Auto tests
Tesla
Model S
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
UX300e izmanto 54,3 kWh litija jonu akumulatoru un elektromotoru, kas novada jaudu uz priekšējiem riteņiem. Šāds komplekts attīsta 204 ZS un 300 Nm griezes momentu, 100 km/h sasniedzot 7,5 sekundēs. Tas ir ātrāk nekā plašāk pieejamie Kia e-Niro un Peugeot e-2008, vienlaikus ievērojami atpaliekot no Tesla Model 3 un Polestar 2. Citiem vārdiem sakot, pirmajos metros Lexus ir patiesi ātrs. Uz mitra seguma UX paļaujas uz saķeres kontroles sistēmu, lai novērstu priekšējo riteņu izslīdēšanu. Tiklīdz esam sasnieguši šosejai raksturīgu ātrumu, paātrinājums šķiet mazāk iespaidīgs.
Vadītājs var izvēlēties dažādus braukšanas režīmus. Sporta režīmā elektriskā krosovera akseleratora pedālis kļūst ļoti atsaucīgs, bet D un B režīmi iekļauj divus dažādus reģenerācijas režīmus, kas būs jūtams atlaižot gāzes pedāli. Pēdējais no šiem režīmiem ļaus pielāgot reģenerācijas efektivitāti ar lāpstiņām aiz stūres, izmainot bremzēšanas spēku un rekuperētās enerģijas apjomu. Tiesa, pat agresīvākajā režīmā efekts nebūs tik jūtams kā Nissan Leaf, kas brauciena laikā ļauj izmantot tikai vienu pedāli.
Lai tiktu galā ar papildus svaru, ko radījis elektroauto akumulators un elektriskais motors, UX ieguvis papildus konstrukcijas stiprinājumus, vienlaikus pārveidojot arī amortizatorus, lai krosovers spētu saglabāt optimālu svara sadalījumu. Pārsteidzīgi būtu uzskatīt, ka UX300e ir sportisks krosovers. Lai arī stūre ir pietiekami precīza, asākos līkumos būs jūtama virsbūves sašūpošanās, turklāt priekšējie riteņi salīdzinoši ātri zaudē saķeri.
Mīkstie piekares regulējumi nodrošina komfortablu gaitu uz šosejas. Pilsētvidē būs jūtamas dažas ceļa nepilnības, taču ne tik daudz kā Model 3 vai Polestar 2.
Priekšā sēdošajiem par brīvo vietu galvai un kājām nebūs jāsūdzas, taču aizmugurē sēdošie jutīsies mazāk komfortabli. Šaurais aizmugurējo durvju atvērums apgrūtinās iekāpšanu un izkāpšanu, turklāt garākiem pasažieriem ceļgali rīvēsies pret priekšējo sēdekļu atzveltnēm.
Ja papildus diviem pasažieriem aizmugurē centīsies ierūmēties arī trešais braucējs, vidū sēdošajam būs jāsamierinās ar dažādiem kompromisiem. Vidējā sēdvieta ir augstāka nekā abas malējās, samazinot brīvo vietu galvai. Polestar 2, Tesla Model 3 un Volvo XC40 elektriskajā krosoverā par aizmugurē sēdošo komfortu būs padomāts vairāk.
BMW i3 hečbeks |
€ 35 868 |
|
||
Lexus UX300e |
|
|
||
Nissan Leaf hečbeks |
€ 34 590 |
|
||
Peugeot e-2008 |
€ 31 900 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Nissan Leaf ir dārgs, taču tam ir niecīgas uzturēšanas izmaksas, labs aprīkojums, komfortabla gaita un laba vadāmība. Ja ir, kur to uzlādēt, tad Leaf var būt labs sabiedrotais dzīvei pilsētā un tās nomalēs. …
Auto tests
Peugeot e-2008 ir bagātīgi aprīkots elektriskais krosovers ar lielisku interjeru, kas piedāvā lielu plašumu gan pasažieriem, gan viņu bagāžai. Ar vienu uzlādi veicamais attālums nav tik iespaidīgs kā Kia e-Niro un Hyundai …
Auto tests
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir …