Mazda 3 hečbeks (04-08) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

1.6 benzīns. Elegance hatchback

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Braucu ar šo auto jau 3 gadus (nopirka 2 gadu veco auto ar 80K nobraukumu) tagad ir 120 000 nobraukums. Kas patīk: 1. dizains: gan interjers, gan eksterjers (par tādu naudu manuprāt analogu nav) 2. Teikšu tā, ka auto ir izturīgs, garantija beidzās 2 gadus atpakaļ un vajadzēja nomainīt 3 sailent-blokus (izmaksāja 90 Ls ar darbu - varbūt dārgi, bet reti) redzēsim kā būs tālāk. 3. Vadamība, ir patīkama viss pārslēdzas un griezas ar pirkstiem (bet ziemā vajag labas riepas, jo nav ESP) 4. Mazs benzīna patēriņš, pilsēta ar sastrēgumiem var iekļautis 9 litros, piemēram brālim ir mercedes c200 - viņam 12-14 litri. Tagad par mīnusiem: 1. Auto rūsē :( Virsbuvei ir 12 gadu garantija, bet oficiālais dīleris (Inchape - Baltic Motors) izvairās no krāsošanas, to akmeņi ir vainīgie, to vēl kaut kādi ārējie mikroskopiskie faktori... 2. Skaņas izolācija un piekāre - manai draudzenei ir pasāts B3 (18 gadi) gan klusāks, gan mīkstāks 3. Sedēkļu audums - ātri izdilst

Vladimirs Petrovickis, 04/07/2011

1.6 Touring

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Šis auto man pieder jau divus gadus. Pirku jaunu 2007. gadā. Esmu nobraucis 33 000 km un šajā laikā auto ir pierādījis sevi tikai no labākās puses. Nekādu defektu un problēmu nav bijis, regulāri izietas tikai apkopes dīlera servisā, kas šobrīd kļuvušas pavisam lētas (~100 Ls gadā). Pie pozitīvajām īpašībām varu minēt auto dizainu gan ārējo, gan iekšējo - panelis ir izdevies ļoti glīts un esot pie stūres rada sportiskas mašīnas iespaidu. Labus vārdus varu teikt arī par auto vadāmību, gaita ir pacieta, taču komfortabla un auto škiet stabils. Auto vadāmība ir lieliska uz stūres kustībām mašīna reaģē teicami. Ietilpība ir pietiekama ikdienas vajadzībām sēdekļi ir ērti un dažādu ekstriņu ir gana daudz. Pie negatīvajām īpašībām var minēt ne visai labo skaņas izolāciju, taču, salīdzinot ar citām kompaktklases automašīnām Mazda3 nav skaļāka. 1.6 dzinējs varēja būt jaudīgāks, bet tas atkarīgs no pieraduma, jaudas pie augstākiem apgriezieniem pietiek. Kopējais vērtējums: Glīta mašīna ar kuru ir patīkami braukt!

Dainis Gelbergs, 04/11/2009

elegance 1.6

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Mans jaukais auto, un tomēr... nepatikšanas sākās 6 mēnešus pēc garantijas beigām pie 32 000 km nobraukuma, nobruka dinamiskās stabilitātes un abs elektroniskā sistēma:( Remonta izmaksas mazdas servisā sarēķināja 1820 Ls... izrādās drošība maksā dārgi, vēl jo vairāk, defekts esot rets un pilnīgi iespējams kāds ražotāja brāķis. Pretenzijas nepieņēma, jo garantija beigusies. Priekšējais lukturis svīst ciet, kaut arī neesot meh. bojājumu, bet ražotājs tā esot paredzējis, žāvēšana izmaksāja 5 Ls, bet nelīdzēja. Mani šīs izmaksas apbēdina, bet 3 Mazda ir ērta un ar lielu dzīvojamo platību salonā, tikai mazliet trokšņaina un šur tur mēdz rūsēt.

Ginta Grigorjeva (Ozoliņa), 30/10/2009

1,6

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Pie plusiem vēlētos minēt mazo degvielas patēriņu braucot gan pilsētā, gan vēl jo vairāk ārpus pilsētas. Noteikti nevar aizmirst labo dinamiku, kas ļauj braukt skaisti- pārliecinoši! Tajā pašā laikā, nevar noliegt tās izdevušos dizainu, kas pārliecināja mani ar savām izteiktajām plūdlīnijām un eleganci. Taču ir arī lietas, ko vēlētos labākā izpildījumā, piemēram paskaļais salons, un ātri reaģējošā virsbūve pret Latvijas sāls maisījumu ziemā uz ceļiem, kas izpaužās, kā korozijas veidošanās. Bet uzskaitīti plusi un mīnusi summējoties veido patīkamu un drošu braukšanas sajūtu tālāka vai tuvāka brauciena laikā!

Edmunds Zommers, 27/08/2009

1,6 benzīns

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Gandrīz 4 gadu laikā nobraucu vairāk kā 100 tūkstošus km. Vienīgās ķibeles: 1x iedegās airbag lampiņa un pēc 100 tūkstošim bišku suloja viens aizmugurējais amortizators. ļoti ērti sēdekļi - pēc 200km nemazākās noguruma pazīmes no sēdēšanas. moderns un ergonomisks interjers. žēl bija šķirties... Mīnusi?! ja auto ir piekrauts pilns ar mantām un vēl sasēžas 3-4 cilvēki, tad tomēr ir sajūta, ka 1.6 ir mazliet par 'īsu'. bet tikai mazliet. uz priekšu galu galā iet. vienīgi ir jūtams, ka nav vairs tās dinamikas, kas braucot tukšā.

Rolands Arājs, 03/06/2009

2.0 6M/T GT

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Mazda 3 GT 2.0 hečbeks ir ļoti laba izvēle, ja ir vēlme pēc ne pārāk liela auto ar labu gaitu un pietiekami plašu salonu. Vietas auto ir pietiekami daudz arī aizmugurē sēdošajiem. Nolaižot vienu aizmugurējo sēdekli ir iespējams iekraut snowboarda dēļus ar aprīkojumu un aizbraukt uz kalnu trīs gariem tēvaiņiem. Īpaši neiespringstot par neērtībām. Auto aprīkots ar 2L BMW motoru, kas pie 1700kg auto pilnās masas ļauj braukt pat ļooti dinamiski. Dinamiskā stabilitātes kontrole neļaus pazaudēt ceļu pat braucot nedaudz pārgalvīgi. Auto parametros rakstīts, ka 100km/h tas uzņem Auto ir aprīkots ar jaudīgu BOSE audiosistēmu. Skaņas kvalitāte ir pārsteidzoša, ko gan pilnība izbaudīt traucē grabošie auto rokturi. Salonā netraucē, bet no ārpuses tomēr grab tā, ka to zinot, negribas griezt pārāk skaļi, lai uz ielas nebūtu kauns rādīties. Oficiālais serviss kā vienīgo risinājumu piedāvā auto nopakošanu, ko gan paši nenodrošina, bet labā vietā pakots auto garantiju nezaudē. Kā vēlvien trūkums ir jāmin tas ka nav iespējams izslēgt priekšējā blakussēdētāja airbagu. Ja vadā mazu bērnu sēdeklītī, tas pilnīgi noteikti jāsēdina aizmugurē, kas ne vienmēr ir parocīgi. Salona plastmasas un auduma apšuvumi ir ļoti kvalitatīvi. Ir daudz dažādu kastīšu, kārbiņu, glāžu turētāju. Pietiekami, lai autovadītājs varētu visu nepieciešamo turēt pa rokai. Arī visu auto iekārtu vadība ir vienkārša, intuitīva. Lielisks auto ar labu aprīkojumu par savu cenu, kas piedevām vēl labi izskatās.

Aleksis Kovnators, 19/12/2008

1,6 benzīns

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Sievai īres auto - 2006. g. Mazda 3 ar automātisko kārbu. Lai arī no ārpuses auto izskatās paliels - iekšā nemaz tik liels nav, nu kā jau kompaktklase (es ceru ka nekļūdos). Normāls autiņš, sieva ir starā, bet es sev nepirktu - nē, nē auto nav slikts, bet nu man tomēr nē. Automāts - ja brauc rāviena, viss ok, iet ļoti gludi, tiklīdz "kikdowno" - motors pilnīgi rēc un tahometrs iet līdz sarkanajam, bet nu rāviena man liekas ka nav, bez tam, nav īsti prognozējams kad tas kikdowns īsti pieslēgsies, tāpēc šī lieta biku besī. M režīms - interesants paeksperimentēt, bet ikdienā tomēr paliek variants D, jo īstu kaifu no manuālas pārslēgšanās es personīgi neatradu. Man personīgi nepatīk radio apgaismojums - nu nepatīk un viss, Mazda dizaineriem pa sārtu viņš sanācis! Lai arī degvielu apmaksā firma - liekas, ka apetīte šim brīnumam zem 10 l pilsētā tok nav - esam bieži Nestes fani. Uz ceļa uzvedas labi priekš savas klases auto. :) rijīgs uz logu šķidrumu! Lampu mazgāšana viņam ir mistiski automātiski neprognozējama - tāpēc sievai kā min. 4l šķidruma pa nedēļu iziet :) Naktī vēl nedaudz pa slipgtu liekas tālo gaismu kontrollampiņa, bet nu tas ir protams subjektīvs vērtējums. Pluss ziemā - auto salons ātri (pēc nobrauktiem 5 km) paliek silts. Verdikts - normāls auto, ar savām plusu un mīnusiņu blusiņām.

Ziedonis Lapsa, 11/12/2008

1.6 5M/T Classic

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 3/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Labs pilsētas auto ar nedaudz sportiskām iezīmēm - salīdzinoši "cietāka" piekare, zemāka sēdpozīcija, veikls un dinamisks. Sēdvieta ērta, nenogurdinoša. Ērta ierīču vadības pogu aizsniedzamība un izvietojums. Skaistummīļiem - elegants interjera izgaismojums. Nedaudz paskaļš. Garākam vadītājam nedaudz traucē viduskonsoles nodalījuma mala.

Edijs Čīma, 09/12/2008

1.6 Limited Plus (DSC&TCS)

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Nu jau drīz būs gads, kopš pārvietojos ar šo auto. Ir gan labākas, gan sliktākas lietas šajā auto: + skaists dizains, + ērts salons, + kvalitatīva un glīta salona apdare, + daudz ekstru, par kurām nav jāmaksā papildus, + viegli un precīzi vadāms, stūrēšana sagādā prieku, + cieta balstiekārta, ļauj justies sportiski, taču tikai līdz pirmajai bedrei :) + klimatkontrole darbojas ideāli, tikai jāiemācas ar to darboties...
- Izpūtēja troksnis varēja būt klusāks, - skaņas izolācija salonā nav teicama, taču nav arī lielāka kā vairākumam līdzvērtīgu auto, turklāt ļoti atkarīga no riepām un diskiem.
Degvielas patēriņš varēja būt mazāks, taču tas atbilst tehniskajos datos norādītajam - pa pilsētu reāli 9,2 l/100 km, vidēji ap 8 l/100 km, netaupot.
Rezumējums: ja auto būtu nedaudz labāka skaņas izolācija, varētu to dēvēt par teicamu :)

Dainis Gelbergs, 28/07/2008

1.6 5M/T Classic

  • Kopējais vērtējums 2/5
  • Braukšanas īpašības 2/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Uz ceļa nežēlīgi skaļš. 1.6 dzinējs viens nīkulis, salīdzinot ar citu marku auto ar to pašu dzinēju - gliemezis. Degvielas patēriņš pilsētā ārpus jebkurām normām pie jebkāda braukšanas stila. Ziemā džipa cienīgs rijējs. Jau garantijas laikā bijušas vairākas problēmas - paliku bez bremzēm, sajūga - labi, ka stāvvietā, ne braucot. Temperatūras rādītājs aizgāja pretējā virzienā - vasarā rādīja mīnusus. Remonta izmaksas pāri 1000... He!!! Tā vasarā braucu pie -40. Sīkās problēmas negribas uzskaitīt atsevišķi (priekšējie gultņi, signāllampiņas...). Tas viss garantijas laikā pie neliela nobraukuma līdz 40 000 km. Vizuāli smuks un tikai. Ieslēdzot stikla mazgātāju automātiski nomazgā lukturus. Tā ka šķidrumu spēj tik liet. Logu pacēlājus nav viegli apturēt vajadzīgajā stāvoklī - tā tikai uz priekšu atpakaļ. Lūk, tā mums gāja. Uz Mazdas pusi vairs negribas skatīties.

Imants Strangots, 17/07/2008

1.6 Elegance 4-Activematic

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 3/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Biju uz dažām dienām noīrējis, nobraucu ap 400 km. 2007. gada, 1,6 litru motors ar automātisko pārnesumkārbu, tobrīd nobraukums bija 21 tūkstotis km. Nebūt ne spridzeklis, bet, ja nav jāsteidzas, tīri tā nekas. Braucot virs 100 km/h, visāda veida troksnis sāk krist uz nerviem, radio normāli paklausīties vairs nav iespējams. Degvielas patēriņš arī sanāca lielāks nekā ražotāja norādītais. Uz 21 grādu noregulētā automātiskā klimatkontrole darbojās pilnīgi pēc saviem ieskatiem - te karsts, te auksts. Aizmirst par temperatūras regulēšanu tā arī neizdevās. Citādi tīri praktisks, simpātisks auto.

Aigars Šmits, 10/06/2008

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi