī kļuvusi gudrāka un kā …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Hyundai Tucson atkal ir nedaudz lielāks par iepriekšējo, taču pastiprinātu uzmanību …
Testa brauciens
Ne tik sen atpakaļ teksts „sportisks ģimenes krosovers” dažiem varētu izraisīt smīnu, taču tagad teju …
Testa brauciens
Kā jau liecina šī modeļa nosaukums, tas nav ne hečbeks, ne universālis. Tas ir fāstbeks, jeb kaut kas pa vidu …
Testa brauciens
Šis ir pats lielākais Hyundai, kādu var nopirkt Latvijā un fakts, ka tas ir pieejams ar septiņām sēdvietām, …
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
Auto tests
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir …
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Nissan Ariya ir labi aprīkots un praktisks elektriskais SUV, kas pieejams ar divu kapacitāšu akumulatoriem. Jāatzīst, ka daudzi konkurenti ir labāk vadāmi un spēj ātrāk tikt uzlādēti. Sākuma līmeņa 63 kWh Engage šķiet …