Auto tests
Dacia
Duster
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …
Mercedes GLC bāzes versija 220d ir pietiekami dinamiska, lai apmierinātu lielākās daļas pircēju vēlmes. 250d modifikācija ir jaudīgāka, turklāt deviņpakāpju automātiskā pārnesumkārba strādā tik saskanīgā tandēmā ar šo četrcilindru dīzeļdzinēju, ka dzinēja pārnesumi tiek turēti zemi un paātrinājums ir manāmi bezrūpīgāks – un par to tiešām ir vērts piemaksāt. Arī modifikācijām ar 3,0 litru dīzeļdzinēju ir tā pati pārnesumkārba, kas ļauj braukt patiešām dinamiski, turot līdzi atsevišķiem sportiskajiem hečbekiem, ja nepieciešams. Modifikāciju klāsta virsotnē ir GLC 43 AMG (pirms šo pozīciju pārņems V8 GLC 63), kam ir 3,0 litru biturbo dīzeļdzinējs. Ta sir konkurents tādiem auto kā Porsche Macan Diesel un Jaguar F-Pace S. Jāņem gan vērā, ka arī degvielu tas tērē manāmi vairāk, nekā GLC 220d.
Bāzes versijām ir standarta balstiekārta, kas nodrošina mīkstu, komfortablu gaitu, taču asākās virāžās uz ne pārāk perfekta ceļa seguma virsbūves svārstības nav gluži tādas, kas varētu apmierināt premium līmeņa auto pircējus. Vēlama opcija ir AMG Line pakotne, kas ietver sportiskāku balstiekārtu – gaita kļūst nedaudz cietāka, bet arī pagriezienos auto ir stabilāks. Kopumā ņemot, tieši šī opcija ir optimāls variants, jo gaitas komforts tik un tā atbilst Mercedes standartiem – pat, ja standarta 19 collu disku vietā izvēlas 20 collu diskus. Mūsu testa auto bija papildaprīkojumā pieejamā Airmatic pneimopiekare, kas faktiski ir vislabākais variants, ņemot vērā Latvijas ceļu stāvokli. Tā vien šķiet, ka visas sīkās bedrītes un asfalta plaisas ir negaidīti salāpītas – un par to ir vērts piemaksāt. Azartiskākajiem braucējiem, kam patīk braukt dinamiski, vislabāko gaitas komforta un vadāmības proporciju nodrošinās GLC 43 AMG, bet arī pārējie nejutīsies apdalīti
Četrcilindru dīzeļdzinēji 220 d un 250 d modifikācijās nav tie klusākie – taču tādu pašu kritiku var vērst arī uz BMW X3 tāda paša tilpuma motoriem. Vienīgais konkurents, kami r izsmalcinātāks četrcilindru dīzeļdzinējs ir jaunākās paaudzes Audi Q5. GLC V6 dīzeļdzinējs ir pavisam citā līgā – tas reti liek par sevi manīt, neatkarīgi no tā cik straujš ir paātrinājums. Dzinēja start/stop sistēma, kas noslāpē motoru pie luksoforiem vai sastrēgumos, nav pati vienmērīgākā, kādu mums ir nācies redzēt, jo līdzko tā “atdzīvina” motoru, viss auto nodreb. Vēl jāpiebilst, ka lielāku riteņu disku izvēle palielina ceļa trokšņu līmeni salonā – platāku riepu dēļ.
€
Auto tests
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …
Auto tests
Mercedes GLA ir vērā ņemams Audi Q3 konkurents. Mēs rekomendējam izvēlēties kādu no lētākajām modifikācijām. …
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Auto tests
Hyundai Tucson ir laba vērtības un cenas proporcija, pievilcīgs vizuālais izskats un plaša labu motoru izvēle, taču gaitas un vadāmības īpašību ziņā tas atpaliek no dažiem konkurentiem. …