Auto tests
Volvo
S90
Volvo S90 ir ietilpīgs, komfortabls un izsmalcināts auto. Ja nepieciešams biznesa klases sedans, tas noteikti būtu jāizmēģina. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Pirms pirkt konkrētās paaudzes un klases auto, man tie ļoti nepatika. Taču sākot dzīvot Rīgā diviem jaunajiem paziņām tie bija un, jo vairāk ar tiem saskāros gan pasažiera, gan šad tad vadītāja lomā, jo vairāk sapratu, ka reiz man tāds būs. Vilināja tā gaitas īpašības un plašums. Un universālam negaidīti lielais bagāžnieks. Tieši bagāžnieka izmēra dēļ meklēju tikai universālu. Ne uz vienu sedanu neskatījos. Ikdienā neko daudz vadāt nevajag, bet tajās pašās reizēs, kad kaut ko vajag aizvest uz laukiem vai kādam kaut ko palīdzēt, tas ir nenovērtējams. Pat priekš tāda sīkuma kā ielikt velosipēdu un izbraukt tālāk pavizināties ar to ne pa asfaltu. Vienkārši ieliec un aizmirsti. Krāsa noteikti nebija noteicošais, tāpēc trāpījās tāda, kāda bija mašīnai, kas bija labā stāvoklī par labu cenu. Melna. Gribējās tumši zaļu, bet tā ir ļoti reta. Jāpiemin, ka pirmais, ko vienmēr skatījāmies (bija cilvēks, kam ir tāds pats Mercedes), bija vai strādā SBC bloks. Un tālāk viss pārējais. Rezultātā tiku pie neizdeldēta ādas salona mašīnai, kam nebirst viena kaite pēc otras. Ir jau bijuši arī lielāki remonti pa gandrīz jau diviem gadiem, bet šis auto manuprāt ir pelnījis arī reizēm lielākos rēķinus no servisa. Arī patēriņu varēja gaidīt mazāku, sevišķi pilsētā, taču ar savu 3.0 tas brauc tieši tik veikli, lai arī katru degvielas litru būtu nopelnījis. 7 pakāpju kārba arī pārslēdzas vai nu sportiski vēlu vai nu pie nieka 1,6 tūkstošiem apgriezienu, atkarībā kā ar to brauc.
, 08/06/2017
Lietoju auto no 2003.gada, kad saņēmu to svaigu no Domenika. Lieliska mašīna, kaut arī tikai ap 30 000 km esmu nobraucis rietumeiropas ceļos, pārējos 250 000 - tepat Latvijā. Patēriņš. Nav gluži tāds, kādu rāda panelis - reāli padalot ielietās degvielas daudzumu ar kilometrāžu iegūstam ap 9-10 l vidēji. Kāds te rakstīja par 3,9 l/100km - pat uz autobāna un ar "eiroShell super" dīzeli verētu būt tikai tad, ja mazāka profila (mazāks D) riepas, drusku no kalna, pa vējam un lasījums no paneļa. Ideāli darbojas arī BEZATSLĒGAS sistēma, kuras trūkumu ļooooti izjūtu savā E320 CDI katru reizi, iznākot no veikala ar pirkumiem rokās. Pneimo piekare (viegls pieskāriens melnai podziņai) suppper noderīga Rīgas guļamrajonos ziemā, kad iebrauktās rises nogulda uz vēdera krutos BMW, savukārt, nosēdinot auto un nocietinot amortizātorus sporta pozicijā, var justies kā tjūnētā BMW - cieta kā gludeklis un ceļam pielipusi. Salīdzinot ar E320 CDI, protams, jūtami gausāka, bez uzrāviena, taču to visu kompensē vismaz litru mazāks degvielas patēriņš katros 100 km
Inārs Vaļums, 23/08/2013
Negatīvais- ziemas laika, ja nebrauc pāris dienas, akumulators izlādējas. Pozitīvais- degvielas patēriņš (minimālais, kas man bija)- 3,9 l/100km, nobraucot mazliet vairāk par 200 km ar ātrumu 90 km/h! Bet tas ir pa Vācijas ceļiem un, kā Vācijā pieņemts, gaišā dienas laikā bez tuvajām gaismām.
Artis Harlamovs 38 +49176765863, 27/11/2011
Auto ir ļoti labs, un vairāk nekā trīs gadu laikā praktiski ne reizi nav mani pievīlis.Auto labākie plusi ir tā drošība (2002. gadā 5 ncap zvaigznes :) un komforts ko garantē trīsstaru zvaigzne kas rotā auto kapotu. Kopumā esmu šajā automašīnā veicis apmēram simts tūkstošus kilometru. To laikā nev veikti nekādi pārāk būtiski remonti, vienīgi mainīti abi priekšējie bremžu supporti. Protams mainītas arī bremžu uzlikas(2reiz) amortizārori, stūres pirksts un dažadi citi ritošās daļas elementi. Kas braucot pa Latvijas ceļiem man šķiet tikai normāli. Pātīkams pārsteigums man bija degvielas patēriņs kas pat dinamiski braucot, un nedomājot par ekonomiju augstāk par 7,5 litriem neuzkāpj. Bet braucot prātīgi iespējams panākt pat 5,0 litrus uz 100km kas šķiet apsveicams rādītājs auto kurā nekaunoties var sēdināt arī diplomātu delegāciju. Par lielāko auto mīnusu varētu uzskatīt salīzinoši lielās ekspluatācijas izmaksas. Auto protams ir uzticams un ja par to rūpēsies tas noripos 500-600 tūkstošus km. Ne jau velti liela deļa taksometru firmu, tieši e-klasīti ir izvēlējušies par savu darba zirdziņu...
emils berzins, 07/07/2010
Iepriekš bija E220 dīzelītis 2001 gada. Mainot darbu nācās arī škirties no MB. Bet ne uz ilgu laiku. Pabraucot ar MB nemaz citu auto vairs negribējās, tāpēc nācās iegādāties 2004. gada 320 super dīzeli:) 1 pārbaudījums: 1300 km uz Ukrainu. Ideāli 6.2/100 km (neaizmirstot arī pakustināt visus zirgus kas šim lopiņam apakšā) 2 pēc ieguldījuma 70 LVL apmērā ritošajā daļā TA bez neviena aizrādījuma. 3 Ikdienā sanāk braukt vismaz 200 km un dienas beigās nemaz negribas kāpt ārā no auto. 4. Melna krāsa ir melna krāsa = kam slinkums mazgāt, lai labāk pērk sudraba.
Maris Auzins, 02/12/2009
Ja jums ir nepieciešams lēnām un bezkaislīgi veikt lielus ceļa attālumus, nedomājot par to, ka jūs braucot ar auto, bet drīzāk pārvietojaties sabiedriskajā transportā, tad šis būs piemērots auto jums. Auto ir 2006.gada izlaiduma, Domenikss serviss bija ļoti atsaucīgs, lai gan auto nebija pirkts pie viņiem. Garantijas laikā nebija nekādu iebildumu. Auto ir ļoti ekonomisks un tajā pašā laikā ļoti komfortabls.
Normunds Staņēvičs, 08/07/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Volvo S90 ir ietilpīgs, komfortabls un izsmalcināts auto. Ja nepieciešams biznesa klases sedans, tas noteikti būtu jāizmēģina. …
Auto tests
Superstilīgs biznesa klases sedans, kas bez problēmām spēj ātri, klusi un komfortabli nogādāt četrus cilvēkus no punkta A uz punktu B …
Auto tests
Mercedes CLS Shooting Brake varētu būt tas, ko daudzi universāļu pircēji jau sen gaidīja - tas brauc lieliski, tas izskatās fantastiski, bet tik un tā ir iespaidīgi praktisks. …
Auto tests
BMW 3. sērija joprojām ir premium līmeņa biznesa klases līderis. Tā galvenā pievilcība slēpjas veidā, kā tas brauc. Vadāmības īpašības ar garantiju liks tev pasmaidīt. Tas ir arī ekonomisks (320d modifikācijā) un ar …