Testa brauciens

Elektriskās Mercedes-Benz G klases pirmais brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Lielākajai daļai pircēju visizdevīgākais būs sākumlīmeņa 2,0 litru četru cilindru dīzeļdzinējs GLE 300d. Ar 269 ZS un vieglo hibrīda tehnoloģiju tas no 0-100 km/h spēj paātrināties 6,9 sekundēs (nedaudz ātrāk nekā Audi Q7 45 TDi). Sešcilindru 450d attīsta pat 367 ZS, tādejādi samazinot paātrinājuma laiku līdz 5,6 sekundēm.
Ja vēlaties ietaupīt naudu uz uzņēmuma automašīnas nodokļa rēķina, ir pieejams 350de dīzeļdegvielas plug-in hibrīds (PHEV). Tā pamatā ir 300d versijas dzinējs (197 ZS), taču 136 ZS elektromotora pievienošana padara to veiktspējīgāku, ja akumulatorā ir pietiekami daudz enerģijas.
Tāpat klāstā ir arī benzīna PHEV - 400e PHEV -, kas apvieno 252 ZS 2,0 litru dzinēju ar elektromotoru. Motoram ir jāstrādā intensīvāk nekā lielajiem sešu cilindru dzinējiem, kas uzstādīti līdzvērtīgiem BMW X5 xDrive50e un Range Rover Sport P460e, taču tas darbojas vienmērīgi. Brīdī, kad iekšdedzes dzinējs netiek izmantots, elektromotors ir pietiekami spēcīgs, lai turētos līdzi satiksmes plūsmai nelielā ātrumā. Kad nepieciešams straujāks paātrinājums, ir jūtama neliela aizkavēšanās, pirms benzīna dzinējs pamostas, lai asistētu.
Cenu sortimenta augšgalā ir sešcilindru GLE 450 un Mercedes-AMG GLE 53, kas nodrošina dinamisku gaitu. AMG versija skan apburoši melodiski - sporta izplūdes sistēma rada īpaši skaļi dzirdamu burbuļošanu, kad atlaižat akseleratora pedāli. Tāpat pieejams arī 612 ZS V8 dzinējs Mercedes-AMG 63 S modifikācijā, taču ar to mums vēl nav nācies braukt.
Visas GLE versijas ir aprīkotas ar Airmatic pneimatisko balstiekārtu, kas labi tiek galā ar vairumu ceļa nelīdzenumiem.
Vadāmība ir labi kontrolēta, un vācu SUV pilsētā ir komfortablāks nekā Land Rover Discovery, bet, braucot ar lielu ātrumu pa šoseju, tas ir mierīgāks un sakārtotāks. Nelīdzeni lauku ceļu liks nedaudz salonā sēdošajiem sašūpoties vienā ritmā, taču tas nebūs nekas tāds, kas radīs diskomfortu. Mēs iesakām izvēlēties standarta 21 collas vieglmetāla diskus (nevis lielākus), lai maksimāli palielinātu komforta līmeni.
Mercedes-AMG GLE 53 ir nedaudz stingrāka pneimatiskā balstiekārta. Tas ne tik veiksmīgi tiek galā ar bedrēm un bieži sastopamajiem aku vākiem, taču labāk prot kontrolēt virsbūvi. Tas nozīmē, ka virsbūves svārstības šādos apstākļos būs mazākas. Lai iegūtu viskomfortablāko braukšanu luksusa SUV klasē, mēs iesakām izvēlēties Audi Q7 vai BMW X7.
GLE salonā, braucot ar lielāku ātrumu, būs dzirdams vēja troksnis, taču kopumā šeit valda ļoti mierīga atmosfēra – jums nebūs jāpaaugstina balss, lai sarunātos ar pasažieriem. Pat GLE 53, kam ir platākas riepas, ceļa troksnis ir neliels. Ja vēlaties kaut ko vēl klusāku, pievērsiet uzmanību Audi Q7 vai BMW X7.
Sešu cilindru benzīna dzinēji (GLE 450) un (GLE 53) ir īpaši klusi, tikmēr 400e benzīna dzinējs ir ļoti rāms un nekļūst skaļš pat tad, ja braucat dinamiski. Arī no elektromotora nav dzirdama ne skaņa.
€
Testa brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Testa brauciens
Šajā raidījumā TV Autoziņas viesojas Somijas ziemeļu pilsētā Jivaskilā, taču ne lai …
Testa brauciens
Vai zināt, kurš ir pasaulē visvairāk pārdotais Mercedes - Benz pasažieru auto modelis? Tās nav nedz …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kad aprīlī Mercedes-Benz izpilddirektors …
Testa brauciens
Sausajā ielejas bļodā, kas atrodas zemāk, nekustas nekas, izņemot virpuļojošos putekļus, ko dzen karstais …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Mercedes-Benz GLE auto mediju pārstāvju rīcībā pirmoreiz nonāca pērn Ziemeļamerikā, atstājot …
Testa brauciens
Vēl salīdzinoši nesenā pagātnē ideja par luksusa pikapu šķita kaut kas tāds, ko varbūt atzinīgi …
Testa brauciens
Mercedes GLE vācu autoražotāja modeļu hierarhijā ir pēctecis leģendārajai M klasei , kura tieši pirms 20 gadiem …
Testa brauciens
BMW izraisīja pretrunīgu viedokļu vētru, laižot klajā X6 un X4, taču risks atmaksājās ar uzviju. Tagad to …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Jaunākais SEAT Leon ir ļoti daudzpusīgs auto. Ja meklējat aizraujošu un ietilpīgu hečbeku ar bagātīgu aprīkojumu, Leon būs viena no pirmajām izvēlēm. …
Auto tests
Citroën C5 X nodrošina iespaidīgu komfortu, kvalitatīvu salona apdari un nedaudz paaugstinātu, SUV līdzīgu vadītāja sēdpozīciju, kas daudziem pircējiem patiks. …
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …