Pārvācoties uz laukiem biju spiests iegādāties bezceļnieku.Pēc pusgada meklējumiem un gadījās 1999 gada Jeep Grand Cherokee 4.0 benzīns -gāze. Ļoti skeptiski vērtēju,jo gads ir salīdznoši sens,bet,kad papētiju pēdējās apskates datus un ieraudzīju auto uz pacēlāja spratu,ka jāņem. noskrējiens gan jūdzēs jo amerikānis 127000. Latvijā no 2006 gada,nogājis šeit tikai 17000 jūdzes,meitene brīvdienās braukusi. Apakša kā tiko no salona, rūsas nemaz,acīm neticējās. arī skatē nav pieminēta tradicionālā nenozīmīgā. Jā,nu degviela,kā džipam pienākas,tiešam 18-20 l/100,bet rēķinot gāzes cenas pašreiz nemaz tik traki nav,apm.10 eur/100km Viss iet ,viss strādā,ir sīki iebildumi,kā jau 16 gadus lietotam,bet ar komfortu viss kārtībā.Visumā pat ļoti apmierināts,iet pa māliem un bezceļu ja vajag bez problēmām.Draugs,kas strādājis amerikā teica,ka tas ir auto līdz mūža galam,bleķi riktīgi biezi,dzinējs mūžīgs,jeņķi paši vēl ar tādu labprāt brauc.Piekare kā kraviniekam ,vienkārša,drusku pacieta.Ko vēl esmu no domubiedriem uzzinājis; nedrīkst 2,7 dīzeli ņemt, tas novedīs bankrotā, remonti ļoti dārgi. Pat TC motors speciālisti pačukstēja, ka tikai benzīnnieku, vienalga 4.00 vai 4,7l, Vēl uzzināju,kad ja nav bezs maciņš, tad nedrīkst braukt ne uz TC, ne Atlas, ne Amerikas auto. Praktiski visus darbus var veikt jebkurā servisā, kam rokas pareizā vietā.
Edmunds Sūna, 05/03/2016