Auto tests
Mercedes-Benz
E-Klase
Jaunākās paaudzes E-Klase neapšaubāmi ir krietni labāka par saviem priekštečiem. Tas ir elegants, labi aprīkots auto ar komfortablu gaitu, kas nodrošina baudu braukt. …
Bāzes versijas 163 ZS 2,0 litru dīzeļdzinējs nav īpaši ātrs, taču pieejama šī tilpuma motora 180 ZS versija, kas jau ir labāks variants, taču tik un tā – ne tik dinamisks, kā ekvivalenta tilpuma motori BMW 520d un Mercedes E200d modifikācijās. Mēs rekomendētu V6 dīzeļdzinēju, kas nodrošina patiešām labu dinamiku jau no zema apgriezienu diapazona. Automātiskā transmisija (papildaprīkojums mazākā tilpuma dīzeļiem un standartā visiem pārējiem XF) strādā labi, ja neskaita nelielo pauzi pirms straujas gaitas uzsākšanas. Pats ātrākais XF gan ir ar 3,0 litru V6 benzīna motoru, taču tas ir arī pats rijīgākais.
Gaita ir pacieta, taču to jūt tikai salīdzinoši nelielā ātrumā – kopumā XF ir komfortabls gan ar standarta, gan adaptīvo balstiekārtu. Klasiskos ceļa negludumus – tramvaja sliedes, kanalizācijas lūku vākus, asfalta ielāpus - tas pārvar ar vērā ņemamu kompetenci, apvaldot virsbūves sasveri. Modifikācijām ar adaptīvo balstiekārtu iespējams regulēt gaitas komfortu atbilstoši ceļa apstākļiem – uz patiešām līdzena asfalta lieti noder Dynamic režīms. Kā jebkuram citam auto, arī XF gaitas komfortu ietekmē arī disku izmērs.
Runājot par vadāmību – Jaguar ir slaveni ar savu modeļu sportisko raksturu un XF nav izņēmums. Par to galvenokārt jāpateicas stūres sistēmai – XF virzienu maiņa ir precīza un strauja, turklāt jaudas vektorēšanas sistēma, kas atbilstoši situācijai piebremzē virāžas iekšmalā esošos riteņus, ļauj pagriezienus veikt daudz azartiskāk.
2,0 litru tilpuma dīzeļdzinēji nav pārāk skaļi, ja neskaita strauju paātrinājumu vai līdzīgu slodzi, taču tie ir nedaudz skaļāki, kā ekvivalenta tilpuma motori BMW un Audi. Arī Jaguar V6 dīzelis pie 2000 apgriezienu sliekšņa atgādinās par savu degvielas tipu, taču citādā ziņā tas ir kluss. Vispatīkamākais akustiskais pavadījums ir V6 benzīna kompresordzinējam – tas jauki rūc paātrinājumā, bet pārējā laikā ir kluss kā bibliotēka. Ņemot vērā XF virsbūves dizainu, pretvēja šalkoņa nav liela problēma, taču ceļa trokšņi gan varēja būt labāk apslāpēti.
€
Audi A7 Sportback |
€ 51 060 |
|
||
Audi A6 sedans |
€ 38 886 |
|
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
|
||
Jaguar XF |
€ 43 500 |
|
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
|
||
Mercedes-Benz CLS sedans |
€ 56 330 |
|
||
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake |
€ 58 160 |
|
||
Mercedes-Benz E-Klase |
€ 44 350 |
|
||
Toyota Camry |
€ 28 500 |
|
||
Volvo S90 |
€ 45 093 |
|
Auto tests
Jaunākās paaudzes E-Klase neapšaubāmi ir krietni labāka par saviem priekštečiem. Tas ir elegants, labi aprīkots auto ar komfortablu gaitu, kas nodrošina baudu braukt. …
Auto tests
Mercedes CLS Shooting Brake varētu būt tas, ko daudzi universāļu pircēji jau sen gaidīja - tas brauc lieliski, tas izskatās fantastiski, bet tik un tā ir iespaidīgi praktisks. …
Auto tests
Superstilīgs biznesa klases hečbeks, par kādu varētu sapņot ikviens, kas aizrāvies ar jaunajām tehnoloģijām. Pievilcīgā āriene rod atbilstošu turpinājumu arī interjerā. Turklāt tas ir ekonomisks. …
Auto tests
Jaguar XF ir auto, ar kuru ir bauda braukt – lieliska vadāmība un komfortabla gaita padara to par izvērtēšanas cienīgu alternatīvu vācu biznesa klases auto. …