Sākot 1976.gada ir braukts ar daudz ko, uzskaitīšu tikai dažus, kas ir bijuši mani - Moskviču 412 (jauns), Mersedes Benz 280SL (bija nogājis ap 250000km), VAZ 21063 (jauns), Renault 19 (jauns) , Ford Eskort (jaunais, bija nogājis 18000km), Ford Mondeo (nogājis bija ap 30000km), Nissan Primera (jauno, nobraukums bija 26000km), KIA Sorento (jauns). Visi tie bija jauni max 10-20000 uz skaitītāja, izņemot Mersi.
Nu tagad gadu braucu ar GRAND CHEROKEE. Gribētos teikt, ka beidzot tas ir auto, kurā ir apvienotas manas vēlmes kopā vienā mašīnā.
Ir labs salona komforts - gan acīm, gan ergonomisks, vadītājam viss ir sakārtots izcili un pa rokai, vadība izcili viegla un vienkārša, kruīzs labs, klimats - siltums, aukstums kā vajag, visas vadības arī uz stūres. Neliels mīnuss aizmugurējiem pasažieriem sēdeklis varbūt nedaudz par zemu ja augums virs 1,75. Jāpierod, ka masīvie durvju statņi nedaudz ierobežo redzamību.
Vizuāli no ārpuses - spēka iemiesojums uz ceļa un pilsētā tiek respektēts, bet tai pašā laikā pārāk acīs nelec.
Nu un gaitā - uz šosejas vai pilsētā varētu teikt limuzīns, tikai atšķirībā no vieglajiem nejūt bedres, parkojas viegli - sensori, spoguļi.
Ja nobrauc no ceļa - kur iet traktori var braukt arī ar šo, tikai vajadzīgas piemērotas riepas. Ziemā var izmantot par buldozeru.
Ja var atļauties, tad diemžēl jāpieņem, ka degviela pilsētā ap 14 l, bet uz trases ap 9-12, atkarīgs kā brauc.
Neliels mīnuss - nav atslēdzamas drošības sistēmas un nevar pabaudīt sānslīdes, pabraukt ekstrēmi.
Pērkot testēju praktiski visu, kas ir pie mums pieejams no 4x4. Izvēlējos šo, nu ļoti labs un varētu teikt cena arī bija pieņemama salīdzinot ar citiem.
Ojārs Aldiņš, 04/12/2008