Auto tests
Ford
Ranger
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …
Modifikāciju mazākais pārstāvis ir 300d, kas ietver 2,0 litru četrcilindru dīzeļdzinēju. Salīdzinot ieskrējienu no 0 līdz 100 km/h, tā paātrinājums vienlīdzīgs ar Audi Q7 45 TDI.
Tāpat motoru gammā ir arī sešcilindru dīzeļdzinēji – 350d un 400d. Arī citos modeļos šie agregāti ir izcili, piedāvājot vienmērīgu un iespaidīgu paātrinājumu, būtiski pārspējot 300d un 350d.
Zem GLE 450 motora pārsega atrodas 3,0 litru sešcilindru benzīna motors. Tas aprīkots ar tā saukto vidējā līmeņa hibrīda sistēmu (Mild Hybrid). Pateicoties šai tehnoloģija, zemos motora apgriezienos apvidnieks būs veiklāks. 100 km/h tiek sasniegti 5,7 sekundēs - par mata tiesu pārspējot 400d. Dinamikas piekritējiem jāizvēlas GLE 53 AMG vai GLE 580 modifikācijas.
Ja plānojat vilkt smagas kravas, tad ir vērts ņemt vērā, ka standarta izpildījumā GLE spēj vilkt 2700 kilogramus, kas ievērojami mazāk nekā Audi Q7 vai Land Rover Discovery.
Mēs negaidām, ka luksusa SUV būs piemērots, lai riņķotu pa trasi, taču BMW X5 ir pierādījis, ka ar šie auto var būt pietiekami atraktīvi. Kā ir GLE gadījumā? Pilsētas līkločos noderēs vieglā stūre, taču uz lielceļa tai nedaudz trūkst atsaucības.
Ātrāka iebraukšana līkumā radīs virsbūves svārstības, tomēr tās būs mazākas nekā Discovery. Azartiskāku sniegumu meklējiet pie Audi Q7 vai BMW X5 stūres.
Atskaitot minimālu vēja troksni lielā ātrumā, GLE interjers ir kluss, tāpēc pacelt balsi sarunas laikā nebūs nepieciešams. Vēl lielāku mieru var sagaidīt tikai no Audi Q7 un BMW X7.
GLE 450 versijas motors būs tikpat kā nedzirdams. Vairāk par sevi liks manīt 300d, tomēr arī tas nav tik trokšņains kā Discovery SD4 dīzeļdzinējs. 350d un 400d sešcilindru dīzeļi būs harmoniskāki, jo tiem nākas mazāk piepūlēties paātrinājuma brīdī.
Visām GLE modifikācijām ir deviņpakāpju automātiskā transmisija, kas ir līganāka un atsaucīgāka par Audi Q7 izmantoto. Tiesa, pavisam perfekta gan tā nav – mazā ātrumā var novērot nelielu aizkavēšanos starp pārnesumu maiņām.
GLE pieejamas divu veidu balstiekārtas. 300d aprīkots ar standarta atsperēm, bet dārgākās versijās būs pneimatiskā piekare (Airmatic), sniedzot iespaidīgu komforta līmeni. Šajā ziņā GLE pārspēj Discovery, plūdeni un klusi slīdot gan pilsētas ieliņās, gan uz lielceļa. Nelīdzens ceļa segums liks virsbūvei nedaudz sašūpoties, pasažieru galvām sekojot inerces ietekmei.
Mēs iesakām palikt pie standarta aprīkojumā pieejamajiem 20 collu diskiem, jo 22 collu riteņi pārlieku laupīs gaitas komfortu. Ja komforts ir prioritāte, tad vērts izmēģināt arī Audi Q7.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …
Auto tests
Mitsubishi L200 ir patiešām pievilcīgs darba zirgs lētākajā izpildījuma versijā Invite, taču dārgākajās Intense un Instyle tam jau nākas konkurēt ar vērā ņemamiem piedāvājumiem no Toyota un Nissan. …
Auto tests
Daži konkurenti būs praktiskāki un veiklāki, taču smalkais interjers un pneimatiskā piekare ir elementi, kas padara GLE par komfortablu sabiedroto gan ikdienā, gan tālos ceļojumos. …
Auto tests
Bentley Bentayga iezīmē pilnīgi jaunu leģendārā britu zīmola attīstības virzienu - būdams pirmais Bentley SUV, tas savā ziņā jau ir vēsturisks auto – tomēr tas tik un tā ir īsts Bentley: ātrs, komfortabls, elegants un …