Auto tests
Porsche
Macan
Porsche Macan piedāvā visu, ko varētu gaidīt no sportiska krosovera, taču ietilpības ziņā tas nav starp labākajiem. …
Vadītāja sēdpozīcija ir salīdzinoši zema, kas dažiem šī segmenta auto pircējiem varētu nepatikt, taču iekārtoties pie stūres ir ērti un, ja ir nepieciešams, sēdekļa augstumu var piekoriģēt atbilstoši individuālām vēlmēm.
Interjera arhitektūrā nekādu pārsteigumu nav – pogu un slēdžu izvietojums ir loģisks un pārskatāms. Paneļa vidū ir 7,0 collu infosistēmas ekrāns ar viedtālruņu savienojuma funkciju, kas ļauj atteikties no Kia navigācijas un tā vietā izmantot sava Apple vai Android telefona kartes, projicējot tās Stonic monitorā. Ekrāna izvēlnes nav sarežģītas un infosistēmas lietošana galvassāpes nesagādās.
Priekšā sēdošajiem vietas pietiks, visapkārt ir dažādi praktiski risinājumi, kā organizēt ikdienā nepieciešamāko sīklietu novietošanu, turklāt abi priekšējie sēdekļi atrodas pietiekami tālu viens no otra, nodrošinot distanci starp blakussēdētāju elkoņiem.
Aizmugurē arī var iesēsties divi pieaugušie, taču vietas kājām būs mazāk, nekā Suzuki Vitara vai Seat Arona. Teorētiski aizmugurē var iesēsties arī trīs cilvēki, taču ērti nebūs, tāpat kā jebkurā citā šāda izmēra auto. Aizmugures sēdekļus arī nevar bīdīt uz priekšu vai atpakaļ, vai arī regulēt to atzveltnes slīpumu.
Bagāžnieka ietilpība ir 352 litri, tātad – atbilstoša vidējiem standartiem šajā klasē, lielāka, nekā Juke, bet mazāka, nekā Citroen C3 Aircross vai Seat Arona.
Mūsuprāt nav jēga lieki sadārdzināt Kia Stonic iegādes sākumcenu ar daudzām komforta ekstrām – šī modeļa tālākpārdošanas vērtību tas būtiski neietekmēs. Tomēr nokrišņu sensors, klimata kontrole un distances sensori aizmugurē, kā arī papildus drošības aprīkojums (tālo gaismu asistents, ārkārtas bremzēšanas sistēma, utt.) gan būtu vēlams.
Mūsu favorīts – 1,0 litru benzīna motors pieejams tikai sākot no EX Comfort Pack aprīkojuma līmeņa, kurā jau ir praktiski viss, ko varētu vēlēties.
€
Auto tests
Porsche Macan piedāvā visu, ko varētu gaidīt no sportiska krosovera, taču ietilpības ziņā tas nav starp labākajiem. …
Auto tests
Mitsubishi Eclipse Cross ir reāls solis uz priekšu japāņu autoražotāja attīstībā, taču par spēcīgu konkurentu trūkumu tas šobrīd nevar sūdzēties …
Auto tests
Peugeot 2008 ir stilīgs krosovers gan eksterjerā, gan interjerā. Lai arī daži konkurenti uz ceļa uzvedas iedvesmojošāk, turklāt maksā lētāk, franču zīmolam izdevies patiesi kvalitatīvs mazais SUV. Mēs iesakām izvēlēties …
Auto tests
Opel Crossland X ir diezgan ietilpīgs un tam ir plašs pamataprīkojuma klāsts. Tiesa gan lielākā daļa konkurentu piedāvā lielāku braukšanas baudu. …