Testa brauciens

Elektriskās Mercedes-Benz G klases pirmais brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Tikai retajam būs grūtības ērti iekārtoties pie Mercedes G klases automobiļa stūres. Stūres rats, sēdeklis un pedāļi ir labi izvietoti, un kreisai kājai ir pietiekami daudz vietas.
Elektriski regulējami sēdekļi ar atmiņas funkciju iekļauti standarta aprīkojumā, un to pamata vadības ierīces ir uzstādītas uz durvīm. Lai regulētu jostasvietas balstu vai aktivizētu papildu masāžas sēdekļu funkciju, kas ir daļa no G Manufaktur paketes, būs jāizmanto informācijas un izklaides sistēma.
Vadītāja priekšā atrodas divi 12,3 collu digitālie displeji - viens informācijas un izklaides sistēmas displejs, bet otrs ir instrumentu paneļa vietā. Abi ir konfigurējami un viegli nolasāmi, ar ļoti asu grafiku.
Uz paneļa ir vairāk pogu nekā daudzos luksusa klases apvidus automobiļos, un lielākā daļa no tām ir patiesi noderīgas. Gaisa kondicioniera vadības ierīces ļauj izvairīties no nepieciešamības iedziļināties skārienjūtīgā ekrāna izvēlnē, kā tas ir BMW iX, lai gan pulksteņa un īsceļu taustiņu zemais novietojums tos padara nedaudz grūtāk pārskatāmus.
Jo vairāk Mercedes G-klases paaudžu, jo lielākas tās kļūst. Pašreizējais modelis ir kļuvis garāks un platāks, radot vēl vairāk vietas pasažieriem un viņu bagāžai. Lai gan tas ir šaurāks par daudziem konkurentiem, tostarp Range Rover, platums ir vairāk nekā pietiekams, lai jūs ar elkoņiem netraumētu savu pasažieri. Tāpat ir daudz vietas virs galvas, pat ja ir uzstādīts elektriskais stikla jumts.
Pieaugušajiem aizmugurē vietas pietiek, taču uz luksusa SUV klases fona tā nebūt nav izcila (galu galā G klasei ir jākonkurē ar Bentley Bentayga un Range Rover). Lielākais kompromiss ir vieta pleciem. Šeit pietiek rūmes diviem raženiem pasažieriem, taču atšķirībā no G-klases luksusa klases konkurentiem, trijiem cilvēkiem būs grūti sasēsties.
Virs aizmugurē sēdošo galvām vietas joprojām ir pietiekami daudz - šī augstā, kastveida forma nozīmē to, ka pasažieri var valkāt cepures, ja viņiem tā tīk. Lielākā daļa konkurentu piedāvā daudz universālāku sēdekļu sadalījumu 40/20/40, nevis 60/40, kā tas ir G klasē, turklāt BMW X7 un Range Rover sēdekļi ir elektriski salokāmi.
667 litru bagāžnieks (daudz lielāks nekā Bentayga, bet nedaudz mazāks nekā Porsche Cayenne) nozīmē to, ka šeit visam pietiks vietas. Ja vēlaties septiņvietīgu luksusa SUV, jums būs jāmeklē X7 vai Range Rover ar garo bāzi.
G-klasei būs bagātīgs aprīkojums. 20 collu vieglmetāla diski, noskaņojuma apgaismojums, trīs zonu klimata kontrole, priekšējie un aizmugurējie apsildāmie sēdekļi, Burmester audioiekārta, panorāmas jumts, 360 grādu autostāvvieta, adaptīvā balstiekārta un citas ekstras.
€
Testa brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Testa brauciens
Šajā raidījumā TV Autoziņas viesojas Somijas ziemeļu pilsētā Jivaskilā, taču ne lai …
Testa brauciens
Vai zināt, kurš ir pasaulē visvairāk pārdotais Mercedes - Benz pasažieru auto modelis? Tās nav nedz …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kad aprīlī Mercedes-Benz izpilddirektors …
Testa brauciens
Sausajā ielejas bļodā, kas atrodas zemāk, nekustas nekas, izņemot virpuļojošos putekļus, ko dzen karstais …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Mercedes-Benz GLE auto mediju pārstāvju rīcībā pirmoreiz nonāca pērn Ziemeļamerikā, atstājot …
Testa brauciens
Vēl salīdzinoši nesenā pagātnē ideja par luksusa pikapu šķita kaut kas tāds, ko varbūt atzinīgi …
Testa brauciens
Mercedes GLE vācu autoražotāja modeļu hierarhijā ir pēctecis leģendārajai M klasei , kura tieši pirms 20 gadiem …
Testa brauciens
BMW izraisīja pretrunīgu viedokļu vētru, laižot klajā X6 un X4, taču risks atmaksājās ar uzviju. Tagad to …
Audi Q7 |
€ 62 500 |
![]() |
||
BMW X5 |
€ 56 750 |
![]() |
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
![]() |
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
![]() |
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
![]() |
||
Mercedes-Benz G-klase |
€ 122 808 |
![]() |
||
Nissan X-Trail |
€ 32 490 |
![]() |
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
![]() |
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
![]() |
||
Toyota Land Cruiser |
€ 74 900 |
![]() |
Auto tests
Jeep fani būs laimīgi, taču, ja pārsvarā jābrauc pa asfaltu, ir pieejamas arī citas alternatīvas ar labākām vadāmības īpāšībām. …
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …
Auto tests
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …
Auto tests
Jaunais Toyota Land Cruiser ir fantastisks apvidus auto, un tam vajadzētu būt arī ļoti uzticamam. Tiesa, tas ir visai dārgs, un, ja jūs nekad nedosities bezceļos, jums, visticamāk, būs izdevīgāk izvēlēties kādu no ērtākām …