Dzinēju izvēle ir plaša - četri benzīna un trīs dīzeļa agregāti. Benzīna dzinēju klāstā ir 1,2 litru, 1,4 litru un 1,6 litru motori, bet dīzeļa fani var izvēlēties kādu no trim 1,5 litru dCi modifikācijām.
|
Eksperta viedoklis
Kamēr Eiropā tas ir viens no pieprasītākajiem šīs klases
pārstāvjiem, Latvijā tā nav. No motoriem populārākā izvēle ir 1,4 litru
dzinējs, tālākpārdošanas vērtība samērā stabila
Matīss Mežaks
BRC autocentra eksperts
|
Šis auto ir domāts degvielas ekonomijai, nevis tērēšanai, tāpēc brīžiem vajadzēs kārtīgi spiest gāzes pedāli, lai panāktu kaut cik vērā ņemamu progresu. Izņēmums ir 2,0 litru Renaultsport, kas ir ievērojami straujāks, nekā pārējie šeit minētie varianti. Turklāt tas piedāvā salīdzinoši labu jaudas un degvielas ekonomijas līdzsvaru.
Lapa 2 no 4