Auto tests
Ford
Fiesta
Ford Fiesta ir viens no pašiem labākajiem paraugiem mazauto klasē – ar to ir patīkami braukt, tam ir gaumīgs interjers, kā arī pieejams plašs komforta un drošības aprīkojums. …
Rio tiek piedāvāts ar četrām benzīna motoru un divām dīzeļmotoru variācijām. Modifikāciju klāsts sākas ar 84 ZS 1,2 litru tilpuma benzīna motoru, kura lielākā pievilcība ir zemā cena, nevis dinamika. Tad seko 1,4 litru tilpuma atmosfēriskais motors ar jau saprotamākiem 100 ZS – tas ir vienīgais motors, kas pieejams ar automātisko (diezgan antīku, četrpakāpju) transmisiju. Lielāku uzmanību pelnījis trīscilindru 1,0 litru tilpuma benzīna turbomotors ar 120 ZS. Tas ir tieši tikpat elastīgs, kā analogi motori Fiesta un Fabia, tiesa gan, tas ir pieejams tikai dārgākajās aprīkojuma komplektācijās. Eksistē arī 1,4 litru tilpuma dīzeļdzinējs ar 77 ZS, kas ir pats ekonomiskākais motors Rio modifikāciju klāstā.
Kia ir ņēmuši vērā kritiku par to, ka līdzšinējās paaudzes Rio gaitas komforta ziņā bija diezgan stīvs. Uzlabojumi ir veikti, taču gaitas komforts joprojām ir viduvējs. Mēs ieteiktu neizvēlēties 17 collu diskus, bet palikt pie 16 collu izmēra vai vēl mazākiem diskiem. Salīdzinoši cietā balstiekārta gan pozitīvi ietekmējusi Rio vadāmību - asākos pagriezienos virsbūves sasvere ir minimāla, turklāt stūres reakcija ir patīkami asa. Tiesa gan, tā varēja būt informatīvāka, radot labāku priekšstatu par to, ko dara priekšējie riteņi. Ford Fiesta šajā ziņā ir labs piemērs.
Kia Rio trīscilindru benzīna turbodzinējs ir starp pašiem klusākajiem šī tipa motoriem. Vibrācija ir ļoti maza pat tukšgaitā, un tas ir relatīvi kluss arī braucot, ja neskaita straujus paātrinājumus un lielāku apgriezienu diapazonu. Aiz 4000 apgriezienu sliekšņa Ford Ecoboost motors būs klusāks, taču diez vai Rio pircēju vairākumam tas būs kritisks iemesls, lai atteiktos no auto iegādes. Dīzeļdzinējs gan ir diezgan skaļš, turklāt tā vibrācija ir jūtama gandrīz nepārtraukti. Te gan jāuzsver, ka trokšņu izolācija nav stiprākā puse nevienam mazauto.
€
Audi A1 hečbeks |
€ 17 363 |
|
||
Citroen DS3 hečbeks |
€ 15 120 |
|
||
Dacia Sandero hečbeks |
€ 8253 |
|
||
Fiat 500 hečbeks |
€ 10 307 |
|
||
Ford Fiesta |
€ 11 300 |
|
||
Hyundai i20 hečbeks |
€ 12 290 |
|
||
Kia Rio |
€ 12 490 |
|
||
Mazda 2 hečbeks |
€ 12 470 |
|
||
Nissan Micra |
|
|
||
Opel Adam hečbeks |
€ 12 483 |
|
||
Renault Twingo hečbeks |
€ 9353 |
|
||
Seat Ibiza hečbeks |
€ 11 790 |
|
||
Seat Mii hečbeks |
|
|
||
Škoda Citigo hečbeks |
€ 8611 |
|
||
Škoda Fabia hečbeks |
€ 9790 |
|
||
Toyota Aygo |
€ 10 520 |
|
||
Volkswagen Polo hečbeks |
€ 12 740 |
|
||
Volkswagen Beetle hečbeks |
€ 21 206 |
|
||
Volkswagen Up hečbeks |
€ 9203 |
|
Auto tests
Ford Fiesta ir viens no pašiem labākajiem paraugiem mazauto klasē – ar to ir patīkami braukt, tam ir gaumīgs interjers, kā arī pieejams plašs komforta un drošības aprīkojums. …
Auto tests
Sākotnējais iespaids ir labs, bet ne galvu reibinošs. Mēs pagaidām esam braukuši tikai ar dārgāko Beetle variantu, taču, lai arī tas ir šarmants un pieņemams braukšanas ziņā, par šo naudu var vēlēties ko vairāk. …
Auto tests
Sandero neizceļas ar labu vadāmību, drošības aprīkojumu vai salona apdari, taču tas ir ļoti lēts. Tiesa gan, jārēķinās, ka tālākpārdošanas vērtība būs zema. …
Auto tests
Audi ir izdevies panākt, ka mazāk kā 4 metrus garā mazauto būtu pārstāvēts viss, par ko šis zīmols tiek slavēts. Ne velti tas ieguvis What Car? Gada Auto 2011 titulu. Ja nevari sadzīvot ar pacietu gaitu, atsakies no lielākā …