Mini hečbeks Izvērsts vērtējums
SALONĀ
Interjers un apdare
Pie stūres
Vadītāja sēdpozīcija ir komfortabla, plašās regulēšanas iespējas nodrošina ērtu sēdēšanu neatkarīgi no tava auguma izmēriem. Retro stilā veidotā paneļa arhitektūra ir atšķirīga no tās, kādu esam raduši redzēt vairumā mūsdienu auto, dažiem pat tā šķitīs nesaprotama, taču tas ir tieši tas, ko sagaida Mini pircēji – un ar lielāko prieku mēģinās pie tās pierast. Pārredzamība kopumā ir laba, tāpēc ar Mini būs viegli manevrēt jebkurā stāvlaukumā. Papildaprīkojumā pieejama arī automātiskā parkošanās sistēma. No mūsdienu komforta „fīčām” jāpiemin 6,5 collu ekrāns, USB pieslēgvietas, taču par papildu samaksu var izvēlēties 8,8 collu ekrānu ar plašākām ekstrām, arī Apple CarPlay, bezvadu lādētāju, kā arī „touchpad” opciju, kas ļauj ievadīt informāciju, rakstot ar pirkstu uz skārienjutīgas „tāfelītes”.
Praktiskums
Mini nepērk, domājot par praktiskumu, taču kopumā tas šķiet optimāls diviem cilvēkiem un viņu bagāžai. Nav tā, ka aizmugures sēdvietas ir baigi ērtās, tas galu galā ir mazauto, taču divi cilvēki tur var iesēsties. Salīdzinājumam – VW Polo aizmugurē ir vairāk vietas. Arī bagāžas nodalījums ir mazāks, nekā Polo, vai A1.
Aprīkojums
Standartaprīkojums lētākajam Mini (One) ir „keyless start”, 15 collu tērauda diski, miglas lukturi, gaisa kondicionētājs, 6.5 collu ekrāns ar Bluetooth, USB. Izklausās pietiekami, tāpēc vienīgā jēga maksāt vairāk par Cooper ir papildus jauda, jo aprīkojumā nekas būtisks klāt nenāk – vienīgi sānu spoguļi virsbūves krāsā un 15 collu vieglmetāla diski. Cooper S jau ir cits stāsts – 16 collu vieglmetāla diski, dažādas interjera apdares opcijas, savukārt „karstais” JCW tiek komplektēts ar sporta balstiekārtu un daudzām citām ekstrām. Pieejamas dažnedažādas aprīkojuma pakotnes jebkurai Mini modifikācijai, mūsu izvēle kristu uz Pepper, kas ietver divzonu klimatkontroli un citas vēlamas ekstras.