Testa brauciens

Mazda CX-60 pirmais brauciens
KAS TAS IR? Kuru gan nekaitina neērtības, kad, iekāpjot automašīnā, jāspaida fiziskas pogas un …
MX-5 ir mazs auto un to var just salonā. Otras durvis iespējams aizsniegt bez stiepšanās. Sēdpozīcija ir zema un sēdeklim nav pieejama augstuma regulācija. Arī stūri var bīdīt tikai vertikāli. Pedāļi novietoti nedaudz uz labo pusi, taču tas viss netraucēs lielākajai daļai atrast ērtu pozīciju. Versijām ar Recaro sporta sēdekļiem situācija ir vēl ļaunāka - sēdekļi novietoti dažus cm augstāk, tāpēc gara auguma cilvēkiem traucēs jumta tuvums, bet par vietu kājām nebūs jāsūdzas. Aiz abiem sēdekļiem nav vietas paredzēta vieta mantām, tāpēc pat džempera novietošana šajā spraugā būs izaicinājums. Starp sēdekļiem izveidots nodalījums, kurā var glabāt ledus skrāpīti vai citu nelielu rīku.
Bagāžas nodalījumu neietekmē jumta stāvoklis un tajā pietiks vieta bagāžanai diviem cilvēkiem. Plašums ir pietiekams, salīdzinot ar citiem divvietīgajiem sporta auto, lai arī nodalījuma atvērums ir šaurs un tam ir augsts ielādes slieksnis. Salonā ir maz sīklietu novietnes. Vienīgā vieta, kur novietot mazos piederumus ir zem nelielā roku balsta, mazajā cimdu nodalījumā vai nelielajā novietnē paneļa apakšā, kas labi piemērota telefonam.
Visas versijas iegūst 7 collu skārienjūtīgo ekrānu un Bluetooth brīvroku sistēmu. Sistēmu iespējams kontrolēt ar rotējošo slēdzi un dažām pogām, kas novietotas ātrumpārslēga tuvumā. Protams, visas darbības var veikt ar pirksta pieskārienu, tomēr brauciena laikā ērtāks būs slēdzis. Par papildus samaksu esošā navigācijas sistēma būs dārgs, taču vērtīgs pirkums. Vienīgais trūkums - nav iespējams izslēgt balss vadību.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kuru gan nekaitina neērtības, kad, iekāpjot automašīnā, jāspaida fiziskas pogas un …
Testa brauciens
Pirmais Mazda elektromobilis sākotnēji pārsteidz ar ačgārnām durvīm …
Testa brauciens
Ja tev īsti negribas sekot masu psihozei un pirkt krosoveru, taču populārākie ģimenes hečbeku klases …
Testa brauciens
Jaunais Mazda CX-5 japāņu autoražotāja modeļu paletē ieņem ļoti būtisku lomu. Vispirms, tas …
Testa brauciens
Tiek uzskatīts, ka pirmās paaudzes Mazda MX-5 bija šī japāņu rodstera labākā interpretācija, …
Testa brauciens
Apritējuši jau vairāk kā 11 gadi kopš klajā nāca pirmās paaudzes Mazda 3, …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Mazda 2 tirgū ir jau kopš 2008.gada un, ņemot vērā jaunākās dizaina …
Testa brauciens
Tāpat kā lielākā daļa mazo ģimenes auto, arī Mazda 3 visbiežāk asociējas ar hečbeka virsbūvi. …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šis ir jau …
Mazda MX-5 |
€ 27 100 |
![]() |
||
Mini Cooper kabriolets |
€ 21 910 |
![]() |
||
Mini Cabrio |
|
![]() |
||
Rolls-Royce Phantom kabriolets |
|
![]() |
Auto tests
Mini ir ikonisks britu zīmols un ikvienam, kam simpatizē Lielbritānijas atmosfēra un kultūra, tas šķitīs pietiekoši simpātisks, lai to iegādātos. Protams, ar noteikumu, ka tev ir nepieciešams stilīgs mazs kabriolets - jo tas …
Auto tests
Rolls-Royce Phantom kabriolets ir labākais, kas radīts, lai baudītu vasarīgas vēja brāzmas. …
Auto tests
MX-5 ir lielisks divvietīgais kabriolets ar iespaidīgām braukšanas īpašībām, turklāt tā iegāde un uzturēšana neizmaksās dārgi. …
Auto tests
Mini kabriolets ir tikpat iekārojams un patīkams braukšanā kā hečbeka versija, taču papildus saviļņojumu sniedz nolaižamais jumts. …