Testa brauciens

KIA EV9 pirmais brauciens
Elektromobiļu ēra ir devusi zaļo gaismu vēl nebijušām idejām un pārdrošiem eksperimentiem. Kurš gan pirms …
Elektromotors darbojas saskanīgā tandēmā ar benzīna motoru. Kopējā hibrīdsistēmas jauda mērojama ar 141 ZS un 264 Nm, kas nedaudz vairāk kā 1,4 tonnas smagajam auto ļauj 0-100 km/h paātrinājumu veikt 11,5 sekundēs. Maksimālais ātrums – mazliet virs 160 km/h.
Kia apgalvo, ka Niro, pretēji lielākajai daļai hibrīdu, ir braukšanas baudas iemiesojums. Tomēr, lai arī ar Niro braukt ir patīkami, par baudu runāt nozīmē nedaudz pārspīlēt. 16 collu riteņu izmērs ir orientēts uz degvielas ekonomiju, taču asākos pagriezienos tiem ir tendence izslīdēt. Arī stūres reakcija varēja būt informatīvāka. Virsbūves sasvere gan praktiski nav jūtama, arī gaitas komforts ir pilnībā pieņemams.
Kia izdevies labi apslāpēt 1,6 litru tilpuma četrcilindru motora troksni un vibrāciju, tāpēc hibrīdsistēmas pārslēgšanās no viena agregāta uz otru praktiski nav dzirdama. Troksnis parādās vien pie augstākajiem dzinēja apgriezieniem. Vēl viens faktors, kas pozitīvi ietekmējis atmosfēru salonā, ir sešpakāpju divsajūgu automātiskā pārnesumkārba. Pateicoties tai, Niro izdevies izvairīties no fona trokšņa, kas ir blakusefekts hibrīddzinējiem ar CVT transmisiju, kā piemēram – Toyota Prius.
€
Testa brauciens
Elektromobiļu ēra ir devusi zaļo gaismu vēl nebijušām idejām un pārdrošiem eksperimentiem. Kurš gan pirms …
Testa brauciens
Kia attīstība divās aizvadītajās desmitgadēs bijusi patiesi aizraujoša. Radusies globālās industrijas …
Testa brauciens
Toyota Highlander un Kia Sorento. Mūsu ielās tie pagaidām ir retums. Otrpus okeānam šis duets ir …
Testa brauciens
Ja nu jums agrāk gadījies braukt ar Kia Sorento, varat visu …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Kia Proceed ir jau trešais virsbūves tips, kas papildina jaunā Ceed modeļu paleti, sekojot tradicionālajam …
Testa brauciens
Autopircēju ceļveža What Car? ikgadējā balvu pasniegšanas ceremonijā Londonā par gada labāko auto atzīts …
Testa brauciens
Kia Niro izskatās pēc tipiska krosovera, taču aiz šķietami ierastās ārienes slēpjas pilnīgi …
Testa brauciens
Līdzšinējas paaudzes Sportage kļuva par pavērsiena punktu Kia attīstībā. Ilgus gadus …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Lexus NX ir smalks salons, konkurētspējīga cena, un var prognozēt, ka tas būs ļoti uzticams. Mēs domājam, ka vairākumam pircēju vispiemērotākā versija būs pašuzlādes hibrīds NX 350h, taču uzmanības vērts ir arī …
Auto tests
Subaru Crosstrek ir lieliski piemērots apvidus apstākļiem un ir patiešām labi aprīkots - īpaši, ja runa ir par drošības aprīkojumu. Ja plānojat biežāk uzturēties uz asfaltēta ceļa, labāk izvēlēties kādu no tā ģimenes …
Auto tests
Peugeot 2008 ir patiesi elegants interjers, bet zem motora pārsega atrodas efektīvi benzīna un hibrīda dzinēji. Izvēlieties PureTech 100 ar Allure aprīkojumu, lai iegūtu vislabāko kompromisu attiecībā uz cenu un standarta …