Lexus UX Izvērsts vērtējums
UZ CEĻA
Kā ir ar to braukt un cik kluss tas ir
Dinamika
UX hibrīdsistēmu veido 2,0 litru benzīna dzinējs un elektromotors, kuru kopējā jauda ir 184 ZS. Tas nav plug-in hibrīddzinējs, tāpēc nevar veikt garus bezizmešu braucienus, izmantojot tikai akumulatora enerģiju, taču, ja lēnā satiksmē būsiet saudzīgi pret akseleratora pedāli, ilgāku laiku varēsit braukt, izmantojot tikai elektromotoru.
Kad krosovers darbojas tikai ar elektrību, tas nav diez ko ātrs, taču ir pietiekami veikls pilsētvidei. Uz šosejas tiek iedarbināts arī benzīna dzinējs, nodrošinot krietni ievērojamāku jaudu. Patiesībā tas ir ātrāks nekā Range Rover Evoque dīzeļdzinējs un līdzvērtīgs ātrākajiem konkurentiem, piemēram, Volvo XC40 B4.
Gaita un vadāmība
UX ir samērā komfortabls uz šosejas, taču uz nelīdzena ceļa ir jūtamas lielākas virsbūves svārstības nekā Volvo XC40. Pozitīvi ir tas, ka UX nav ļoti augsts SUV, tāpēc tas ir stabilāks un tik ļoti nešūpojas no vienas puses uz otru kā Volvo vai pat Evoque.
Vadāmība ir vienmērīga un viegla, būtiski atvieglojot manevrēšanu pilsētā. Protams, BMW X2 demonstrēs sportiskāku braukšanas garu, taču ne visiem tas ir nepieciešams.
Trokšņu izolācija
UX benzīna dzinējs ir vienmērīgāks un klusāks nekā vairums konkurentu dīzeļdzinēju, taču, lai palielinātu ātrumu, benzīna dzinējiem parasti ir vairāk “jāstrādā”, tāpēc nāksies uzturēties augstā motora apgriezienu diapazonā. Šī problēma UX modelī ir visai izteikta CVT automātiskās pārnesumkārbas dēļ.
Atšķirībā no parastajām automātiskajām pārnesumkārbām ar vairākiem pārnesumiem, CVT ir viens mainīgs pārnesums, un šī konfigurācija liek saglabāt augstākus motora apgriezienus nekā ar parasto automātisko pārnesumkārbu, pat lai vienkārši uzturētu ātrumu. Motora rūkoņu varēs dzirdēt arī salonā, tomēr ceļa trokšņi ir mazāki nekā BMW X1.
Lapa 2 no 4
CENA:
€