Testa brauciens

Elektriskās Mercedes-Benz G klases pirmais brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Ērtu sēdpozīciju C klasē būs viegli atrast, jo visās aprīkojuma versijās ir plašas sēdekļu un stūres rata regulēšanas iespējas. Jostasvietas regulēšana iekļauta jau standarta aprīkojumā, lai garāki braucieni radītu mazāku ietekmi uz muguru, bet dārgākās versijas tiks pie pilnas elektriskās sēdekļu regulēšana ar atmiņas iestatījumiem.
Uz paneļa nav daudz fizisku pogu (līdzīgi kā Volvo S60), taču vismaz skārienjutīgās klimata kontroles ierīces ir pastāvīgi redzamas informācijas un izklaides sistēmas displeja apakšējā daļā, nevis paslēptas kādā apakšizvēlnē. Tiesa, tās nav tik viegli lietojamas kā Audi A4 fiziskās vadības ierīces.
Analogo ciparnīcu vietā C klasei ir kristāldzidrs 12,3 collu digitālais displejs, kas attēlo informāciju par braucienu un multivides funkcijām, kā arī nelielu karti. Mēs dodam priekšroku Audi Virtual Cockpit, jo tajā ir vieglāk orientēties dažādās izvēlnēs, turklāt A4 stūres rata fiziskās vadības ierīces ir vieglāk lietojamas nekā C klases skārienjutīgās virsmas.
C klases priekšējos sēdekļos ir pietiekami daudz vietas gara auguma vadītājam. Gadījumā, ja auto ir aprīkots ar panorāmas stikla jumtu, divmetrīgajiem braucējiem var nākties nolaist sēdekli līdz zemākajai pozīcijai.
Aizmugurē virs galvām būs lielāks plašums, taču augumā garākiem cilvēkiem situācija var nebūt tik rožaina, jo īpaši, ja ir uzstādīts panorāmas jumts. Tāpat grīdā ir liels izcilnis, kas ierobežos vidū sēdošā pasažiera komfortu.
C klase nav pats labākais auto trīs pieaugušajiem, lai izbaudītu braucienu aizmugurē. Ja vēlaties ko ietilpīgāku, aplūkojiet Škoda Superb, kas pēc plašuma aizmugurē tālu neatpaliek no Mercedes S-klases (ar īsu garenbāzi).
C klases aizmugurējiem sēdekļiem standarta aprīkojumā ir noderīga 40/20/40 dalīta un salokāma konfigurācija. Tas ir lietderīgāk garāku priekšmetu iekraušanai nekā 60/40 konfigurācija Volvo S60.
C klasē kopējā bagāžnieka ietilpība ir lielāka nekā Jaguar XE, un tā ir līdzvērtīga Audi A4, taču vairāk vietas ir būs 3. sērijas BMW un Tesla Model 3.
Tāpat kā lielākajai daļai sedanu, arī C klasei ir šaurs bagāžnieka atvērums, apgrūtinot lielgabarīta priekšmetu iekraušanu. Ja vēlaties automobili, kas to apiet, aplūkojiet Škoda Superb un VW Arteon – tiem būs krietni ērtāka pieeja bagāžnieka telpai. Tiesa, C klases aizmugurē joprojām varēsiet ievietot golfa nūju komplektu vai dažus rokas koferus.
Pat sākumlīmeņa versija ir aprīkota ar sportisku eksterjera un interjera stilu, kā arī standarta 12,3 collu digitālo vadītāja displeju un 11,9 collu portretorientētu skārienekrānu. Katrai C klasei ir ādas sēdekļu apdare un apsildāmi priekšējie sēdekļi.
Tāpat C klasi var aprīkot bezatslēgas atslēgšanas un dzinēja iedarbināšanas sistēmu, papildinātās realitātes navigāciju un elektriski regulējamiem priekšējiem sēdekļiem. Klāsta virsotnē ir trīs zonu klimata kontrole, panorāmas stikla jumts un lieliskā Burmester skaņas sistēma.
–
Testa brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Testa brauciens
Šajā raidījumā TV Autoziņas viesojas Somijas ziemeļu pilsētā Jivaskilā, taču ne lai …
Testa brauciens
Vai zināt, kurš ir pasaulē visvairāk pārdotais Mercedes - Benz pasažieru auto modelis? Tās nav nedz …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kad aprīlī Mercedes-Benz izpilddirektors …
Testa brauciens
Sausajā ielejas bļodā, kas atrodas zemāk, nekustas nekas, izņemot virpuļojošos putekļus, ko dzen karstais …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Mercedes-Benz GLE auto mediju pārstāvju rīcībā pirmoreiz nonāca pērn Ziemeļamerikā, atstājot …
Testa brauciens
Vēl salīdzinoši nesenā pagātnē ideja par luksusa pikapu šķita kaut kas tāds, ko varbūt atzinīgi …
Testa brauciens
Mercedes GLE vācu autoražotāja modeļu hierarhijā ir pēctecis leģendārajai M klasei , kura tieši pirms 20 gadiem …
Testa brauciens
BMW izraisīja pretrunīgu viedokļu vētru, laižot klajā X6 un X4, taču risks atmaksājās ar uzviju. Tagad to …
Audi A5 |
€ 48 661 |
![]() |
|||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
|||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
![]() |
|||
Lexus ES |
€ 45 300 |
![]() |
|||
Mercedes-Benz C klase |
– |
![]() |
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …
Auto tests
Daudzi konkurenti pārspēj C klasi interjera kvalitātes ziņā, taču tai ir arī savas stiprās puses, īpaši C300e plug-in hibrīda versijā. C300e ir liels elektriskais diapazons, padarot to pievilcīgu uzņēmu autoparkiem, un tā …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar …
Auto tests
Audi A5 izskatās sportiskāks nekā A4, ko tas aizstāj, bet būtībā tas joprojām ir ērts, praktisks un labi aprīkots automobilis. Tomēr tā interjers vairs nav klases līderis - 3. sērijas BMW un 4. sērijas Gran Coupé tagad ir …