Velar.
Tas ir dīvains nosaukums, vai ne? Taču – ticiet vai nē, tas nav radies, cilājot vīna glāzes un paralēli veidojot virknējumus no Scrabble burtiņu čupas – šim nosaukumam ir sava vēsture. Tad, kad pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados Land Rover sāka darbu pie paša pirmā Range Rover, uzņēmums vēlējās slēpt tā identitāti, tāpēc atvasināja Velar no latīņu valodas vārda Velare, kas nozīmē – “paslēpties”.
Ar to šī vēstures stunda ir galā, taču – kāds ir 21. gadsimta Range Rover Velar? Pāris vārdos – tas ir piecdurvju SUV, kas aizpilda iespaidīgo cenas starpību, kas bija atrodama pa vidu Evoque un Range Rover Sport modeļiem. Tas ir arī viens no tiem Range Rover modeļiem, kas vairāk orientēts braukšanai pa asfaltētu ceļu, kaut gan tas tik un tā spēj sevi pierādīt arī bezceļa apstākļos, pateicoties standarta aprīkojumā ietvertajai pilnpiedziņas sistēmai un dažādiem elektroniskiem palīglīdzekļiem.
Range Rover Velar konkurentu vidū ir tādi auto kā BMW X4, Mercedes-Benz GLC Coupe un Porsche Macan, kaut gan Velar dārgāko modifikāciju cenas pielīdzināmas arī Audi Q7, Mercedes-Benz GLE Coupe un arī BMW X6.
Ņemot vērā, ka šis ir pilnīgi jauns modelis, mēs neesam izmēģinājuši visas iespējamās modifikācijas, taču šis tests ieskicēs galveno, kas būtu jāzina par Range Rover Velar.
Lapa 1 no 4