Auto tests
Lamborghini
Urus
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Mazda CX-5 vadītāja sēdpozīcija ir augstāka, nekā Seat Ateca vai Ford Kuga, sēdekļi ir komfortabli, ar labu atbalsta funkciju. Ceļa pārredzamība ir laba, bet manevrēšanu atpakaļgaitā atvieglo ne vien salīdzinoši lielie logi, bet arī aprīkojumā pieejamie distances sensori, atpakaļskata kamera un brīdinājuma sistēma par kustīgiem objektiem, kas palīdz izvairīties no sadursmes. Informācijas un izklaides sistēmas ekrānā ir salīdzinoši viegli orientēties, izmantojot apaļu slēdzi viduskonsolē (kā Audi), vai arī bakstot ar pirkstu skārienjutīgajā monitorā. Vienīgais šīs sistēmas mīnuss ir Apple CarPlay un Android Auto savienojuma trūkums – Mazda ir starp tiem ražotājiem, kas pagaidām to vēl nav ieviesuši.
Priekšā sēdošajiem ir apmēram tikpat daudz vietas, cik Mazda CX-5 tiešajos konkurentos – par komforta trūkumu nevajadzēs sūdzēties. Abās priekšējās durvīs ir lielas kabatas, kur ievietot atspirdzinošo dzērienu pudeles, bet priekšējā paneļa pamatnē ir perfekta vieta, kur novietot viedtālruni vai atslēgu saišķi. Arī citviet salonā netrūkst nodalījumu sīklietām, bet ar tehnoloģijām apsēsti bērni novērtēs divas USB pieslēgvietas aizmugures sēdekļu rindā. Tiesa gan, aizmugurē ērti jutīsies ne vien bērni, bet arī divi pieaugušie – vietas ir nedaudz vairāk, nekā Ford Kuga. Turklāt aizmugures sēdekļu atzveltnēm var regulēt slīpuma leņķi. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir virs 500 litriem.
Pieejami četri aprīkojuma līmeņi – bāzes versijas Active, kam seko Premium, Premium Plus un Luxury. Ādas apdare sēdekļiem pieejama tikai dārgākajā – Luxury līmenī, bet ja var iztikt ar auduma sēdekļiem, tad optimāla izvēle šķiet Premium Plus, jo ietver plašāku drošības aprīkojuma klāstu, LED lukturu optiku un labāku infosistēmu, nekā Active vai Premium. Tiesa gan, atšķirība cenā no Luxury līmeņa vairs nav tik būtiska, it īpaši, ja vērtē pēc ikmēneša līzinga maksājuma starpības – te lomu drīzāk spēlē motora, piedziņas un transmisijas izvēle.
€
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
Kia Stonic ir uz mazauto platformas veidots kompakts krosovers ar salīdzinoši labu aprīkojumu, labām braukšanas īpašībām un ilgu garantijas termiņu. Tiesa gan, tas varēja būt mazliet lētāks un praktiskāks. …
Auto tests
Hyundai Santa Fe ir laba alternatīva ģimenes minivenam jeb MPV. …
Auto tests
Kia Sorento ir liels korejiešu krosovers, kura iegādi ir vērts izvērtēt, ja nepieciešams septiņvietīgs auto, bet nepatīk tradicionālie miniveni. Tiesa gan, tas vairs nav tik lēts, kā agrāk. …