Testa brauciens

Elektriskās Mercedes-Benz G klases pirmais brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Mercedes-Benz G-klase pieejama ar divām dzinēju izvēlēm: 3,0 litru sešu cilindru benzīna dzinēju (G 500) vai, ja vēlaties patiešām izcelties, 4,0 litru V8 ar diviem turbokompresoriem AMG modelī G63.
Neskatoties uz to, ka šis milzīgais SUV sver vismaz divarpus tonnas, benzīna dzinējs ir tik jaudīgs, cik vairumam autovadītāju būs nepieciešams. Spurts no 0 līdz 100 km/h ilgst vien 5,4 sekundes, ierādot vietu vairumam konkurentu.
G63 piedāvā aizraujošu tempu, kas nudien nav raksturīgs tik augstam un apjomīgam automobilim. Fakts, ka automobilis spēj no 0 līdz 100 km/h paātrināties 4,5 sekundēs, ir iespaidīgs, taču tas, ka to spēj arī šāds kastveida luksusa apvidus automobilis, ir vēl lielāks sasniegums. Tam visam bonusā nāk arī lielisks skaņu celiņš, ko nodrošina V8 dzinējs un sānos novietotā izplūdes sistēma.
Lai gan abi nodrošina strauju paātrinājumu taisnā līnijā, ja mēģināsiet izmantot pārāk lielu jaudu pagriezienos, panelī drīz vien mirgos stabilitātes kontroles indikators. G klases augstais klīrenss un mīkstā balstiekārta ir lieliski piemērota braukšanai pa nelīdzenu ceļu, taču kaitē tās vadāmībai.
Ir vērts uzsvērt, ka jaunākais G klases modelis braukšanas un vadāmības ziņā salīdzinājumā ar tās priekšgājēju ir spēris milzīgu soli uz priekšu, taču saķere līkumos ir varēja būt labāka. Pat ar platām riepām un adaptīvo balstiekārtu stabilitātes kontrole ātri iejaucas procesā.
Augstā un smagā virsbūve līkumos ievērojami sašūpojas. Ja mēģināt ar vērienu izbraukt līkumainu ceļa posmu, virsbūves zvalstīšanās kļūst vēl izteiktāka. Tas raksturīgs arī Range Rover, taču tas spēj demonstrēt labāku stabilitāti brīdī, kad strauji maināt virzienu.
Vēl viena lieta, ko pamanīsiet, kad sāksiet braukt, ir tas, cik lēna un smaga ir stūres iekārta un cik daudz korekciju jāveic, lai noturētu automašīnu taisnā līnijā. G klases lielais pagrieziena rādiuss arī padara manevrus nelielā ātrumā sarežģītākus nekā lielākajai daļai konkurentu. Tomēr, lai gan braukšana un vadāmība nav izcila, ņemot vērā luksusa SUV klases standartus, tas šajā modelī “nespēlē” galveno lomu, jo G klase vienmēr ir bijusi izturīgs pilnpiedziņas automobilis vecmodīgā izpratnē.
Transmisija ar pazeminātajiem ātrumiem, diferenciāļa bloķēšana un iespaidīgais balstiekārtas brīvais gājiens nozīmē, ka tas patiešām ir ļoti spējīgs SUV izbraucienam nelīdzenā apvidū. Pat ja esat iegādājies šo auto bez nodoma sabojāt tā dārgos vieglmetāla diskus, ir labi zināt, ka vajadzības gadījumā tas spēj brist arī visdziļākos purvus.
G500 dzinēja troksnis ir labi apslāpēts, savukārt G63 fonā dzirdama V8 radītā simfonija. G klases salonā izteiktāk ir jūtami ceļa trokšņi nekā vairumā luksusa klases apvidus automobiļu, un, braucot ar lielu ātrumu pa automaģistrāli, pretvējš būs labi dzirdams.
€
Testa brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Testa brauciens
Šajā raidījumā TV Autoziņas viesojas Somijas ziemeļu pilsētā Jivaskilā, taču ne lai …
Testa brauciens
Vai zināt, kurš ir pasaulē visvairāk pārdotais Mercedes - Benz pasažieru auto modelis? Tās nav nedz …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kad aprīlī Mercedes-Benz izpilddirektors …
Testa brauciens
Sausajā ielejas bļodā, kas atrodas zemāk, nekustas nekas, izņemot virpuļojošos putekļus, ko dzen karstais …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Mercedes-Benz GLE auto mediju pārstāvju rīcībā pirmoreiz nonāca pērn Ziemeļamerikā, atstājot …
Testa brauciens
Vēl salīdzinoši nesenā pagātnē ideja par luksusa pikapu šķita kaut kas tāds, ko varbūt atzinīgi …
Testa brauciens
Mercedes GLE vācu autoražotāja modeļu hierarhijā ir pēctecis leģendārajai M klasei , kura tieši pirms 20 gadiem …
Testa brauciens
BMW izraisīja pretrunīgu viedokļu vētru, laižot klajā X6 un X4, taču risks atmaksājās ar uzviju. Tagad to …
Audi Q7 |
€ 62 500 |
![]() |
||
BMW X5 |
€ 56 750 |
![]() |
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
![]() |
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
![]() |
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
![]() |
||
Mercedes-Benz G-klase |
€ 122 808 |
![]() |
||
Nissan X-Trail |
€ 32 490 |
![]() |
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
![]() |
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
![]() |
||
Toyota Land Cruiser |
€ 74 900 |
![]() |
Auto tests
Jeep fani būs laimīgi, taču, ja pārsvarā jābrauc pa asfaltu, ir pieejamas arī citas alternatīvas ar labākām vadāmības īpāšībām. …
Auto tests
Audi Q7 ir viens no labākajiem lielā izmēra apvidus auto. Braukt ar to ir pārsteidzoši viegli, tas ir komfortabls, praktisks, pieejams ar ļoti plašu aprīkojumu un demonstrē nevainojamu montāžas kvalitāti. Tas ir dārgs, bet ir …
Auto tests
Varētu domāt, ka nav objektīvu iemeslu, lai iegādātos G-klasi, taču šis SUV sniedz daudz emociju. Tas ir ārkārtīgi spējīgs nelīdzenā apvidu, taču uz līdzena ceļa vairums konkurenti būs labāki, turklāt arī ievērojami …
Auto tests
BMW ir labs uz ceļa un lietojams arī bezceļa apstākļos. Degvielas ekonomija ir iespaidīga, salīdzinot ar šīs klases standartiem. Žēl, bet trokšņu izolācija varēja būt labāka. …