Auto tests
Renault
Megane
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …
Piedāvājumā ir visi trīs SKYACTIV ģimenes dzinēji – 1,5 un 2 litru tilpuma benzīna dzinēji un 1,8 litru darba tilpuma dīzeļdzinējs. Turklāt jaunākās paaudzes modelis aprīkots arī ar “mild hybrid” hibrīdsistēmu, kurā iekšdedzes dzinējam asistē neliels elektromotors.
Par spīti relatīvi lielajam darba tilpumam, Mazda3 bāzes versijas motors, kāds bija mūsu testa auto, nevar lepoties ar tādu dinamiku, kāda ir konkurējošajiem Ford Focus un Škoda Octavia ar 1,0 litru benzīna turbomotoriem. Iemesls? Mazda motoram nav turbīnas. Tas nozīmē, ka nepieciešams teju divreiz augstāks apgriezienu diapazons, lai panāktu tādu dinamiku, kādu Focus un Octavia nodrošina jau pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Mierīgas braukšanas piekritēji to neievēros, bet pārējiem labāka izvēle būs 1,8 litru tilpuma dīzeļdzinējs vai arī jaunais Skyaktiv X benzīna motors ar 180 ZS, kas pārdošanā nonāks vēlāk. Teorētiski tam vajadzētu būt daudz atsaucīgākam bez īpaši smagām sekām uz degvielas patēriņa rādītājiem.
Gaitas komforta un vadāmības līdzsvars jaunākās paaudzes modelī ir labāks, nekā jebkad agrāk. Mazda 3 demonstrē teju tikpat izsmalcinātu vadāmību, kā konkurenti ar krietni augstāku cenu – to vidū Audi A3. Katrā ziņā tas ir cienījams pretinieks tādiem auto kā VW Golf vai Ford Focus. Tomēr gaitas komforts varēja būt labāks - taču, lai arī gaita ir mazliet cietāka, nekā dažiem konkurentiem, šis apstāklis nav kritisks, lai atturētos no Mazda 3 iegādes. Vienkārši nevajag izvēlēties pārāk lielu disku izmēru, bet palikt pie 16 vai 17 collu izmēra.
Trokšņu izolācija ilgi nebija Mazda3 stiprākā puse, taču jaunākās paaudzes modelis šajā ziņā ir vēl labāks par priekšteci. Ceļa un pretvēja trokšņi ir ļoti labi apslāpēti, arī transmisijas radītās skaņas salonā dzirdamas daudz mazāk, nekā Škoda Octavia.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …
Auto tests
…
Auto tests
Opel Corsa ir visai prasmīgs mazais auto, taču tam nav izdevies būt izcilam kādā no jomām. Tas nav tik komfortabls kā Peugeot 208, braukšanas ziņā to pārspēj Ford Fiesta, bet labākas praktiskās īpašības nodrošina …
Auto tests
Honda Civic sniedz patīkamas braukšanas sajūtas, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un plašs drošības pamataprīkojums. Žēl, bet infosistēma joprojām ir tikpat sarežģīta, kā iepriekšējā modelī. …