Testa brauciens

Ātrie Jaguar demonstrē temperamentu Biķerniekos
Pirmdien, 30. maijā, Rīgas sacīkšu trasē Biķerniekos interesentiem bija …
180 ZS 2,0 litru dīzeļdzinējs nav nekāds spridzeklis, taču lielai daļai pircēju ar tā dinamiku pilnībā pietiks, vienalga, vai izvēlas aizmugures piedziņu, vai piemaksā par pilnpiedziņu. Standarta sešpakāpju manuālās pārnesumkārbas vietā ir vērts izvēlēties astoņpakāpju “automātu”. Mūsu favorīts ir 300 ZS V6 dīzeļdzinējs, kas ar savu ievērojami lielāko jaudu vairāk atbilst Jaguar zīmola tradīcijām. Vēl lielākas jaudas tīkotājiem intriģējošs šķitīs V6 benzīna kompresordzinējs ar 340 (F-Pace 35t) vai 380 ZS (F-Pace S) – tā dinamika un skaņa ir apburoša, taču mīnuss ir ne vien augstāka cena, bet arī lielāks degvielas patēriņš.
Jaguar F-Pace ir pieejams ar standarta balstiekārtu vai arī izsmalcinātu adaptīvo balstiekārtu, kas ir iekļauta pamataprīkojumā modifikācijām ar V6 motoriem. Standarta balstiekārta ir pacieta, to akcentēs arī papildaprīkojuma sarakstā pieejamie lielāka izmēra riteņu diski. Tomēr labā ziņa ir tā, ka šādā konfigurācijā F-Pace nav tik svārstīgs, kā vecā parauga apvidus auto, uz šosejas demonstrējot pārliecinošu stabilitāti. Adaptīvā balstiekārta tik un tā ir labāka, jo tai pieejamais Comfort režīms padara auto gaitu manāmi komfortablāku, nekā to spēj standarta piekare. Vadāmības ziņā F-Pace vairāk atgādina lielu hečbeku, nevis SUV, taču asākās virāžās tas tomēr atgādina par savu 1,8 tonnu svaru. Porsche Macan būs krietni aizraujošāks, taču tas ir arī dārgāks.
Trokšņainākais ir 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinējs, taču ar to ir iespējams sadzīvot, turklāt tāda paša tilpuma motori konkurentu - BMW X3 un Mercedes-Benz GLC modeļos nav daudz klusāki. V6 dīzeļdzinējs ir vienmērīgāks un klusāks, galvenokārt tāpēc, ka tam nav jāpieliek lielas pūles auto izkustināšanā. V6 benzīna kompresordzinējs paātrinājumā ir draudīgi skaļš, taču tā radītā skaņa ir daļa no šīs modifikācijas pievilcības potenciālo pircēju acīs. Ceļa trokšņi gan varēja būt mazliet labāk apslāpēti.
€
Testa brauciens
Pirmdien, 30. maijā, Rīgas sacīkšu trasē Biķerniekos interesentiem bija …
Testa brauciens
Kas tas ir? Lieliski! Ja vēlaties, sauciet to par mājas priekšrocībām, jo SVR savācu, redzot …
Testa brauciens
Kamēr Jaguar bija tikai tādi modeļi kā XF un XJ, proti - biznesa un luksusa klases pārstāvji, Latvijas …
Testa brauciens
Vai I-Pace ir krosovers? Vai tas ir sedans? Varbūt tas ir četrdurvju kupeja? Skatoties uz to, nav viegli izsecināt. Bet, …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …
Auto tests
Peugeot 2008 ir patiesi elegants interjers, bet zem motora pārsega atrodas efektīvi benzīna un hibrīda dzinēji. Izvēlieties PureTech 100 ar Allure aprīkojumu, lai iegūtu vislabāko kompromisu attiecībā uz cenu un standarta …
Auto tests
Mahatma Gandijs ir teicis daudz gudru lietu, un viena no tām skan šādi – ja grasies būt lācis, esi grizlilācis. Tas ir princips, kuru ievēro arī Škoda Kodiaq. …