Auto tests
Audi
A4 sedans
Mūsu 2016. gada Labākā Auto titula ieguvējs ir šībrīža labākais kompaktās biznesa klases pārstāvis. Vari izvēlēties jebkuru motoru un žēloties nevajadzēs. …
C220 Bluetec dīzeļversijas jauda pieejama jau no zemiem apgriezieniem bet paātrinājums turpinās vēl aiz 4000 apgriezienu sliekšņa. C250 Bluetec ir vairāk jaudas vidējā apgriezienu diapazonā, taču mūsuprāt par ro nav vērts maksāt vairāk. C200 Bluetec modifikācija ir salīdzinoši pašvaka, C200 benzīna versija varētu šķist pietiekami ātra, taču prasa augstus dzinēja apgriezienus. Mēs vēl neesam izmēģinājuši C300 dīzeļhibrīdu.
Papildaprīkojumā pieejamā Airmatic balstiekārta nevainojami absorbē dažāda tipa ceļa negludumus. "Sport" režīmā tā kļūst stingrāka, vēl labāk apvaldot virsbūves svārstības un ļaujot braukt dinamiskāk. Saķere ar ceļu ir laba, stūres reakcija ir informatīva un precīza. Diemžēl, standarta versijā, bez Airmatic balstiekārtas C-Klase vairs nesniedz tādu braukšanas baudu - virsbūves sasvere un ceļa negludumi ir daudz pamanāmāki.
Šī ir vienīgā joma, kur C-Klases sniegums ir neapmierinošs. Dīzeļmotori ir skaļi un to radītā vibrācija pārāk labi ir jūtama salonā. Arī citi trokšņi nav tik labi apslāpēti kā labākajos biznesa klases auto.
€
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 990 |
|
||
Audi A4 sedans |
€ 31 500 |
|
||
Mercedes-Benz C-Klase sedans |
€ 34 050 |
|
||
Volvo S60 sedans |
€ 26 975 |
|
Auto tests
Mūsu 2016. gada Labākā Auto titula ieguvējs ir šībrīža labākais kompaktās biznesa klases pārstāvis. Vari izvēlēties jebkuru motoru un žēloties nevajadzēs. …
Auto tests
Mercedes-Benz C-Klase ir komfortabls, elegants auto, ar kuru ir patīkami braukt - kamēr vien izvēle krīt uz pareizo modifikāciju …
Auto tests
S60 ir pievilcīga alternatīva konkurentiem no Vācijas. Tas pelnījis īpašu atzinību par drošību un komfortu. …
Auto tests
Alfa Romeo Giulia iemieso labu gaitas komforta un vadāmības līdzsvaru un ir interesanta alternatīva BMW 3.sērijai. Tiesa gan interjera kvalitātes ziņā itāļi joprojām atpaliek no vācu standartiem. …