Savulaik nopirku mašīnu trīsgadīgu, ar 80 000 km noskrējienu un kopsummā nobraucu precīzi piecus gadus. Kad pārdevu, noskrējiens bija 242 000km. Mašīna ideāla, nepievīla ne reizi, nopakota bija ar visām iespējamajām ekstrām (pilnā President paka - kamera, el. bagāžnieks, lūka utt.). Braukšanas ziņā - ideāls auto, iet mīksti, stabili un klusi. Vadāmība nav kā džipam, bet kā izteiktam vieglajam auto. Un piezīme tiem, kas brēc, ka šis nekādi nav džips - mans viedoklis ir tāds, ka nav gluži Land Rovers, bet caur palielām kupenām un uz copi pa izdangātiem meža ceļiem aizbraukt var. Vismaz tur kur vieglie iestrēga, šamais izgāja cauri nenobuksējot. Airo piekare konkrētajai mašīnai ir diezgan nevajadzīga, pa pieciem gadiem noderēja tikai vienu reizi lai tiktu ārā no kupenām. Pozitīvā iezīme, ka Lexusiem airo piekare skaitās viena no uzticamākajām, pa visu lietošanas laiku tika nomainīts viens augstuma sensors (140 ls). Remonta izmaksu ziņā ir tā, ka jārēķinās, ka tas ir Lexus, nevis Opel un par vārdu jāmaksā, tāpēc katrs servisa apmeklējums caurmērā virs 100 ls iznāk. Salons - bez komentāriem, vienkārši izcili. Esmu braucis ar daudz un dažādām mašīnām, bet ērtāki sēdekļi nav gadījušies.
Šī man bija pirmā mašīna kuru lietoju tik ilgi, jo nevarēju atrast līdzvērtīgu alternatīvu un galvenais - vēl ilgāk = iemeslu mainīt :).
Es ar auto biju ļoti apmierināts, bet lietoti auto ir laimes spēle, jo savulaik paziņa vienlaicīgi nopirka tādu pašu, bet viņa pieredze ir radikāli pretēja manai.
Armands Fišers, 11/04/2013