Auto tests
BMW
X1
BMW X1 ir kompakts premium līmeņa krosovers, kas ir praktiskāks, nekā Audi Q3 vai Mercedes-Benz GLA …
Lai arī Mini sauc Countryman par SUV, tas tomēr vairāk ir drukns hečbeks, nevis krosovers. Tam varbūt ir lielāks klīrenss un augstāka sēdpozīcija, taču gan Nissan Qashqai, gan VW Tiguan braucēji ceļu satiksmē sēdēs augstāk, nekā tu.
Vadītāja sēdekļa plašākās regulēšanas opcijas pieejamas tikai kā papildaprīkojuma pakotne. Retro stilā veidotā paneļa arhitektūra ir atšķirīga no tās, kādu esam raduši redzēt vairumā mūsdienu auto, dažiem pat tā šķitīs nesaprotama, taču tas ir tieši tas, ko sagaida Mini pircēji – un ar lielāko prieku mēģinās pie tās pierast. Pārredzamība ir laba, tāpēc ar Mini būs viegli manevrēt jebkurā stāvlaukumā. Papildaprīkojumā pieejama arī automātiskā parkošanās sistēma.
Saskaņā ar kompakto SUV standartiem, Countryman ir visai liels. Pat gara auguma vadītāji jutīsies ērti, turklāt tas ir platāks, nekā standarta Mini – un tas nozīmē, ka ar blakussēdētāja elkoni saskarsme praktiski nav iespējama. Tomēr, ja tev nepieciešams vairāk vietas, Škoda Karoq būs labāka izvēle.
Standartaprīkojums ir salīdzinoši plašs - Contryman modifikācijas sākas no Cooper, turpinās ar Cooper S, savukārt „karstais” JCW tiek komplektēts ar sporta balstiekārtu un daudzām citām ekstrām. Pieejamas dažnedažādas aprīkojuma pakotnes jebkurai Mini modifikācijai, mūsu izvēle kristu uz Pepper, kas ietver divzonu klimatkontroli un citas vēlamas ekstras.
Auto tests
BMW X1 ir kompakts premium līmeņa krosovers, kas ir praktiskāks, nekā Audi Q3 vai Mercedes-Benz GLA …
Auto tests
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …