Mēs vēl neesam izmēģinājuši Stonic ar 100 ZS 1,4 litru tilpuma benzīna motoru, taču līdzšinējā pieredze liek secināt, ka tā diez vai būs labākā izvēle – šis ir atmosfēriskais motors bez turbīnas, tātad nebūt ne dinamisks. Patiesībā modifikāciju klāsts sākas ar vēl mazjaudīgāku, 84 ZS 1,2 MPI benzīna motoru.
1,6 litru tilpuma dīzeļdzinējam ir ievērojami vairāk jaudas zemā apgriezienu diapazonā, taču arī tas nav nekāds spridzeklis, turklāt priekšpiedziņas krosoveru pircēji dīzeļus izvēlas ļoti reti.
Tātad atliek 1,0 litru benzīna turbomotors, kas neapšaubāmi ir labākā izvēle šajā trio. Neraugoties uz mazo tilpumu, tam ir 120 ZS, turklāt turbīna nodrošina pilnībā pieņemamu paātrinājumu jau no zemiem motora apgriezieniem. 0-100 km/h paātrinājums aizņem 10,3 sekundes, padarot to par dinamiskāko motoru Stonic modifikāciju sarakstā. Arī degvielas patēriņš ir ekonomiskāks, nekā abiem pārējiem benzīna motoriem.
Visiem Stonic ir tikai manuālā pārnesumkārba.