Testa brauciens

Elektriskās Mercedes-Benz G klases pirmais brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Visām Mercedes GLE versijām ir elektriski regulējams stūres rats un elektriski regulējami priekšējie sēdekļi, tāpēc ir ļoti viegli atrast ērtu sēdpozīciju. Vadītāja sēdeklim ir arī atmiņas iestatījumi, kas atvieglo automašīnas lietošanu, ja to periodiski vada dažādi braucēji.
Standarta aprīkojumā GLE ir 12,3 collu digitālais vadītāja displejs. Tam ir kristāldzidra grafika, un tas var attēlot plašu braukšanas informācijas klāstu, taču to ir nedaudz grūtāk pielāgot mūsu vēlmēm nekā Audi Q7 Virtual Cockpit sistēmu. Tas ir tāpēc, ka uz stūres rata ir izvietoti sarežģīti lietojami skārienjutīgie vadības elementi.
Salīdzinoši nedaudzās pogas uz instrumentu paneļa ir vienkārši lietojamas un atrodas viegli sasniedzamā attālumā no vadītāja sēdekļa, tāpat kā centrālās vadības skārienpults. Klimata kontroles sistēmas fizisko pogu rinda padara to daudz vieglāk lietojamu nekā BMW X5, Range Rover Sport un Volvo XC90 (kur ir jāizmanto skārienekrāna izvēlne).
Mercedes GLE priekšējos sēdekļos neviens nejutīsies saspiests - šis ir diezgan plats automobilis, tāpēc nebūs liela iespējamība, ka jūs sadursieties ar elkoņiem ar blakus sēdošo personu.
Pat tad, ja automašīna ir aprīkota ar panorāmas stikla jumtu, kas ir pieejams dārgākajās versijās, vietas galvām ir pietiekami daudz. Turklāt salonā ir daudz noderīgu sīklietu nodalījumu, kā arī liela izmēra durvju kabatas.
GLE otrā sēdekļu rinda ir pārsteidzoši ietilpīga. Šeit ir vairāk vietas kājām nekā, piemēram, Audi Q7 vai Land Rover Discovery, tāpēc pieaugušie var patiešām izstiepties un atpūsties. Tiesa, šeit ir tikai divi ISOFIX stiprinājumi bērnu sēdeklīšiem - konkurentiem, tostarp Q7, ir līdz pat sešiem.
Lai arī GLE ir pieejams septiņu sēdvietu versijā, PHEV modeļos būs piecas sēdvietas, jo sistēma aizņem daļu no salona rūmes. Trešajā rindā vietas nav īpaši daudz, un augumā lielāki pieaugušie nejutīsies tik komfortabli kā Q7, nemaz nerunājot par BMW X7 vai Discovery. Arī piekļuve aizmugurējiem sēdekļiem nav īpaši laba.
Neatkarīgi no tā, vai izvēlaties piecu vai septiņu sēdvietu versiju, otrās rindas sēdekļi ar 40/20/40 dalījumu ir GLE standarta aprīkojumā. Tomēr, lai gan dažos konkurentos, tostarp Q7, trešās rindas sēdekļus var pacelt un nolaist elektriski, GLE tas prasa fizisku spēku.
Vēl viena ērta funkcija visos septiņu sēdvietu modeļos ir vidējās rindas elektriskā regulēšana. Sēdekļus var pabīdīt uz priekšu un atpakaļ, kā arī regulēt atzveltnes leņķi, kas ir noderīga funkcija aizmugurē sēdošajiem pasažieriem.
GLE piecu sēdvietu versijās (bez PHEV) vai ar nolocītiem trešās rindas sēdekļiem bagāžnieka nodalījuma tilpums ir samērā labs, bet ne izcils - 630 litri. Mūsu testos šeit varēja ievietot astoņus rokas koferus zem bagāžas nodalījuma plaukta. Tas ir par vienu mazāk nekā BMW X5 un Land Rover Discovery, bet Audi Q7 varēja ietilpināt 10.
PHEV versijas bagāžnieka tilpums ir mazāks (490 litri), jo bagāžnieka grīda ir augstāka, lai vieta atrastos arī akumulatoru blokam.
GLE sākumlīmeņa versija ir labi aprīkota un piedāvā visu, kas nepieciešams lielākajai daļai pircēju. Tam ir 21 collas vieglmetāla diski, tonēti stikli, noskaņojuma apgaismojums, apsildāmi priekšējie sēdekļi, divu zonu klimata kontrole un bezatslēgas pieeja un iedarbināšana.
€
Testa brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Testa brauciens
Šajā raidījumā TV Autoziņas viesojas Somijas ziemeļu pilsētā Jivaskilā, taču ne lai …
Testa brauciens
Vai zināt, kurš ir pasaulē visvairāk pārdotais Mercedes - Benz pasažieru auto modelis? Tās nav nedz …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kad aprīlī Mercedes-Benz izpilddirektors …
Testa brauciens
Sausajā ielejas bļodā, kas atrodas zemāk, nekustas nekas, izņemot virpuļojošos putekļus, ko dzen karstais …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Mercedes-Benz GLE auto mediju pārstāvju rīcībā pirmoreiz nonāca pērn Ziemeļamerikā, atstājot …
Testa brauciens
Vēl salīdzinoši nesenā pagātnē ideja par luksusa pikapu šķita kaut kas tāds, ko varbūt atzinīgi …
Testa brauciens
Mercedes GLE vācu autoražotāja modeļu hierarhijā ir pēctecis leģendārajai M klasei , kura tieši pirms 20 gadiem …
Testa brauciens
BMW izraisīja pretrunīgu viedokļu vētru, laižot klajā X6 un X4, taču risks atmaksājās ar uzviju. Tagad to …
Citroen C4 |
– |
![]() |
|||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
|||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
|||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
|||
Kia Stinger |
– |
![]() |
|||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
|||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
|||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
|||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
|||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
|||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
|||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Škoda Octavia piedāvā plašu pasažieru telpu un bagāžas nodalījumu, kas pārspēj vairumu konkurentu. Komfortablais salons un ekonomiskie dzinēji padara to par ideālu partneri lielu attālumu veikšanai. Mūsu izvēle ir Octavia …
Auto tests
Citroën C5 X nodrošina iespaidīgu komfortu, kvalitatīvu salona apdari un nedaudz paaugstinātu, SUV līdzīgu vadītāja sēdpozīciju, kas daudziem pircējiem patiks. …
Auto tests
CUPRA Leon Sportstourer un Leon hečbeks ir praktiski, pārsteidzoši komfortabli un ātri automobiļi, tāpēc mēs saprotam, kāpēc pircēji tos izvēlas. Tomēr mēs izvairītos no mazjaudīgajiem dzinējiem un e-hibrīda modeļiem, jo …
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …