Testa brauciens

Lexus UX ir pieejams kā elektriskajā, tā hibrīda variantā - bet kurš ir labāks?
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Sākumlīmeņa UX komplektācijā ir sešu virzienu manuāla sēdekļu regulēšana, bet augstākos līmeņos pieejama elektriska astoņu virzienu sēdekļu regulēšanu ar pielāgojamu jostasvietas balstu. Interesanti, ka sēdpozīcija pie stūres ir gluži kā vieglajā auto, tādejādi nebūs jābaidās, ka stūrējat lielu apvidus auto.
Visi modeļi ir aprīkoti ar atpakaļskata kameru un spilgtiem LED priekšējiem lukturiem, savukārt zemāka līmeņa modeļiem kā papildaprīkojums ir pieejami priekšējie un aizmugurējie distances sensori.
Priekšpusē ir pietiekami daudz vietas galvai un kājām, taču aizmugurē pasažieru plašums krietni vien sarūk. Tāpat nepalīdz arī šaurās durvju ailes, kas apgrūtinās iekāpšanu un izkāpšanu.
Bagāžnieka forma ir praktiska, tomēr lielu ietilpību gaidīt nevajadzētu. Šis krosovers vairāk atspoguļo stilu, nevis pārmērīgu praktiskumu.
Sīklietām paredzēts cimdu nodalījums un citas kabatiņas, piemēram, vieta zem centrālā roku balsta. Dažas novietnes ir arī aizmugurē.
Sākuma līmeņa UX cena atbilst premium klases ģimenes SUV – 43 700 eiro. Lai izbaudītu luksusa līmeņa komfortu, nāksies maksāt papildus naudu par dažādām ekstrām. Šo opciju vidū būs sēdekļi ar ādas apdari, 18 collu vieglmetāla diski, apsildāma stūre un sēdekļi, bezatslēgas pieeja u.c. funkcijas.
Katram modelim ir Lexus drošības sistēmas Plus pakete, kas ietver adaptīvo kruīza kontroli, joslas saglabāšanas palīgsistēmu un ceļa zīmju noteikšanu – šeit ir garāks drošības aprīkojuma saraksts nekā bāzes X1. Tāpat pieejama arī klās zonas uzraudzība, kā arī sistēma, kas brīdina par objektiem, kas šķērso jūsu ceļu, kad braucat atpakaļgaitā.
Viens būtisks trūkums, kas raksturīgs arī citiem Lexus modeļiem, ir UX informācijas un izklaides sistēma. Standarta 7,0 collu ekrāns kādam šķitīs par mazu, bet 10,3 collu ekrāna izšķirtspēja ir zema salīdzinājumā ar asiem un skaidriem ekrāniem, kas atrodami gandrīz visos citos konkurentos - pat lētākos, piemēram, Škoda Karoq.
Vieglākai multimediju vadībai izstrādātas dažas īsceļu pogas ap centrālo roku balstu, kas atvieglo galveno funkciju pārslēgšanu, savukārt Apple CarPlay un Android Auto viedtālruņu funkcija iekļauta standarta aprīkojumā. Par papildu maksu var iegūt viedtālruņa bezvadu uzlādi un head-up displeju, kā arī Mark Levinson skaņas sistēmu ar 13 skaļruņiem, kas skan ļoti labi.
€
Testa brauciens
To atklāj TV Autoziņu eksprestests. UX300e ar priekšējo piedziņu un 204 ZS faktiski kļuva …
Testa brauciens
KAS TAS IR? LBX ir visu laiku mazākais Lexus modelis un tikai otrais aiz supermašīnas LFA, kam …
Testa brauciens
Lexus jaunākais modelis – tikko prezentētais kompaktais krosovers LBX – piedāvā līdzīgu aprīkojuma …
Testa brauciens
Lexus kā premium zīmols ir jaunāks par “vāciešiem”, un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pirmkārt, UX iekļaujas pircējiem tik tīkamajā SUV kategorijā un, otrkārt, to …
Testa brauciens
Kas tas ir? Ņemot vērā, cik daudzi jaunie auto tiek pieteikti kā sportiski vai ar …
Testa brauciens
Daļēji elektrizēti Lexus ir ierasti, jo pie mums gandrīz neviens šīs markas automobilis nepamet autosalonu bez …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Lexus RX SUV ir savs stabils …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Prezentējot jauno NX paaudzi, ražotājs uzstāj, ka tas pāršķir jaunu …