Testa brauciens

Lamborghini Urus: testa brauciens
Vai Santagatas pretrunīgākais ražojums patiesi ir luksusa superauto, kas vienlīdz baudāms gan trasē, gan uz ielas …
Par spīti tam, ka Urus sēdpozīcija ir augstāka, nekā citiem Lamborghini, tā interjerā ir ne mazums itāļu sporta auto ražotājam raksturīgo stila iezīmju – tāpēc tas lielā mērā atšķiras no Bentley Bentayga, Porsche Cayenne un Audi Q7. Jā, ieskatoties ciešāk, var pamanīt Audi slēdžus, taču viss ir nevainojamā kvalitātē, kādu varētu sagaidīt no automašīnas ar šādu logo un cenu – kaut arī dažiem elementiem ir nepārprotama līdzība ar tiem, kādus var ieraudzīt krietni lētākajā Audi A4.
Arī divi infosistēmas ekrāni un digitālais instrumentu panelis nešķitīs svešs tiem, kas iepazinuši jaunāko modeļu Audi. Labā ziņa ir tā, ka tiem ir augsta izšķirtspēja, turklāt tie ātri reaģē uz vadītāja komandām. Arī orientēšanās funkciju izvēlnēs neprasa daudz laika, lai to apgūtu. Tiesa gan, Urus infosistēma nav perfekta. Mēs dodam priekšroku tādām sistēmām, kā piemēram BMW iDrive, kuru var vadīt ar rotējošu slēdzi viduskonsolē, kas ļauj meklēt vajadzīgās funkcijas ar mazāku uzmanības novēršanu no ceļa. Arī klimata kontroles funkcijas ir daudz vieglāk kontrolēt ar fiziskiem, nevis virtuāliem slēdžiem.
Taču iekārtoties pie stūres ir ērti. Priekšējie sēdekļi jau standartaprīkojumā ir elektriski regulējami, arī stūri var pieregulēt kā vajag.
Vietas pasažieriem netrūkst ne priekšā, ne aizmugurē, kur arī ir regulējams atzveltņu slīpums, vienalga, vai tu izvēlies Urus ar četrām vai piecām sēdvietām. Tiesa gan, garāka auguma pasažieriem aizmugurē var pietrūkt vietas galvai, pat ja viņiem nebūs nekādu sūdzību par vietu kājām.
Bagāžas nodalījuma platums ļauj mierīgi ievietot tajā divas golfa piederumu somas, neizņemot nūjas. Ar 616 litru ietilpību tas ir apmēram tikpat ietilpīgs kā Porsche Cayenne, maksimālā ietilpība ir 1596 litri. Tas varbūt ir mazāk, nekā dažiem “normālākiem” konkurentiem, taču maz ticams, ka tieši šis apstāklis atturēs kādu potenciālo pircēju no Urus iegādes.
Bāzes aprīkojums ietver praktiski visu, ko var vēlēties, taču, ja to neatradi, tas noteikti ir papildaprīkojuma sarakstā.
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …
Auto tests
Eksistē pat vēl lētāki kompaktie SUV, taču Vitara ir viens no ietilpīgākajiem un labāk aprīkotajiem. …
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …
Auto tests
Mahatma Gandijs ir teicis daudz gudru lietu, un viena no tām skan šādi – ja grasies būt lācis, esi grizlilācis. Tas ir princips, kuru ievēro arī Škoda Kodiaq. …