UX300e cena nav maza, taču par šo naudu iespējams iegūt bagātīgu aprīkojumu. Mēs iesakām izvēlēties versiju, kurā ietilpst ādas salona apdare, apsildāma stūre, ventilējami un apsildāmi priekšējie sēdekļi, apsildāmi aizmugures sēdekļi, bezatslēgas piekļuve un bezvadu viedtālruņa uzlāde.
Dārgākā versijā iepriekšminētajam pievienosies 10,3 collu multimediju ekrāns, augstas kvalitātes LED optika, uzlabota audio sistēma, head-up displejs un jumta lūka, taču šī modifikācija izmaksās pārāk dārgi.
Visiem UX300e būs Lexus drošības pakotne, kas ietver adaptīvo kruīza kontroli, līniju asistentu, tālo gaismu asistentu un ceļazīmju atpazīšanas sistēmu. Par papildus maksu iespējams iegūt aklo zonu monitoru.
Nozīmīgs trūkums, kas raksturīgs arī citiem Lexus modeļiem, ir UX multimediju sistēma. Standarta versijā pieejams klases standartiem neliels 7 collu ekrāns, kamēr Tesla Model 3 aprīkots ar 15 collu displeju, bet Polestar 2 ieguvis 11 collu ekrānu. Dārgākās versijās pieejams 10,3 collu displejs, taču tā izšķirtspēja visai ievērojami atpaliek no dzidrajiem un vizuāli tīkamajiem konkurentu ražojumiem.
Multimediju sistēmas izvēlnes izveidotas visai sarežģītas, turklāt ekrāna lietošanu neatvieglo arī laptopam raksturīgais skārienpaliktnis. Šāds risinājums nav tik intuitīvi izmantojams kā BMW i3 modelī izmantotais iDrive slēdzis.
Priekšējo sēdekļu roku balsta tuvumā izvietoti dažādi īsceļi, lai ātrāk varētu nokļūt no vienas funkcijas pie otras, turklāt Apple CarPlay un Android Auto savienojamība pieejama pilnībā visiem UX300e. Tas ļaus izmantot viedtālrunī pieejamo navigācijas karti, jo ne visām krosovera aprīkojuma versijām būs pieejama iebūvētā navigācijas sistēma. Par papildus maksu pieejama arī Mark Levinson 13 skaļruņu audio sistēma un head-up displejs.