Auto tests
Mazda
CX-3
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Motoru klāstā pēc visiem parametriem pievilcīgākais šķiet 148 ZS 2,2 litru dīzeļdzinējs. Tas nodrošina paātrinājumu jau no 1100 apgriezienu sliekšņa līdz pat sarkanajai ierobežotāja līnijai, tāpēc patiesībā vairāk atgādina benzīna turbomotoru, nevis dīzeli. Nedaudz jaudīgākais 175 ZS dīzeļdzinējs nodrošina vēl lielāku dinamisko potenciālu, taču šī modifikācija ir arī dārgāka, tāpēc – ja vien regulāri nav jābrauc ar piekrautu auto, atšķirība nešķitīs būtiska. 165 ZS 2,0 litru tilpuma benzīna motoram (160 ZS modifikācijā ar manuālo transmisiju un priekšpiedziņu) nav turbīnas, tāpēc tas paātrinājumā ir gausāks un vairāk noderēs tiem, kas ikdienu pavada pilsētā, nevis veicot tālākus braucienus. Pieejams arī 194 ZS 2,5 litru tilpuma Skyactiv-G benzīna motors, kas 0-100 km/h paātrinājumu veic par vismaz sekundi ātrāk, taču to mēs neesam izmēģinājuši.
Gaitas komforts noteikti būs labāks ar 17 collu diskiem, jo Mazda CX-5 balstiekārta ir salīdzinoši stingra. Šī iemesla dēļ, salīdzinot ar Škoda Kodiaq vai Nissan X-Trail, Mazda krosoveram ir patiešām laba vadāmība. Seat Ateca gan ir vēl precīzāka stūres reakcija, taču tas ir mazāks un ne tik praktisks. Mazda skaidro, ka jaunākā CX-5 modeļa struktūra ir par 15% stingrāka, turklāt balstiekārtā izmantota jaunākā vektorēšanas tehnoloģija. Tas nozīmē, ka motora jauda tiek pielāgota braukšanas leņķim, lai optimizētu vertikālo svaru uz katra riteņa, samazinot nepieciešamību veikt korekcijas ar stūri. Tādā veidā auto vadāmība šķiet elastīgāka, pārvēršot straujākas virziena maiņas braukšanas baudā.
Ceļa trokšņi būs dzirdami tajos Mazda CX-5, kas aprīkoti ar lielākajiem – 19 collu diskiem, taču tie ir labāk apslāpēti, nekā, piemēram Ford Kuga. Kopumā jāteic, ka otrās paaudzes Mazda CX-5 trokšņu izolācija ir kļuvusi daudz labāka, salīdzinot ar priekšteci – pretvēja šalkoņa praktiski vairs nav manāma, arī motora troksnis pārsvarā ir neuzbāzīgs.
€
Auto tests
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Auto tests
Ietilpīgāks, nekā līdzšinējais modelis, turklāt paaugstinātais klīrenss un pilnpiedziņa rada papildus drošības sajūtu ziemā. Retro stilam noteikti netrūks fanu, taču par šo cenu ir atrodamas labākas alternatīvas šajā …
Auto tests
Ja nepieciešams komfortabls, kluss, ietilpīgs un kvalitatīvs premium līmeņa auto, kas spēj braukt arī bezceļa apstākļos – jaunā Q5 izvēli nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …