Testa brauciens

Lexus UX ir pieejams kā elektriskajā, tā hibrīda variantā - bet kurš ir labāks?
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Lexus NX ir vieni no labākajiem sēdekļiem ģimenes SUV klasē. Tie ir pamatīgi polsterēti un piedāvā plašu regulēšanas diapazonu.
Vadītāja sēdpozīcija gan nav perfekta. Daži augumā garāki testētāji vēlējās, lai mērinstrumentu panelis un stūresrats būtu novietoti augstāk (vai sēdekli varētu nolaist vēl zemāk). Land Rover Discovery Sport un Volvo XC60 piedāvā dabiskāku, ērtāku sēdpozīciju.
NX priekšējais panelis ir veidots tā, lai ieskaitu autovadītāju un viss būtu jūsu acu priekšā. Šī koncepcija darbojas, un augstā centrālā konsole nodrošina to, ka vadības ierīces ir rokas stiepiena attālumā. Turklāt, lai iestatītu temperatūru, jums nav jāizmanto infoizklaides sistēmas ekrāns, jo Lexus ir devis priekšroku vecajiem labajiem fiziskajiem slēdžiem.
Lexus NX ir paprāvs automobilis, tāpēc salona priekšējā daļā vietas ir pilnīgi pietiekami. Slīpā vējstikla dēļ gan tajā var šķist nedaudz šaurāk nekā, piemēram, BMW X3, un pēc izvēles pieejamā lūka nedaudz samazina vietu galvām.
Sīklietu glabāšanai atvēlēta solīda telpa: durvju kabatām ir pienācīgs izmērs, zem centrālā roku balsta ir ietilpīgs glabāšanas nodalījums, un pie tālruņu bezvadu lādētāja ir izvietoti divi glāžu turētāji.
NX aizmugurējos sēdekļos lieliski jutīsies divi gara auguma pasažieri – viņiem būs pietiekami vietas gan galvai, gan kājām, gan pēdām zem priekšējiem sēdekļiem. Pasažieru telpas ziņā NX ir nedaudz ietilpīgāks nekā Audi Q5, bet, ja aizmugurē vēlaties papildu vietu kājām, ievērtējiet BMW X3, Mercedes GLC un Volvo XC60.
Trīs pieaugušie NX aizmugurē jutīsies pašauri (tas attiecas uz lielāko daļu ģimenes SUV). Patīkams bonuss ir regulējams atzveltņu leņķis, turklāt centrālais tunelis ir zems. Piemēram, X3 vidējā pasažiera kājām ir ļoti maz vietas.
Tāpat kā vairākums konkurentu, NX ir piecvietīgs. Ja jums nepieciešams vairāk sēdvietu, papētiet Land Rover Discovery Sport un Mercedes GLB. Protams, tie nav vienīgie septiņvietīgie auto – ja neskata premium klasi, ir pieejams, piemēram, lieliskais Hyundai Santa Fe.
Aizmugurējo sēdekļu atzveltnei ir 60/40 dalījums, un, to nolaižot veidojas līdzena grīda. Tiesa, Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLC un Volvo XC60 aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm ir elastīgāks, praktiskāks 40/20/40 dalījums. Jāpiebilst arī, ka NX, tāpat kā X3, nav sviru, ar kurām no bagāžnieka varētu nolaist atzveltni, un, lai to izdarītu, jāatver aizmugurējās durvis. Pozitīvi – elektriski darbināms bagāžas nodalījuma pārsegs ietilpst standarta aprīkojumā.
NX bagāžas nodalījuma tilpums ir 520 litri un tas ļauj ietilpināt septiņus rokas koferus (zem iekšējā pārsega) – par vienu vairāk nekā Mercedes GLC 300e un tik pat, cik Audi Q5 50 TFSIe, BMW X3 xDrive30e un Volvo XC60 T6 Recharge.
NX bagāžnieka grīda ir vienā līmenī ar ailas slieksni, tāpēc smagas kravas ieslidināšana nesagādā problēmas. Papildus tam zem grīdas paneļa ir vieta gan uzlādes kabeļiem, gan bagāžnieka iekšējam pārsegam. Šo pēdējo iespēju vairākumā konkurentu neatradīsiet.
NX 350h ir pieejams veselos septiņos izpildījumos – Comfort, Business, Business Plus, Executive, Overtrail, Luxury un F SPORT, cenu diapazonam sniedzoties no 55 000 līdz 73 000 eiro.
350h priekšpiedziņas versiju ir iespējams iegādāties ar Comfort, Business un Business Plus aprīkojumu, bet augstāka līmeņa aprīkojums automātiski tiek papildināts ar pilnpiedziņu. Comfort izpildījumā tā automobili sadārdzina par 1300 eiro.
Uzlādējamais hibrīds 450h+, ko piedāvā tikai ar pilnpiedziņu, ir pieejams Business Plus, Executive, Overtrail, Luxury un F SPORT izpildījumā, un bāzes cenas ir no 65 400 līdz 75 600 eiro.
€
Testa brauciens
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Testa brauciens
KAS TAS IR? LBX ir visu laiku mazākais Lexus modelis un tikai otrais aiz supermašīnas LFA, kam …
Testa brauciens
Lexus jaunākais modelis – tikko prezentētais kompaktais krosovers LBX – piedāvā līdzīgu aprīkojuma …
Testa brauciens
Lexus kā premium zīmols ir jaunāks par “vāciešiem”, un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmkārt, UX iekļaujas pircējiem tik tīkamajā SUV kategorijā un, otrkārt, to …
Testa brauciens
Kas tas ir? Ņemot vērā, cik daudzi jaunie auto tiek pieteikti kā sportiski vai ar …
Testa brauciens
Daļēji elektrizēti Lexus ir ierasti, jo pie mums gandrīz neviens šīs markas automobilis nepamet autosalonu bez …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Lexus RX SUV ir savs stabils …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Prezentējot jauno NX paaudzi, ražotājs uzstāj, ka tas pāršķir jaunu …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
![]() |
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …
Auto tests
Ja jūs meklējat kompaktu automobili vai nelielu SUV, jaunais Citroën C3 ir ievērības vērts. Tas ir labi aprīkots, patiesi pieejams, pārsteidzoši ērts un salīdzinoši ietilpīgs. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Jaguar F-Pace ir praktisks krosovers, ar kuru ir patīkami braukt. Finansiāli jēdzīgākais pirkums ir modifikācija ar 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinēju, taču, ja rocība atļauj, V6 motors ir daudz atbilstošāks Jaguar zīmola …