Auto tests
Opel
Zafira Tourer
Zafira Tourer pilnīgi noteikti ir ir labs minivens, taču daži konkurenti ir praktiskāki un klusāki. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Atjaunošu viedokli par Mazda 5 minivenu. Nupat jau veiksmīgi ar to nobraukti 80 tkm. Ir pabūts vairākās valstīs, aktīvi ceļojot un vispār daudz braucot. Tā kā rezumē, auto ekspluatējot, mēdz pamainīties, izlēmu atjaunot savu vērtējumu maksimāli objektīvi. Uzstādījām labu LPG iekārtu STAG + HANA sprauslas. Principā, absolūti bezproblēmu ekspluatācija. Ik pēc 10 tkm jāveic filtra nomaiņa un minimāla pārbaude, jāpapildina vārstu eļļa. Tas arī viss! Gāzes balons tika iemontēts rezerves riteņa vietā. Tā mazais tilpums varētu būt vienīgais mīnuss, max var iepildīt 29 litrus, kas ārpilsētai pietiek ~ 270 km (~10.7 l/100 km) un tikai pilsētai pietiek ~ 220 km (~13.2 l/100 km). Sevišķi jautri tas ir ceļojumos, piemēram, uz Horvātiju un arī pa to, brauciena laikā pildījāmies 25 reizes! Bet, iespējams, tas nav slikti - var izlocīt kājas un iedzert tēju/kafiju :) Te par LPG maza piebilde, citās valstīs (Slovākija, Austrija, piemēram) autogāze ir kvalitatīvāka - patēriņš mazāks, dinamika jūtami labāka. Auto dinamika sākotnēji likās OK. Tagad, kad darba auto ir stipri jaudīgāks (dīzelis) un laba iespēja salīdzināt, sajūta tāda, ka MAZDA 5 vispār nebrauc... Baigi jāplāno apdzīšanas un strauji manevri uz ceļa. Automāts strādā maigi un nevainojami joprojām. Bērnam auto tik ļoti patīk salona ērtību dēļ, ka ar citu mašīnu nemaz braukt negrib. Otrās rindas sēdeklis ir nolaižams gulēšanas pozīcijā - ceļojumos tā ir nereāla opcija. Pavisam īss verdikts - pirmais minivens, bet ne pēdējais ;)
Kaspars Gailis, 16/08/2014
Mazda 5 ģimenē nav ilgi, taču jau ir šāds tāds viedoklis (kad pirmā eiforija jau pārgājusi). Salona tranformēšanas iespējas - fenomenālas un viegli saprotamas. Ietilpība - patiešām grandioza, 7 cilvēkiem reāli ir, kur sēdēt un pie tam - ērti sēdēt. Arī trešajā rindā, kur sēdekļiem ērti galvas atbalsti un ceļi nebūt neatduras priekšā esošajos sēdekļos. Ekstras - max komplektācijā ir viss, ko sirds var vēlēties, xenon lukturi, automāts (starp citu, ideāli slēdzas, ka pat nejūt), pilna elektropakete, ieskaitot elektriski bīdāmas sānu durvis, lietus sensors, ādas salons (ar ļoti ērtiem elkoņu balstiem, arī otrajā sēdekļu rindā), navigācija, atpakaļskata kamera (vienreizēja ekstra, pirmais auto ar ko tādu - esmu sajūsmā) utt. Vienu vārdu sakot, Mazda pacentušies :) Gaitas īpašības - gluži kā vieglajā auto, tikai vēl labāka sēdpozīcija (augstāk, ērtāk iekāpt un izkāpt), laba pagriežamība, ļoti viegli braukt. Stūres reakcijas prognozējamas, ērta vadāmība. Neprasās ātri skriet, tāds rāms ģimenes auto. Dinamika un ekonomija - visai laba man par pārsteigumu. Auto ir atsaucīgs uz gāzes pedāļa nospiešanu jebkurā pārnesumā, nekad jaudas nav pietrūcis. Vidējais patēriņš ārpus pilsētas ap 6.5litriem, pilsētā ap 12 litriem, vidēji sanāk ap 8.5 litriem, kas ir gana adekvāts rezultāts. Liksim gāzes iešprici, domāju, ka apmierinātība būs vēl lielāka. Akustiskais komforts - pilsētā - perfekti, pa šoseju - ir ok, audiosistēma arī savu darbu dara ciešami. Kopsummā - labs auto. Iesaku!
Kaspars Gailis, 14/04/2012
Pēc ģimenes pieauguma mūsu Mazda3 kļuva par šauru, tāpēc meklējām kaut ko praktiskāku un ietilpīgāku. Tā kā ar Mazdu bijām apmierināti, tad citu marku īpaši neskatījāmies. Mazda 5 apmierināja pilnīgi visos parametros, tāpēc iegādājāmies to.
Dizains: ļoti musdienīga, ergonomiska, sportiska. Man ļoti patīk!
Praktiskums: aizmugurējās, ar pulti atveramās durvis - ideāli! Īpaši, ja vienā rokā bērns, bet otrā iepirkuma maiss.
Salons: Tiešām ietilpīgs. Pārformējot bagāžnieku vēl par papildus, ļoti ērtām sēdvietām (esmu pats tur aizmugurē sēdējis un varu apgalvot, ka ērti, ņemot vērā, ka neesmu maziņš -187cm un 120kg!), esam braukuši 2 ģimenes - 2vīrieši, 2sievietes, 2bērni auto krēsliņos un 2 ratu komplekti. viss salīda un visi jutās ērti!
Pa pilsētu mašīna gan baigi ekonomiskā nav. Kādi 10 l/100km būs (ar automātu), bet pa šoseju, iedarbinot kruīzkontroli, vidēji 6 litri var dabūt.
Bet visā visumā esam ļoti apmierināti ar šo auto un iesakām to noteikti!
Jānis Krutko, 02/08/2010
Piedāvājot šo auto testēt, radās maldīgs priekšstats, jo testa auto bija dīzelis ar manuālo ātrumkārbu, kas ir visai atšķirīgi no benzīna-automāta. Ar šo jāsaprot, ka benzīnam-automātam ievērojami pietrūkst jauda, uzsākot braukšanu un vēlāk tas jūtams arī pie apdzīšanas. Par salonu: izbrīna, ka ir apmēram 7 glāžu turētāji un tikai viena atkritumu novietne, kas ir 200 gr. glāzes lielumā. Ģimenes auto tas ir krietni par maz. Būtisks trūkums: priekšā sēdošo pasažieru krēsli. Tie varēja būt nedaudz garāki, lai lielākos attālumos neliktos nogurdinoša braukšana. Šofera blakussēdētājam trūkst elkoņu atbalsti, neskatoties uz to, ka pat aizmugurē sēdošiem tādi ir. Otro sēdekļu rindu grūti nosaukt par 3-vietīgu, bet trešajā rindā var sēdēt tikai bērni. Ja izmantotas visas sēdvietas, tad par bagāžnieku var aizmirst, jo tā vienkārši vairs nav. Ja ir vēlme pasūtīt rūpnīcas navigāciju (papildus 1500 EUR),tad problēma būs tāda, ka nebūs Baltijas valstu pārklājuma. Papildus iespējamas elektriski bīdāmās durvis (apm. 300 EUR), bet praktisku pielietojumu tam tomēr neatradu. Bieži vien apšaubāmi darbojas lietus sensors automātiskā režīmā. Kā ģimenes auto, pamat-komplektācijā pietrūkst parkošanās sensori. DVD sistēma 2 un 3 rindā sēdošiem vispār nav pieejama. Vadāmība uz ceļa, it sevišķi ziemā – laba! Mazdas niķis – salonā pārāk liels troksnis no ārpuses, kaut gan motors strādā visai klusi. Rezumē – labs auto par saprātīgu cenu ģimenei ar 2 bērniem un varbūt arī suni.
Andris Dz, 25/12/2009
sliktākais ir tas, ka minivena tipa auto ir mēģināts taisīt uz Mazda 3 bāzes, ģimenes auto ar sporta apiekari Mazda5 2.0 Touring Sport izklausās jau interesanti, bet reāli pusotru gadu vecam autiņam jau nomainīts aizmugurējais tilts(protams, ka par garantiju). un vēl 17 collu diskiem riepas nodilst ļoti ātri (iekšmala), jo ir speciālā sporta piekare, savirze pat nepalīdz, salona apdari varētu nedaudz kvalitatīvāku.
Andris Umbraško, 09/07/2009
Ļoti ideāla mašīna ģimenei ar diviem bērniem!
ilze vitko(pastare), 25/05/2009
Ērts auto ģimenei ar diviem bērniem. Bez problēmām var pārvadāt bērnu ratiņus un lielu ģimenes ceļojuma somu. Ziemā, Latvijā paslēpot braucot četriem cilvēkiem, nevajag slēpes uz jumta likt. Bērni priecīgi, ka tālā ceļā var labi pasnaust, jo sēdekļi labi regulējas. Nav jāuztraucas, ka stāvvietā bērni neapdomīgi atvērs auto durvis, jo tās ir slīdošās!!! Praktisks, ērts auto. Manuālā kārba strādā precīzi! Pilsētā - komfortabla braukšana. Uz šosejas ar 110km/h - super!!!
Toms Pāss, 18/02/2009
Ideāls otrais auto ģimenē, kaut gan arī pirmais ir O.K. Vajadzības gadījumā var pārvietoties 7 cilvēki. Salona transformēšanas iespējas fantastiskas. Pilsētas braukšanā super, jo ļoti labas manevrēšanas iespējas, elektriski uz sāniem bīdāmas aizmugurējas durvis ērtai izkāpšanai šaurā stāvvietā it sevišķi ar bērniem. Vidējās rindas sēdekļus var atgāzt un ērti braukšanas laikā pasnaust. Aizmugurējās (5.durvis) no plastmasas, kuras nekad nerūsēs. Ļoti laba ergonomika. Automātiskā kārba strādā smuki, un arī degvielas patēriņš pieņemams, var pat teikt labs. Manuprāt, īsti Latvijā cilvēku nepienācīgi novērtēts. Ļoti labs naudas ieguldījums par visiem 100%.
Edvīns Čiščakovs, 28/11/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Zafira Tourer pilnīgi noteikti ir ir labs minivens, taču daži konkurenti ir praktiskāki un klusāki. …
Auto tests
Starp tiem MPV, kas veidoti uz komercbusiņu bāzes, Ford Tourneo Custom ir viens no pašiem labākajiem, it īpaši komforta un trokšņu izolācijas jomā. Tomēr, ja nav obligāti nepieciešamas astoņas vai deviņas sēdvietas, mēs …
Auto tests
Ford Grand C-Max ir lielisks minivens tiem, kam patīk braukt. Tagad tas arī ieguvis vēl ekonomiskākus dzinējus. …
Auto tests
Ford Galaxy ir lieliska izvēle, iegādājoties ģimenes minivenu. 2016.gada modelis ir reāls VW Sharan konkurents. …