Testa brauciens

Elektriskās Mercedes-Benz G klases pirmais brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Mercedes S-klases dzinēju klāsts sākas ar 2,9 litru S350d dīzeļdzinēju. Ar tā 313 ZS pietiek, lai no 0 līdz 100 km/h mēs aiztrauktos 5,5 sekundēs. Tas ir vairāk nekā pietiekami šāda izmēra automobilim. Svarīgi, ka, ņemot vērā to, ka šis ir luksusa klases transportlīdzeklis, pārējās klāsta versijas ir vēl jaudīgākas. Piemēram, S450 d attīsta 367 ZS, spējot sasniegt 100 km/h slieksni ātrāk.
Ja vēlaties kaut ko vēl dinamiskāku, iespējams, jums vajadzētu apsvērt S500 benzīna versiju. Tā 3,0 litru benzīna motors ar turbokompresoru attīsta 449 ZS, kas samazina 0-100 km/h laiku līdz 4,7 sekundēm. Tajā pašā laikā vieglā hibrīda tehnoloģija uzlabo automātiskās pārnesumkārbas reakciju un dzinēja sparu zemajā motora apgriezienu diapozonā. Tiesa, Audi S8 un BMW 750i ar V8 dzinēju ir ne mazāk ātri.
S580e plug-in hybrid (PHEV) ir mūsu iecienītākā modifikācija. Tas apvieno S500 dzinēju ar elektromotoru un 28,6 kWh akumulatoru, un tā kopējā jauda ir 517 ZS. No 0 līdz 100 km/h luksusa limuzīns paātrinās tikai 5,1 sekundē. Tas ir patiešām ātrs, un tā oficiālais tikai ar elektrību nobraucamais kilometru skaits - 100 km - ir iespaidīgs. Elektriskajā režīmā paātrinājums nav īpaši straujš, taču ir pietiekami spējīgs, lai bezizmešu režīmā brauktu sastrēgumu stundās un sasniegtu vajadzīgo tempu uz šosejas.
S-klases gaita ir priekšzīmīga, un pneimatiskā balstiekārta ļoti labi izlīdzina kritumus un kāpumus. Tas ir viens no retajiem automobiļiem pasaulē, kurā pasažieri var atlaist galvu pret galvas balstu, un uz nelīdzenumiem tā netiek atsviesta uz priekšu. Citiem vārdiem sakot, tas ir ideāli piemērots biznesa magnātiem, kuri vēlas pagulēt, kamēr šoferis viņus ved cauri valstij.
Asākas bedres rada mazliet lielāku satricinājumu, nekā tas būtu jūtams Audi A8, it īpaši braucot ar lielu ātrumu. Tas ir vairāk jūtams S580e PHEV, jo tā akumulatoru svars rada vairāk problēmu balstiekārtai, tomēr tas joprojām ir komfortablāks nekā 7. sērijas BMW.
Pat neizpētot dažādos braukšanas režīmus un S-klases sportiskākos iestatījumus, jūs secināsiet, ka tas ir ļoti labi vadāms automobilis. Stūrei piemīt pietiekami daudz pārliecības un precizitātes.
Pat stingrākos balstiekārtas regulējumos būs jūtama nelielas virsbūves svārstības, taču saķere un stabilitāte ir pietiekama - pat lielāka nekā Land Rover Range Rover. Ja kaut kādu iemeslu dēļ vēlaties, lai jūsu luksusa limuzīns būtu vadāms vairāk kā sporta automobilis, mēs jums ieteiktu skatīties uz 7. sēriju.
Visas versijas ir aprīkotas ar 4MATIC četru riteņu piedziņu, kas nodrošina labāku saķeri slidenos apstākļos.
Ja izvēlaties Mercedes S500, izsmalcinātība būs patiesi iespaidīga, savukārt S580e plug-in hibrīda (PHEV) ir vēl labāks. Kad PHEV, izmantojot tikai akumulatora enerģiju, paātrinās līdz šosejas ātrumam, pasažieriem tiek nodrošināta brīnišķīgi mierīga atmosfēra bez motora trokšņa un nervozas pārnesumu pārslēgšanas. Kad dzinējs ieslēdzas, pāreja no elektriskās uz benzīna piedziņu ir gandrīz nemanāma.
Tikmēr sešu cilindru dīzeļdzinēji, spiežot labo kāju uz leju, nedaudz dara to zināmu vokāli un dažkārt rada nelielu vibrāciju caur stūres statni un grīdu.
Braucot ar ātrumu 110 km/h, ir nedaudz jūtams ceļa un pretvēja radītais troksnis, taču, kā jau varēja sagaidīt, S-klasi nevar saukt par trokšņainu.
€
Testa brauciens
Mercedes - Benz G klase ir ikona un leģenda. Kādas tik neesam redzējuši! Taču viena …
Testa brauciens
Šajā raidījumā TV Autoziņas viesojas Somijas ziemeļu pilsētā Jivaskilā, taču ne lai …
Testa brauciens
Vai zināt, kurš ir pasaulē visvairāk pārdotais Mercedes - Benz pasažieru auto modelis? Tās nav nedz …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kad aprīlī Mercedes-Benz izpilddirektors …
Testa brauciens
Sausajā ielejas bļodā, kas atrodas zemāk, nekustas nekas, izņemot virpuļojošos putekļus, ko dzen karstais …
Testa brauciens
Ceturtās paaudzes Mercedes-Benz GLE auto mediju pārstāvju rīcībā pirmoreiz nonāca pērn Ziemeļamerikā, atstājot …
Testa brauciens
Vēl salīdzinoši nesenā pagātnē ideja par luksusa pikapu šķita kaut kas tāds, ko varbūt atzinīgi …
Testa brauciens
Mercedes GLE vācu autoražotāja modeļu hierarhijā ir pēctecis leģendārajai M klasei , kura tieši pirms 20 gadiem …
Testa brauciens
BMW izraisīja pretrunīgu viedokļu vētru, laižot klajā X6 un X4, taču risks atmaksājās ar uzviju. Tagad to …
Mercedes-Benz S-klase |
€ 128 260 |
![]() |
||
Porsche Panamera |
|
![]() |
||
Rolls-Royce Phantom Coupe |
€ 255 500 |
![]() |
Auto tests
Ja interesē liels, komfortabls luksusa limuzīns, tad Panamera nebūs pareizā izvēle. Taču, ja uz to paraugās, kā uz Grand Tourer, tad grūti iedomāties labāku alternatīvu ar tik plašām spējām. Saglabājot luksusa auto …
Auto tests
Rolls-Royce Phantom kupeja ir īstens statusa apliecinājums. …
Auto tests
Mercedes-Benz S-klases automobilis ir aprīkots ar modernākajām tehnoloģijām, turklāt tas ir arī ļoti ērts luksusa klases sedans. Audi A8 ir izsmalcinātāks, īpaši, ja meklējat dīzeļdzinēju, bet mēs jebkurā gadījumā …