Testa brauciens

Lexus UX ir pieejams kā elektriskajā, tā hibrīda variantā - bet kurš ir labāks?
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Katram UX standarta aprīkojumā ir priekšējo riteņu piedziņa, bet E-Four pilnpiedziņa ir pieejama pēc izvēles visā modifikāciju klāstā. E-Four gan nav paredzēts, lai pārvērstu UX par Land Rover Discovery līdzīgu dubļu mašīnu, jo aizmugurējos riteņus darbina elektromotors, kura jauda nav liela, un arī klīrenss ir pieticīgs. Tā vietā četru riteņu piedziņa ir paredzēta, lai nodrošinātu nedaudz raitāku ieskrējienu, braucot pa vājas saķeres virsmām, piemēram, sniegu un ledu. Protams, ir maz ticams, ka jūs sajutīsiet tā ietekmi sausā dienā.
UX pieejams gan par priekšpiedziņu, gan pilnpiedziņu. Tiesa, AWD versijas nav paredzētas, lai pārvērstu UX par Land Rover Discovery līdzīgu dubļu bridēju. Aizmugurējos riteņus darbina nelielas jaudas elektromotors, savukārt nelielais klīrenss nepadarīs to par bezceļnieku. Tā vietā AWD versijas ir paredzētas, lai ātrāk būtu iespējams uzņemt ātrumu, braucot pa sniegu un ledu.
Apdares materiāli salona augšējā daļā ir mīksti un acīm pievilcīgi, taču zemāk tiek izmantoti materiāli, kas paredzēti izturībai pret skrāpējumiem. Šādu taktiku piekopj vairums zīmolu.
Saskaņā ar Euro NCAP rezultātiem Volvo XC40 ir viens no drošākajiem automobiļiem savā klasē, un UX tālu neatpaliek no šiem rādītājiem, saņemot piecas zvaigznes.
Lexus ir liels pārsvars uzticamības ziņā pār tādiem konkurentiem kā Range Rover un Volvo. Japāņu auto ražotājs ierindojās pirmajā vietā 2021. gada What Car? uzticamības aptaujā, kurā piedalījās 30 ražotāji. Volvo ierindojās tabulas vidusdaļā, bet Land Rover - otrajā vietā no apakšas.
Lai arī UX trīs gadu vai 100 000 km garantija nebūt nav pati dāsnākā, ir liela iespēja, ka jums to nevajadzēs izmantot. UX hibrīda akumulatoram garantija ir spēkā desmit gadus.
UX ir pelnījis uzslavu arī par salīdzinoši mazajām ekspluatācijas izmaksām. Mūsu degvielas ekonomijas testā tas uzrādīja 4,9 l/100km, kas ir daudz labāk nekā XC40 vai Range Rover Evoque ar dīzeļdzinēju. Mēs krosoveru testējām pa dažādiem ceļiem, bet, ja braucat galvenokārt pa pilsētu, varat sagaidīt vēl labākus rezultātus, jo tieši šeit hibrīda dzinējs ir visefektīvākais. Vēl viena hibrīda priekšrocība ir zemāks ekspluatācijas nodoklis.
€
Testa brauciens
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Testa brauciens
KAS TAS IR? LBX ir visu laiku mazākais Lexus modelis un tikai otrais aiz supermašīnas LFA, kam …
Testa brauciens
Lexus jaunākais modelis – tikko prezentētais kompaktais krosovers LBX – piedāvā līdzīgu aprīkojuma …
Testa brauciens
Lexus kā premium zīmols ir jaunāks par “vāciešiem”, un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmkārt, UX iekļaujas pircējiem tik tīkamajā SUV kategorijā un, otrkārt, to …
Testa brauciens
Kas tas ir? Ņemot vērā, cik daudzi jaunie auto tiek pieteikti kā sportiski vai ar …
Testa brauciens
Daļēji elektrizēti Lexus ir ierasti, jo pie mums gandrīz neviens šīs markas automobilis nepamet autosalonu bez …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Lexus RX SUV ir savs stabils …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Prezentējot jauno NX paaudzi, ražotājs uzstāj, ka tas pāršķir jaunu …