Vai atceraties Lexus GS? Tas bija auto, ko japāņu premium zīmols virzīja konkurencei ar tādiem auto kā BMW 5 sērija, Audi A6 un Mercedes-Benz E-Klase, taču nekad tā arī neieguva tik kvēlu piekritēju pulku, kā minētie vācu autoražotāju modeļi.
Lexus GS bija pieejams ar aizmugures piedziņu vai pilnpiedziņu, un, kamēr atsevišķos tirgos tas turpina dzīvot savu dzīvi, Eiropā Lexus to savā piedāvājumu katalogā ir aizstājuši ar priekšpiedziņas ES.
Lexus ES nav pilnībā jauns modelis, šī jau ir septītā paaudze automašīnai, kas pirmoreiz tika laista klajā 1989. gadā, galvenokārt Ziemeļamerikas tirgū. Ņemot vērā, ka tas ir Lexus, vienīgā šobrīd pieejamā modifikācija ir ar hibrīddzinēju. Tās nosaukums ir 300h un zem pārsega tai ir 2,5 litru benzīna motors, pāris elektromotori, bet zem aizmugurējiem sēdekļiem – bateriju bloks.
Tas nozīmē, ka – ja tev nepieciešams premium zīmola auto ar hibrīddzinēju, Lexus ES šobrīd ir visinteresantākais variants, ņemot vērā ražotāja seno pieredzi ar šo motora tipu. Taču – vai arī citās pozīcijās Lexus ES ir vērā ņemama alternatīva citiem biznesa klases auto? Lasi vairāk šajā testā!
Lapa 1 no 4