Testa brauciens

Elektriskās Mercedes-Benz G klases pirmais brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Par dzinēju izvēli sūdzēties nebūs pamata - šeit pieejams benzīna plug-in hibrīddzinējs (PHEV), kā arī vieglā hibrīda benzīna un dīzeļdzinēji. Visi iepriekšminētie uzreiz ir savienoti ar deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Vieglā hibrīda sākumpunkts 204 ZS jaudīgais E 200, kas izmanto 2,0 litru četru cilindru benzīna dzinēju, kuru darbina arī 23 ZS elektromotors. Tālāk seko E 200d un E 220d, kas attīsta 197 ZS, bet vidēji patērē tikai 4,9 – 5,2 l/100km.
Mēs domājam, ka E 220d būs vispiemērotākais modelis šajā klāstā, bet, ja vēlaties vēl lielāku veiktspēju, tad 367 zirgspēku E 450d ar oficiālo 0 – 100 km/h laiku 5 sekundēs ir piemērots dinamiskākam braukšanas stilam. Pa vidu iespraucas arī E 300 de, kas kombinē iekšdedzes 197 ZS un 129 ZS no elektromotora. Spraudņa hibrīda vidējais patēriņš ir tikai 0,5 l/100 km.
E 300e nosaukums maskē 2,0 litru četru cilindru benzīna PHEV ar kopējo 333 ZS jaudu, kas to padara par visjaudīgāko E klases universāli, ja vien neizvēlaties AMG 53 modifikāciju ar 612 ZS. Lādējamais hibrīds visai naski paātrinās, taču vēl iespaidīgāks ir tā elektriskais diapazons.
Ar 25,4 kWh akumulatoru, kas atrodas bagāžnieka nodalījumā, E300e oficiālais tikai ar elektrību nobraucamais attālums ir 110 km - divreiz vairāk nekā 530e modifikācijas BMW 5. sērijas Touring modelim. Reālajā satiksmē diapazons būs 65 – 70 km, taču tas tāpat ir pietiekami daudz ikdienas braucienam.
Elektriskajā režīmā varēs just, ka paātrinājums ir vienmērīgs, un, neizmantojot iekšdedzes dzinēju, izdosies strauji sasniegt šosejai atbilstošu ātrumu. Tiklīdz nospiedīsiet akseleratora pedāli, 2,0 litru četru cilindru benzīna dzinējs ieslēgsies teju nekavējoties.
Iespējams, labākā E 300e īpašība ir tā komfortablā gaita. Tāpat kā visas E klases universāla versijas, arī šis modelis ir aprīkots ar pašizlīdzinošu pneimatisko balstiekārtu uz aizmugurējās ass, kas palīdz saglabāt izcilu vadāmību pat tad, ja pārvadājat smagas kravas.
Vislabākais braukšanas komforts ir lielākā ātrumā, masīvajam universālim slīdot uz priekšu tikpat mierīgi un klusi kā daži luksusa klases limuzīni. Tas labi tiek galā arī ar nelīdzeniem pilsētas ceļiem - labāk nekā 5. sērijas Touring un Audi A6 Avant.
Protams, līkumu izejās 5. sērijas Touring ir pārāks, taču tā tas bijis vienmēr. E klases universālis ir nedaudz mīkstāks, smagnējāks un ar mazāk tendēts uz precīzu stūrēšanu, lai gan saķere ir vērā ņemama, un kopumā tas ir sakārtotāks nekā tā priekšgājējs.
Patiesībā vienīgā būtiskākā kritika par E 300e braukšanas manierēm attiecas uz bremzēm. Nevis tāpēc, ka tās neapstādina automobili pietiekami labi, bet gan tāpēc, ka pedāļa nospiešana ne vienmēr nodrošina vienmērīgu bremzēšanas spēku.
Vienmērīgā ātrumā sajūta ir gandrīz kā S-Klasē – praktiski nekas nav dzirdams gandrīz līdz pat 140 km/h ātruma slieksnim. Ceļa trokšņu apjoms ir atkarīgs no izraudzīto riteņu disku izmēra – jo lielāki, jo labāk dzirdami. E220d četrcilindru dīzeļmotors tomēr mīl par sevi atgādināt, it īpaši paātrinājumā.
€
Testa brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Testa brauciens
Šajā raidījumā TV Autoziņas viesojas Somijas ziemeļu pilsētā Jivaskilā, taču ne lai …
Testa brauciens
Vai zināt, kurš ir pasaulē visvairāk pārdotais Mercedes - Benz pasažieru auto modelis? Tās nav nedz …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kad aprīlī Mercedes-Benz izpilddirektors …
Testa brauciens
Sausajā ielejas bļodā, kas atrodas zemāk, nekustas nekas, izņemot virpuļojošos putekļus, ko dzen karstais …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Mercedes-Benz GLE auto mediju pārstāvju rīcībā pirmoreiz nonāca pērn Ziemeļamerikā, atstājot …
Testa brauciens
Vēl salīdzinoši nesenā pagātnē ideja par luksusa pikapu šķita kaut kas tāds, ko varbūt atzinīgi …
Testa brauciens
Mercedes GLE vācu autoražotāja modeļu hierarhijā ir pēctecis leģendārajai M klasei , kura tieši pirms 20 gadiem …
Testa brauciens
BMW izraisīja pretrunīgu viedokļu vētru, laižot klajā X6 un X4, taču risks atmaksājās ar uzviju. Tagad to …
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
![]() |
Auto tests
Volkswagen Passat Variant ir elegants, ietilpīgs ģimenes universālis ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem. …
Auto tests
Opel Astra Sports Tourer ir labs ģimenes universālis, kas piedāvā lielu ietilpību par pieņemamu cenu, kā arī mūsdienīgas aprīkojuma opcijas, kādas parasti redzamas vien klasi augstākos auto. …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …
Auto tests
Hibrīdversijā jaunais Toyota Corolla Touring Sports ir unikāls un diezgan intriģējošs piedāvājums universāļu klasē. Tam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, noturīga tālākpārdošanas vērtība un plašs standarta …