Auto tests
Mazda
2 hečbeks
Mazda 2 demonstrē cienīgu dinamiku, un tas ir labi aprīkots. Diemžēl, nedaudz par dārgu. …
Plašs stūres un sēdekļa regulēšanas iespēju diapazons ļaus ikvienam atrast ērtāko pozīciju pie Rio stūres, arī vadības ierīces – pārnesumslēgs, panelī esošās pogas un slēdži – ir parocīgi izvietotas un ērti lietojamas, esot kustībā. Ceļa pārredzamība ir laba, vējstikla balsti neaizsedz skatu krustojumos, taču virzienā uz aizmuguri situācija nav tik spoža – manevrējot atpakaļgaitā, nākas paļauties uz distances sensoriem un atpakaļskata kameru. Dārgākajās Kia Rio aprīkojuma komplektācijās ir iekļauts 7,0 collu infosistēmas skārienekrāns ar navigācijas sistēmu, lētākajās versijās tā izmērs ir mazāks un bez skārienfunkcijas.
Jaunākais Kia Rio gan ir lielāks, nekā līdzšinējais modelis, taču tas tik un tā ir mazauto ar visām no tā izrietošajām sekām praktiskuma ziņā. Tomēr priekšā sēdošajiem par vietas trūkumu nebūs jāsūdzas, visapkārt ir dažādi sīklietu nodalījumi, kur novietot makus, viedtelefonus, saulesbrilles un atslēgas, kā arī dzērienu pudeles, taču auto ir šaurs, tāpēc nebūs brīnums, ja blakussēdētāji nereti saskarsies ar elkoņiem. Aizmugurē arī atradīsies vieta diviem pieaugušajiem, turklāt vietas kājām ir vairāk, nekā Škoda Fabia. Arī Rio bagāžas nodalījums ir starp ietilpīgākajiem šajā segmentā – apmēram tāds pats kā Fabia, bet lielāks nekā Fiesta vai Clio.
Korejiešu autoražotāji nekad nav bijuši skopi, ja runa ir par aprīkojumu un pat lētākās Rio modifikācijas LX ietver gaisa kondicionētāju, apsildāmus sēdekļus, apsildāmu stūri, elektriski regulējamus un apsildāmus spoguļus, Bluetooth savienojumu, USB pieslēgvietas, kā arī elektriski nolaižamu logu vadītāja pusē. Tad seko EX, Comfort Pack un TX, kur dažādu komforta opciju ir vēl vairāk. Greznākajā komplektācijā – TX – lielākais pluss ir plašāks drošības aprīkojums un 7,0 collu skārienjutīgais infosistēmas ekrāns ar navigāciju, Apple CarPlay un AndroidAuto, kā arī Wi-Fi opciju.
€
Audi A1 hečbeks |
€ 17 363 |
|
||
Citroen DS3 hečbeks |
€ 15 120 |
|
||
Dacia Sandero hečbeks |
€ 8253 |
|
||
Fiat 500 hečbeks |
€ 10 307 |
|
||
Ford Fiesta |
€ 11 300 |
|
||
Hyundai i20 hečbeks |
€ 12 290 |
|
||
Kia Rio |
€ 12 490 |
|
||
Mazda 2 hečbeks |
€ 12 470 |
|
||
Nissan Micra |
|
|
||
Opel Adam hečbeks |
€ 12 483 |
|
||
Renault Twingo hečbeks |
€ 9353 |
|
||
Seat Ibiza hečbeks |
€ 11 790 |
|
||
Seat Mii hečbeks |
|
|
||
Škoda Citigo hečbeks |
€ 8611 |
|
||
Škoda Fabia hečbeks |
€ 9790 |
|
||
Toyota Aygo |
€ 10 520 |
|
||
Volkswagen Polo hečbeks |
€ 12 740 |
|
||
Volkswagen Beetle hečbeks |
€ 21 206 |
|
||
Volkswagen Up hečbeks |
€ 9203 |
|
Auto tests
Mazda 2 demonstrē cienīgu dinamiku, un tas ir labi aprīkots. Diemžēl, nedaudz par dārgu. …
Auto tests
Škoda Fabia ir viens no ietilpīgākajiem auto savā klasē. Tam ir labs aprīkojums, labas braukšanas īpašības un konkurētspējīga cena, kas padara to par lielisku izvēli. …
Auto tests
Sākotnējais iespaids ir labs, bet ne galvu reibinošs. Mēs pagaidām esam braukuši tikai ar dārgāko Beetle variantu, taču, lai arī tas ir šarmants un pieņemams braukšanas ziņā, par šo naudu var vēlēties ko vairāk. …
Auto tests
…