Lexus RX Izvērsts vērtējums
SALONĀ
Interjers un apdare
Pie stūres
Lexus RX vadītāji būs sajūsmā par SUV sēdpozīciju – interjers ir grezns un sēdekļi neticami ērti. Vadītājam tiek nodrošināts plašs elektriski regulējamo sēdekļu un stūres regulēšanas diapazons, kas ļauj viegli atrast piemērotu braukšanas pozīciju. Apdares materiālu kvalitāte ir augstākajā līmenī, pievēršot uzmanību arī mazām niansēm.
Salona kokpits ir veidots ap autovadītāju, tāpēc digitālais instrumentu panelis un centrālais skārienekrāns vienmēr ir vadītāja redzamības zonā. Multimediju sistēma darbojas labi - skārienekrāns ir viegli sasniedzams, un paceltā centrālā konsole nozīmē, ka vadītājam nav jāaizsniedzas tālu, lai sasniegtu pārnesumkārbas sviru vai mantu glabāšanas nodalījumus.
Klimata kontrole tiek kontrolēta fiziskiem slēdžiem, tāpēc temperatūras regulēšana ir ļoti vienkārša.
Lielie logi uzlabo apkārtējo pārskatāmību. Priekšējie vējstikla statņi ir plati, taču to leņķis un novietojums ļauj viegli pārredzēt krustojumos. Tāpat nevajadzētu rasties problēmām arī ar novietošanu stāvvietā, jo visi modeļi ir aprīkoti ar priekšējiem un aizmugurējiem distances sensoriem. Tāpat pieejama arī 360 grādu kameru.
Praktiskums
Lexus RX ir piecas sēdvietas, kas ir par divām mazāk nekā Audi Q7 un Volvo XC90. Tomēr, ja vien jums patiešām nav nepieciešams pārvadāt vairāk nekā četrus pasažierus, jums neradīsies iebildumi par salona plašumu.
Priekšā ir daudz vietas, un salona izkārtojums rada pietiekami gaisīgu plašuma sajūtu. Lielas durvju kabatas, vairāki glāžu turētāji un mantu glabāšanas kabīnes nodrošina to, ka braucējiem būs daudz vietas, kur novietot tālruni, maku un citus piederumus.
Aizmugurē ir pietiekami daudz vietas diviem pieaugušajiem, un pietiekama rūme kājām, lai arī garāki braucēji varētu justies komfortabli. Arī vietas galvai ir pietiekami daudz, un, lai gan vidējais pasažieris sēdēs uz nedaudz paaugstinātas sēdekļa pamatnes, viņa galva nerīvēsies pret jumta apšuvumu.
Aizmugurē izvietotas vairākas mantu glabāšanas vietas - priekšējo sēdekļu atzveltnēs ir praktiskas kabatas, savukārt durvju kabatas ir pietiekami lielas, lai šeit novietotu dzērienu pudeles. Centrālais roku balsts ne tikai sagadās komfortu garākā braucienā, bet arī ietvers izbīdāmus glāžu turētājus.
RX bagāžnieks ir 461 litru liels, iepaliekot no Audi Q7, BMW X5 un Volvo XC90. Telpa ir diezgan sekla, taču zem grīdas ir daži glabāšanas nodalījumi un āķi abās pusēs, kā arī elektrības kontaktligzda. RX var iegūt arī ar bagāžnieka vāku, ko iespējams atvērt ar kājas kustību. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ir nolokāmas attiecībā 40/20/40.
Aprīkojums
Pircēji nebūs vīlušies par RX ekstru klāstu. Pat sākuma līmeņa modelim ir 19 collu vieglmetāla diski, apsildāms stūres rats, apsildāmi priekšējie sēdekļi, trīs zonu klimata kontrole, tonēti aizmugurējie logi un bezatslēgas pieeja.
Dārgākas versijas ietvers ventilējamus priekšējos sēdekļus, head-up displeju un vadītāja sēdekli ar atmiņas funkciju.
LED priekšējie lukturi iekļauti standarta aprīkojumā visām versijām, bet F Sport iegūs arī adaptīvo optiku, kas automātiski veido gaismas staru, lai neapžilbinātu citus satiksmes dalībniekus. Tas ļaus vadītājam turēt atstātas ieslēgtas tālās gaismas.
Standarta aprīkojumā ietilpst 14 collu skārienjūtīgā informācijas un izklaides sistēma ar skaidru grafiku un ātru displeja reakciju. Lai pierastu pie izvēlnēm, ir nepieciešams laiks, un dažas īsceļu pogas varētu būt lielākas, taču, par laimi, nav nepieciešams pavadīt pārāk daudz laika, lai atrastu vajadzīgo funkciju. Sistēmā ir iebūvēta satelītnavigācija, Apple CarPlay (bezvadu) un Android Auto (ar vadu), kā arī bezvadu ierīču uzlāde un lērums USB pieslēgvietu.
Lapa 4 no 4
CENA:
€